Dat viel me toch wat tegen, hoor.
 Dat viel me toch wat tegen, hoor.  

Is dat een kindpraktische bank?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, we hebben de knoop min of meer doorgehakt zojuist: het wordt gewoon marmoleum, zonder lasnaden.
Oh, en ik vind dit wel wat:
[ afbeelding ]

Hij is relatief goedkoop en heeft afneembare, wasbare hoezen.quote:

Ghehehe, heb je hem weer.quote:

Hé, ik hou het bij feiten dit keer!quote:

Je neemt geen tv in de woonkamer?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit aan deze opstelling te denken omdat de hoeveelheid ruimte in het midden me bevalt. Ik heb een hekel aan salontafels bijvoorbeeld. De tafel neemt relatief veel ruimte in beslag. Wat me ook niet bevalt is dat er zo geen plek meer is voor een hoekje voor de kinderen.

Doch:quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
Er zit in de kastenrij één lage kast omdat daar onze televisie opstaat. Als alternatief heb ik een zwevende kast/plank bedacht zodat eronder een tafeltje met stoeltjes voor de kinderen kan staan.

) schuiven en uitproberen.
) schuiven en uitproberen.

Wij hebben ook de Mysinge! We hebben de grijsbruine hoes en het eraf halen is een ramp. We krijgen steevast ruzie als het zover is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:53 schreef mefke79 het volgende:
Vast 1 punt van zorg minder, vloer uitgezocht!
Wij hebben een mysinge van ikea (niet meer te krijgen geloof ik) en dan een losse hoes van Bemz, die gaat er makkelijker af dan de originele hoes. Werkt ook prima.
En hoe heb je die 3d tekening gemaakt?

Ik vind het ook zeker een optie! Uiteindelijk is gevoel van ruimte en hoe je je door de ruimte kunt bewegen gewoon heel belangrijk. Ik heb niet het talent om dit soort beslissingen door middel van een plattegrond te nemen. We zullen wel zien hoe het staat!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:04 schreef Ansu het volgende:
Ik vind dit mooier, is ook veel rustiger en zo heb je ook echt een woonkamerhoek en keukenhoek, maar toch een mooie doorkijk en de tafel als gezellig (en praktischer) middelpunt

Nog wat boekenkast zwevend boven de eettafel doortrekken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het ook zeker een optie! Uiteindelijk is gevoel van ruimte en hoe je je door de ruimte kunt bewegen gewoon heel belangrijk. Ik heb niet het talent om dit soort beslissingen door middel van een plattegrond te nemen. We zullen wel zien hoe het staat!
Stiekem heb ik mijn zinnen gezet op een gigantische boekenwand.

). Wij doen dat nu eigenlijk ook en dat gaat prima, als is het wat onhandig omdat de lampen boven de tafel hangen.
 ). Wij doen dat nu eigenlijk ook en dat gaat prima, als is het wat onhandig omdat de lampen boven de tafel hangen. 

Het leent zich wel voor een op maat gemaakte kast in ieder geval!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog wat boekenkast zwevend boven de eettafel doortrekken?

Met de bank die ik op het oog heb krijgen we alleen een iets minder brede chaise longue en dat is prima! Eventueel wil ik een gewone bank met een soort poef (zoals jij, miss_sly). Dat geeft wat meer flexibliteit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:31 schreef Puala het volgende:
Of eventueel een hoekbank? Dan verlies je geen zitruimte.

Ja bedoel de laatste. Zou de boekenkasten mooi passend maken en dan lijkt het me een mooi hoekje voor tv/boekenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:38 schreef Claudia_x het volgende:
Je bedoelt die laatste, Puala?
Mefke: de bank naast de eettafel is misschien ook niet zo ideaal? Ik vind het er gek uitzien.

Je mening wordt op prijs gesteld, hoor! Wees niet al te genadeloos; we zijn maar eenvoudige, nederige Noorderlingen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:47 schreef DS4 het volgende:
Ik ben niet kapot van de laatste opstelling. Voor zover van belang.

Ik ben toch lief in dit draadje?quote:

Ja hoor! Ik durfde alleen niet de Ikeabank te plaatsen.quote:

1 wand maximaal, dat is dan mijn advies. Maar dan moet de vloer natuurlijk niet meer de aandacht trekken. Als je voor laminaat gaat zou ik 1 muur in een zeer felle kleur nemen zodat niemand naar het laminaat kijktquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
In de woonkamer blijven de wanden vermoedelijk wel wit. In de overige ruimtes kan ik het niet laten toch kleur ertegenaan te gooien.
 .
. 

Terecht. Die hebben nl. geen banken waar iemand met een verrotte rug fatsoenlijk in kan zitten. En ik zou maar eens op bezoek komen...quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ja hoor! Ik durfde alleen niet de Ikeabank te plaatsen.

Je moest eens weten hoeveel plezier ik al heb gehad op mijn huidige Ikeabank.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Terecht. Die hebben nl. geen banken waar iemand met een verrotte rug fatsoenlijk in kan zitten. En ik zou maar eens op bezoek komen...
Sowieso altijd mijn advies: ga goed proefzitten. Een bank moet leuk staan, maar geweldig zitten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |