Maar als je als social media platform een uitleg moet geven om een bericht naar iemand te sturen doe je in mijn ogen iets verkeerd. Dat ze veel andere functies niet snappen is in mijn ogen niet zo erg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zolang het niet goed wordt uitgelegd(waar die mensen vaak het geduld niet voor hebben) niet nee. Ook omdat er nu een stap extra bij komt kijken
Ohw, als de simpele dingen worden begrepen is het wel goed... maar er wordt vanuit tv-programma's ed. ook vaak dingen gevraagd, op S M gebied, wat nog net een drempel te hoog is. En dat moet in mijn ogen wel makkelijker kunnenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:42 schreef Nyce het volgende:
[..]
Maar als je als social media platform een uitleg moet geven om een bericht naar iemand te sturen doe je in mijn ogen iets verkeerd. Dat ze veel andere functies niet snappen is in mijn ogen niet zo erg.
Ik snap je post niet helemaal? Maar ik vind dat de basis duidelijk moet zijn, en de basis van een social media netwerk als FB/G+ is berichten sturen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, als de simpele dingen worden begrepen is het wel goed... maar er wordt vanuit tv-programma's ed. ook vaak dingen gevraagd, op S M gebied, wat nog net een drempel te hoog is. En dat moet in mijn ogen wel makkelijker kunnen
Ik dwaalde een beetje af zie ik nu, sorryquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:33 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik snap je post niet helemaal? Maar ik vind dat de basis duidelijk moet zijn, en de basis van een social media netwerk als FB/G+ is berichten sturen.
En dat iemand zonder uitleg bijv. Sparks niet snapt vind ik niet zo erg, al snap ik zelf het nut er ook niet van.
Daar heb ik hier ook al een discussie over gehad, ik denk niet dat veel mensen dat zullen gaan doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dwaalde een beetje af zie ik nu, sorry
sparks oke... maar in het indelen van groepen niet al een stap te groot?
Ik ben het wel met je eens, ik snap ook niet dat ze het nu niet opengooien. Zometeen is de hype voorbij en boeit het niemand meer iets denk ik. Net als Google Wave.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:03 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik ben ook lid, heb nu 2 vrienden, jeuh.
Zie nog niet echt de meerwaarde en ik snap ook alle functies niet, geen zin om me in te verdiepen ook. Ik zie wel waarin ze zich onderscheiden van FB.
Toch denk en hoop ik dat FB 'leading' zal blijven.
Ze gooien het nu niet open omdat het nog niet af is...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:28 schreef Nyce het volgende:
[..]
Daar heb ik hier ook al een discussie over gehad, ik denk niet dat veel mensen dat zullen gaan doen.
[..]
Ik ben het wel met je eens, ik snap ook niet dat ze het nu niet opengooien. Zometeen is de hype voorbij en boeit het niemand meer iets denk ik. Net als Google Wave.
G+ is nu al duidelijker, sneller en leuker dan Wave ooit geweest is!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:28 schreef Nyce het volgende:
Ik ben het wel met je eens, ik snap ook niet dat ze het nu niet opengooien. Zometeen is de hype voorbij en boeit het niemand meer iets denk ik. Net als Google Wave.
quote:
quote:[Disclaimer: not an official Google post of any kind, and I might be wrong about some aspect, in which case I just hope someone will correct me.]
Some total stranger just added you to their circles!
Scary! You'd better block them! Right?
Well... no. What does it really mean when this happens?
Does it mean they get access to anything they wouldn't have been able to see otherwise? No. Either way, they can only see your Public posts (or perhaps "Extended Circles", if you actually use that feature).
Does it mean they are creepily following you around? Well, if they see something you post, you're the one who would have marked it Public, so no.
Does it mean they're "friend-requesting" you? No.
Does it mean that the posts they write will appear in your Stream? No. Their posts go to your "Incoming" tab -- which you never have to look at if you don't want to.
Does it mean they are going to spam your "Incoming" tab with, well, spam? Doubtful, and if they try it, they'll get reported and their account will get shut off in pretty short order.
Does it mean that you are obligated to add them to a circle too? I can't even fathom why some people think this so I can't even address it.
What does it mean, then? It means that for whatever reason they'd just like to see your public posts in their stream. Perhaps they feel their stream is too empty, and perhaps they think the public posts you've made so far have been interesting. Is that so bad?
So if all that is true, why would you ever choose to "block" someone? Well, if my posts are appearing in his or her stream, that means they may be commenting on them. IF I start to notice that someone is adding idiotic or offensive or otherwise unpleasant comments on my posts, then I'll be glad for the ability to block. Maybe there would be other reasons, such as if it's someone I know will make such moronic comments :-) but that hasn't come up yet. Or another thing is that people who will comment in a different language from the language of the post are kind of annoying I guess (again I haven't seen it).
I hope this is helpful.
Bron: https://plus.google.com/1(...)ts/JrAToLx5QPg?hl=nl.
Dit dus!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:12 schreef zarGon het volgende:
Microsoft die overal te laat instapt gaat echt geen concurrentie vormen.
Sowieso, ik heb mij aangemeld op G+ omdat het van Google is. Ook de reden dat ik het nu nog gebruik.
Volgens mij niet heel lang toch? Het was wel een jaar of zo beta.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:28 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ze gooien het nu niet open omdat het nog niet af is...
Google nieuws moet nog geintegreerd worden, google music word nog geintegreerd in G+.
Wat ik denk is dat ze het pas opengooien zodra alles echt af is ?
ps. hoelang heeft het eigenlijk wel niet met Gmail geduurd voor het voor iedereen opengesteld werd?
Dat weet ik, maar dan slaat dat systeem dus nergens op. Het zal heel veel mensen afschrikken als er ineens allemaal onbekende mensen hun gaan volgen.quote:
Right. Als het systeem daarvoor is bedoeld en met dat in gedachte is ontworpen, slaat het ķveral op. En ik ben niet zo van de aannames. Ik heb mensen gehad die mij op Twitter volgden, mensen die ik niet kende. Schrok dat me af? Nee. Als ik niet wil dat mijn tweets gelezen worden, zou ik m'n tweets privé houden voor onbekenden. Leuk dat jij denkt dat het heel veel mensen zal afschrikken, maar dan zeg ik net zo goed dat het helemaal niets uitmaakt. Zolang het systeem groot is en 'iedereen' erop zit, kan men ermee omgaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:04 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan slaat dat systeem dus nergens op. Het zal heel veel mensen afschrikken als er ineens allemaal onbekende mensen hun gaan volgen.
Ik denk niet dat ze zullen wachten tot het helemaal af is, dat zal het sowieso nooit zijn...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:28 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ze gooien het nu niet open omdat het nog niet af is...
Google nieuws moet nog geintegreerd worden, google music word nog geintegreerd in G+.
Wat ik denk is dat ze het pas opengooien zodra alles echt af is ?
ps. hoelang heeft het eigenlijk wel niet met Gmail geduurd voor het voor iedereen opengesteld werd?
Dat dus. Als iemand je op twitter followt en zelfs mentioned is er niks aan de hand, maar op G+ is dat opeens een privacy probleem? G+ heeft juist 100x betere tools om te zorgen dat je de dingen alleen deelt met degenen die het mogen lezen, ipv alleen keuze tussen iedereen of altijd alleen maar je volgers (twitter).quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mensen kijken echt met een Facebook- en Hyves-oog naar G+. Niet doen. Gewoon niet doen.
PM je mailadres maar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:43 schreef Seamonkey- het volgende:
Iemand nog een invite over toevallig?
Nou, als ze mijn leeftijdsgroep weren missen ze een groot deel van de mensen met interesse. Veel succes ermeequote:Je kan niet worden aangemeld bij Google+.
Er is een bepaalde minimumleeftijd vereist om Google+ te kunnen gebruiken.
ze kunnen kleuters zoals jouw missen als kiespijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:58 schreef Lutte het volgende:
Het is echt tien keer niks. Ik kan me niet aanmelden omdat:
[..]
Nou, als ze mijn leeftijdsgroep weren missen ze een groot deel van de mensen met interesse. Veel succes ermee
Ksst.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
ze kunnen kleuters zoals jouw missen als kiespijn
Gister waren 3 van mijn 3 verstuurde uitnodigingen voor een vrouwelijke deelnemerquote:Op zondag 17 juli 2011 12:55 schreef PiRANiA het volgende:
Volgens Google+ watcher Paul Allen neemt het aantal vrouwelijke deelnemers op Google+ snel toe. De laatste statistieken geven aan dat 33% van de gebruikers van Google's nieuwe sociale netwerk vrouwen zijn.
http://www.dutchcowboys.nl/google/22654
http://www.socl.com/quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:10 schreef iBenny het volgende:
Google+ krijgt (nog meer) concurrentie?
http://www.nu.nl/internet(...)ociaal-platform.html
Er is juist een grote groep jongeren die heel het sociaal netwerken verklooien door hun overmatige gebruik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:58 schreef Lutte het volgende:
Het is echt tien keer niks. Ik kan me niet aanmelden omdat:
[..]
Nou, als ze mijn leeftijdsgroep weren missen ze een groot deel van de mensen met interesse. Veel succes ermee
Goede zaak!!quote:Op zondag 17 juli 2011 12:55 schreef PiRANiA het volgende:
Volgens Google+ watcher Paul Allen neemt het aantal vrouwelijke deelnemers op Google+ snel toe. De laatste statistieken geven aan dat 33% van de gebruikers van Google's nieuwe sociale netwerk vrouwen zijn.
http://www.dutchcowboys.nl/google/22654
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |