Met een paar ruimteverslindende kamers kan je al een heel eind komen.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:46 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Hoe ga je zoiets functioneel inrichten? Een speciale kamer voor je linkerschoenen?
Hele grote sm kelderquote:Op zondag 10 juli 2011 19:46 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Hoe ga je zoiets functioneel inrichten? Een speciale kamer voor je linkerschoenen?
Als ie met zo'n kast van een huis geen binnenzwembad heeft is er iets goed mis met hemquote:Op zondag 10 juli 2011 15:14 schreef OverRated het volgende:
Tering, dat is vetWel een binnenzwembad toch?
Op die manier kan je inderdaad al gauw zo'n huis vullen, toch denk ik dat het alsnog moeilijk wordt...quote:Op zondag 10 juli 2011 19:58 schreef Resistor het volgende:
[..]
Met een paar ruimteverslindende kamers kan je al een heel eind komen.
Fitnessruimte, zwembad, bioscoop, grote keuken met bijbehorende opslag, grote centrale hal, een serre om in het voorjaar/najaar in te zitten, een grote woonkamer voor in de winter met een grote open haard, eetkamer waar je met minimaal 12 man kan zitten en je alsnog om de tafel heen kan dansen, kantoor... En dan nog een paar slaapkamers, badkamers en andere hobbyruimtes.
En dan komt er één van die kinderen in een stoffige kamer waarin alleen een grote wandkast staat. Daar zit, achter de jassen, de toegang tot Narnia...quote:Op zondag 10 juli 2011 19:26 schreef Adelante het volgende:
Leuk voor de kleinkinderen, wekenlang verstoppertje spelen
De inrichting is daarbij al meeberekend waarsch. en hij heeft ook 7+ miljoen voor de grond betaald. Vergeet ook niet dat het 5 verdiepingen heeft.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:05 schreef Onverlaatje het volgende:
Ik snap niet dat dat 25 miljoen moet kosten? Het ziet er niet grootschaliger uit dan een rij rijtjeshuizen in een standaardstraat.
Gewoon alle ramen blinderen, deur op slot en een internet aansluiting en je hebt een huis voor alle fokkersquote:Op zondag 10 juli 2011 19:46 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik weet niet exact hoe het is gebouwd, maar het staat in de OP en onlogisch is het ook niet. Het wordt vanzelf zeer duur als je meer dan een half voetbalveld vol moet bouwen omhoog en alles is luxe en duur.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:13 schreef Onverlaatje het volgende:
5 verdiepingen? Ik tel er 3, met een kelder en hier een daar een zolder.
Of je vindt een skelet in een kist omdat de persoon klem is komen te zitten en men hem nooit heeft kunnen vindenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En dan komt er één van die kinderen in een stoffige kamer waarin alleen een grote wandkast staat. Daar zit, achter de jassen, de toegang tot Narnia...
Ik snap ook niet waarom diamanten zoveel duurder zijn dan kattenbakkorrels.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:05 schreef Onverlaatje het volgende:
Ik snap niet dat dat 25 miljoen moet kosten? Het ziet er niet grootschaliger uit dan een rij rijtjeshuizen in een standaardstraat.
8 m2 is idd wel erg klein.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:50 schreef ohmoetdatzo het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom diamanten zoveel duurder zijn dan kattenbakkorrels.
Qua oppervlakte gelijk aan 30 standaardrijtjeshuizen, maar ja, wat moet je met 30 woonkamers en 120 slaapkamers van gemiddeld 8 vierkante meter...
Bij de buren aanbellen voor een kopje suiker krijgt dan ook opeens een heel andere betekenis.
Ik snap persoonlijk niet zo wat je met zo'n groot huis moet... 5 verdiepingen van 600 vierkante meter... Wij hebben zelf 150 vierkante meter en dat is al verrekte lastig schoon te houden. Laat staan 30 keer zo grootquote:Het landhuis krijgt, zo blijkt, in totaal vijf verdiepingen van 600 vierkante meter elk, waarvan twee woonlagen onder de grond komen. De bewoners krijgen de beschikking over een inpandig zwembad, een eigen thuisbioscoop (kosten 200.000 euro) en het hele huis wordt straks ’domotica gestuurd’. De Denc Group in Bussum, verantwoordelijk voor het hele project, reageerde geschokt dat de informatie, die geheim moest blijven, nu is uitgelekt. „Wij hebben een geheimhoudingsverklaring ondertekend, wij mogen niets zeggen”, aldus de officiële reactie. Ook Willem Willemstein wilde gisteren niet reageren.
Altijd handig als je ruzie hebtquote:Op maandag 11 juli 2011 14:20 schreef knuffelpoes het volgende:
uit de krant:
Ik snap persoonlijk niet zo wat je met zo'n groot huis moet... 5 verdiepingen van 600 vierkante meter... Wij hebben zelf 150 vierkante meter en dat is al verrekte lastig schoon te houden. Laat staan 30 keer zo groot
Jullie hebben waarsch. geen schoonmaakteam in dienst.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:20 schreef knuffelpoes het volgende:
uit de krant:
[..]
Ik snap persoonlijk niet zo wat je met zo'n groot huis moet... 5 verdiepingen van 600 vierkante meter... Wij hebben zelf 150 vierkante meter en dat is al verrekte lastig schoon te houden. Laat staan 30 keer zo groot
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:42 schreef OverRated het volgende:
Minstens 10 schoonmaaksters in dienst gok ik
Best wel gaaf die dingenquote:Op maandag 11 juli 2011 14:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]stuk of 30 van deze
Stofzuiger robot #4
Aan de linkerkant een kamer voor de linkerschoenen, aan de rechterkant een kamer voor de rechterschoenen.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:46 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Moet je wel een goed systeem hebben om snel een bij elkaar passend paar te fixenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:39 schreef Light het volgende:
Aan de linkerkant een kamer voor de linkerschoenen, aan de rechterkant een kamer voor de rechterschoenen.
Mijn idee! Vrouw of man, dat maakt niet echt uit, voor zoiets ben ik wel bereid mijn seksuele voorkeur te wijzigenquote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef FeelWhatsReal het volgende:
Hebben die Willemsteintjes geen leuke vrijgezelle kinderen over? Omg...
Een beetje domotica weet zelf wanneer er een lamp aan of uit moet.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:31 schreef knuffelpoes het volgende:
domotica is leuk, kan je de verlichting uitdoen in de kamer 400 meter verderop
ik ben blij met mijn kleinere huisje, moet er niet aan denken hier te wonen. Koop dan een mooi oud kasteel ergens en moderniseer dat, dan heb je mooie torens, dat mist hier wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |