Condooms mogen niet in het gristendom. Want daarvoor is sechs niet bedoeld!!!quote:
Het verhaal erachter is dat ik steeds volhield niet te neuken voor het huwelijk en nu heb ik dat dus wel gedaan en daarom is dat topic dus ook geopend, omdat ik het wel heb gedaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:23 schreef MASD het volgende:
[..]
maar hey, nu even serieus. Is jullie zelfbeeld zo laag dat je dit soort dingen op het internet moet zetten? Het antwoord is ja, maar de echte vraag is 'Waarom?'.
Deze man!quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef zovty het volgende:
Al een heel topic vol met 95 blije kutkusjekroel posts en godverdomme nog geen pics.
Wat is met ONZ aan de hand?!?!
Tja...quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef zovty het volgende:
Al een heel topic vol met 95 blije kutkusjekroel posts en godverdomme nog geen pics.
Godverdomme in allahsnaam je hebt gelijk!quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef zovty het volgende:
Wat voor een pics wil je?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef zovty het volgende:
Had je maar moeten komen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef zovty het volgende:
Wel 't goede gaatje gehad?quote:
Anale ontmaagding is ontmaagding.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Anders was ik niet ontmaagd heh, dan was het gewoon anaal.
Zoals de pasoor het doetquote:Op zondag 10 juli 2011 15:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
O, werkt dat zo tegenwoordigquote:Op zondag 10 juli 2011 15:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Overspel? Sinds wanneer is neuken met je vriendin overspel?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:38 schreef Daniel1976 het volgende:
Oei, naatje pleegt de zonde der overspel.
Niet uit komen huilen in F&L hè.
quote:Op zondag 10 juli 2011 15:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Godverdomme in allahsnaam je hebt gelijk!
Daarom zal ik het ook nooit hebben!quote:
Dan is het kontmaagding.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom een eend?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:06 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
sorry Naat kon het niet laten![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:06 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
sorry Naat kon het niet laten![]()
mag ik hem als speciaal in het 2gaad topic plaatsen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |