https://plus.google.com/u(...)90/posts/BThQZaMDvEYquote:Hi everybody!
I'm Mark Striebeck - Engineering Manager for Gmail frontend. As you can imagine, we are working on several Gmail / Google+ integrations. But similar to some of my Google colleagues, I want to use the creativity and momentum here for some larger brainstorming in a Hangout on Tuesday, July 12 at 3pm (PDT).
I'm pretty sure that all of you use some email client - many probably Gmail. But regardless of the client:
- What email features would make it easier to interact with Google+?
- How could we integrate Google+ features into Gmail?
- How can we integrate social concepts in Gmail to make the email experience itself better?
"Google+ is what could possibly be considered Google’s third attempt at Social networks. With the failure of Wave and Buzz"quote:Op maandag 11 juli 2011 19:59 schreef -Datdus- het volgende:
Ook een goede blogpost.
http://hadihariri.com/2011/07/09/google-third-strikeand-its-in/
Is niet gefaald.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:18 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
"Google+ is what could possibly be considered Google’s third attempt at Social networks. With the failure of Wave and Buzz"
Uhmm... En Orkut?
Oef. Dat zal toch niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hier. Jullie zijn nog erger dan apple gebruikers.
Roel!!quote:Op maandag 11 juli 2011 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel mensen je volgt. Ik heb genoeg activiteit in de streams.
"aiaiaiaiaiaiaiaiai" *boem*quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal irritante fundamentalists.
Hah ik ben beidequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Volgens mij was Orkut in zuid amerika wel populairquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:18 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
"Google+ is what could possibly be considered Google’s third attempt at Social networks. With the failure of Wave and Buzz"
Uhmm... En Orkut?
Brazilie & India.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:14 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Volgens mij was Orkut in zuid amerika wel populair
Klopt, maar dan tel ik er dus vier? Orkut, Wave, Buzz, G+..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:14 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Volgens mij was Orkut in zuid amerika wel populair
Oeh een gefrustreerde fanboy.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hah ik ben beide, suck my .... en rot gewoon op hier
.
Hallo kortzichtige DutchErrorist, ik heb een G+ account en een macbook.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Verzondenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:40 schreef spiedermann het volgende:
iemand een invite over?
spiederman op een mailadres van gmail op een punt com
aub dankuwel
Verzondenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:48 schreef AardEngel het volgende:
iemand nog een invite over? post.sven at gmail punt com
Hallo. Nu niets.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hallo kortzichtige DutchErrorist, ik heb een G+ account en een macbook.
En nu?
Dit bedoel ik dus. Wat willen ze hier nu mee bereiken met dit soort plaatjes?quote:
Ajoh, het is toch gewoon een beetje een strijd of niet? En ik plaats die plaatjes gewoon omdat ik er om moet lachen/ze informatief zijn. Voro facebook zou ik het net zo goed doenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Wat willen ze hier nu mee bereiken met dit soort plaatjes?Zeggen dat Google plus beter is dan facebook vanwege 1 input vakje
?
Wow.
Daarnaast kon je ook agnostisch of atheistisch invullen in dat religie vakje, en je kan natuurlijk net zo hard in de bragging rights zetten dat je cool bent omdat je in god gelooft oid.
Dus
Anders bekijk je dat poppetje ff wat erbij getekend isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit bedoel ik dus. Wat willen ze hier nu mee bereiken met dit soort plaatjes?Zeggen dat Google plus beter is dan facebook vanwege 1 input vakje
?
Wow.
Daarnaast kon je ook agnostisch of atheistisch invullen in dat religie vakje, en je kan natuurlijk net zo hard in de bragging rights zetten dat je cool bent omdat je in god gelooft oid.
Dus
https://plus.google.com/117388252776312694644/posts/bGJPTALDkDequote:Google+ To Pass 10,000,000 Users Tomorrow (on 7/12)
Net iets sneller.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:09 schreef iBenny het volgende:
Koen, haal je mail maar weg... invite is verstuurd
Rustig maar hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
?
Wow.
Dus
Daar heb ik nog geen last van gehad eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:06 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb last van een kleine (maar irritante) bug. Er staat steeds een '1' in het rode vakje met nieuwe meldingen. Als ik dan op de melding klik, gaat hij weg en komt er een 0 te staan. Echter, als ik daarna naar een andere site ga en uiteindelijk weer terugkeer naar Google+/Gmail, dan staat die '1' er weer met de oude melding.
Hij staat er nu al een paar dagen. Vreselijk irritant!
Ik versloeg nu.nl, dat was echt geweldigquote:FOK!'s eigen iBenny wordt genoemd als de grootste volumematige influential. Met 114 postings over Google+ staat hij bovenaan de influentials-lijst. Deze lijst wordt volledig gemaakt door achtereenvolgens de users Nyce, Spermadonor, Schommelstoel en PiRANiA. iBenny staat qua impact van zijn postings op de derde plaats, slechts onder twitteraars JeeeM en Dutchcowboys en nog boven twitteraar MichaelvdGalien en de redactie van Nu.nl.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
FOK! meest invloedrijke NL bron over Google+
[..]
Ik versloeg nu.nl, dat was echt geweldig
Je hebt invitequote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:26 schreef waxmask het volgende:
Hey, las net de topic op de FP. Zou graag ook een Google+ invite ontvangen...
Email: Waxmask@
Ik word ook genoemd in het artikelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
*boks* baas!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik word ook genoemd in het artikel
*Boks* terug held!quote:
Ook de mijnequote:
Gefeliciteerd, maar als dit reeksje + drie twitteraars bovenaan staan in die lijst leeft Google+ niet echt in Nederland toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vermoed ook buiten het topics..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, maar als dit reeksje + drie twitteraars bovenaan staan in die lijst leeft Google+ niet echt in Nederland toch?
iBenny en ik zaten er sowieso vanaf de eerste dag al in geloof ik, toch iBenny ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, maar als dit reeksje + drie twitteraars bovenaan staan in die lijst leeft Google+ niet echt in Nederland toch?
Deels waar.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Klopt... ik was volgens mij de eerste FOK!ker in dit topic met uitnodigingen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:05 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
iBenny en ik zaten er sowieso vanaf de eerste dag al in geloof ik, toch iBenny ?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:25 schreef iBenny het volgende:
Ik kan inviten... stuur ff een DM als je ook wilt
Ik had een invite een dag na de lancering van G+quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:05 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
iBenny en ik zaten er sowieso vanaf de eerste dag al in geloof ik, toch iBenny ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |