en je zou toch denken dat hij met zijn grote neus wel wat gewent isquote:Op zondag 10 juli 2011 14:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Schumacher doet dat de laatste tijd wel erg goed met z'n voorvleugels
Geen enkele andere GP waar ze zo met een mobiele camera meegaan toch?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:23 schreef exile79 het volgende:
Ow, dát bedoelen jullie met die prachtige camerabeelden.
Nee, aangezien z'n nóg grotere kin ervoor zorgt dat hij z'n neus nooit stoot.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en je zou toch denken dat hij met zijn grote neus wel wat gewent is
DQ voor Schumacher, het kan gewoon niet wat ie deed.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:23 schreef dreamzk het volgende:
Incident tussen schumi en koba under investigation
Webber jaquote:Op zondag 10 juli 2011 14:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kijk, Schumacher zet gewoon weer de trend: iedereen volgt op slicks.
Told ya!quote:Op zondag 10 juli 2011 14:17 schreef TheNetwork het volgende:
Mercedes gaat ook nu gewoon elk jaar achteruit en dan wil Schumi nog een jaar door.
Vandaag voor het eerst eens een hele race BBC, ja.
Erg lekkere kwaliteit BBC....RTL met ziggo.![]()
Kov nu al op BBC, ben verkocht.
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Zit wrs een paar secs verschil in met RTL7.
En ik verwacht dat je wel bij BBC zult blijven
Ga jij nou maar weer foutieve rondetijden van drie minuten geleden postenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:24 schreef Nober het volgende:
[..]
DQ voor Schumacher, het kan gewoon niet wat ie deed.
Duitsland. Nu weet ik niet of het Hockenheim of Nurburgring is.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Geen enkele andere GP waar ze zo met een mobiele camera meegaan toch?
Moet hij ook nog de pre-race show eens kijkenquote:
Nurburgring.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Duitsland. Nu weet ik niet of het Hockenheim of Nurburgring is.
nah, je kan lang lullen als het om een erectie gaat, maar ik vind dat zo slap gezeik.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Moet hij ook nog de pre-race show eens kijken
Dan issie helemaal verkochtquote:Op zondag 10 juli 2011 14:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Schumacher rijdt er bij elke GP weer z'n neus af... vind je het gek dat BBC niet zo positief is?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer foutieve rondetijden van drie minuten geleden posten
Pre-show Europa tour F1 op RTL al goed, ik verwacht veelquote:Op zondag 10 juli 2011 14:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hamilton vliegt er in vijf ronden alweer twee keer af...en daar hoor je ze niet over. En dat wat net zo zo niet, clumsier.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Schumacher rijdt er bij elke GP weer z'n neus af... vind je het gek dat BBC niet zo positief is?
Houd wel rekening met flink wat nationalisme, van en over de Engelse coureursquote:Op zondag 10 juli 2011 14:27 schreef TheNetwork het volgende:
Schumi heeft z'n stommiteiten virus nu ook aan Koba gegeven, gaat ie met Pastor knoeien.
[..]
Pre-show Europa tour F1, ik verwacht veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |