Altijd handig als je ruzie hebtquote:Op maandag 11 juli 2011 14:20 schreef knuffelpoes het volgende:
uit de krant:
Ik snap persoonlijk niet zo wat je met zo'n groot huis moet... 5 verdiepingen van 600 vierkante meter... Wij hebben zelf 150 vierkante meter en dat is al verrekte lastig schoon te houden. Laat staan 30 keer zo groot
Jullie hebben waarsch. geen schoonmaakteam in dienst.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:20 schreef knuffelpoes het volgende:
uit de krant:
[..]
Ik snap persoonlijk niet zo wat je met zo'n groot huis moet... 5 verdiepingen van 600 vierkante meter... Wij hebben zelf 150 vierkante meter en dat is al verrekte lastig schoon te houden. Laat staan 30 keer zo groot
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:42 schreef OverRated het volgende:
Minstens 10 schoonmaaksters in dienst gok ik
Best wel gaaf die dingenquote:Op maandag 11 juli 2011 14:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]stuk of 30 van deze
Stofzuiger robot #4
Aan de linkerkant een kamer voor de linkerschoenen, aan de rechterkant een kamer voor de rechterschoenen.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:46 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Hoe ga je zoiets functioneel inrichten? Een speciale kamer voor je linkerschoenen?
Moet je wel een goed systeem hebben om snel een bij elkaar passend paar te fixenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:39 schreef Light het volgende:
Aan de linkerkant een kamer voor de linkerschoenen, aan de rechterkant een kamer voor de rechterschoenen.
Mijn idee! Vrouw of man, dat maakt niet echt uit, voor zoiets ben ik wel bereid mijn seksuele voorkeur te wijzigenquote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef FeelWhatsReal het volgende:
Hebben die Willemsteintjes geen leuke vrijgezelle kinderen over? Omg...
Een beetje domotica weet zelf wanneer er een lamp aan of uit moet.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:31 schreef knuffelpoes het volgende:
domotica is leuk, kan je de verlichting uitdoen in de kamer 400 meter verderop
ik ben blij met mijn kleinere huisje, moet er niet aan denken hier te wonen. Koop dan een mooi oud kasteel ergens en moderniseer dat, dan heb je mooie torens, dat mist hier wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |