32 euro is al onbetaalbaar? Dan kun je ook maar beter geen avondje gaan stappen.quote:Op zondag 10 juli 2011 07:24 schreef FoXje het volgende:
Helaas is de Efteling zo goed als onbetaalbaar geworden ..
32 pp. Met zijn 5-en is het dus al teringduur. Dan ben je er nog niet, heb je nog niet geparkeerd; en nog niets gegeten en gedronken.quote:Op zondag 10 juli 2011 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
32 euro is al onbetaalbaar? Dan kun je ook maar beter geen avondje gaan stappen.
Ik was in Mexico in Xcaret, toegang: $69,-, of als je nog wilt snorkelen (waar het daar om gaat): $98,-.quote:Op zondag 10 juli 2011 08:20 schreef FoXje het volgende:
[..]
32 pp. Met zijn 5-en is het dus al teringduur. Dan ben je er nog niet, heb je nog niet geparkeerd; en nog niets gegeten en gedronken.
ja, stappen met vijf man is elke toegang duurder. pp valt het gewoonweg mee en heb je een leuke dag. Eten en drinken kun je prima zelf meenemen en ga eens parkeren in centrum Amsterdam.quote:Op zondag 10 juli 2011 08:20 schreef FoXje het volgende:
[..]
32 pp. Met zijn 5-en is het dus al teringduur. Dan ben je er nog niet, heb je nog niet geparkeerd; en nog niets gegeten en gedronken.
dank je wel voor de tip, je hebt iets duurders gevonden op enkele duizenden kilometers!quote:Op zondag 10 juli 2011 08:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik was in Mexico in Xcaret, toegang: $69,-, of als je nog wilt snorkelen (waar het daar om gaat): $98,-.
Enige mogelijkheid tot eten kopen: buffet $29,- pp.
Toen vond ik de Efteling ineens heel betaalbaar
Feit is dat er genoeg parken zijn die duurder zijn. En de Efteling vind ik dan nog een net park dat genoeg uitbreidt, getuige ook weer dit topic. Oke, je moet er geen 2x per jaar naar toe, maar een rustige dag uitzoeken en je hebt waar voor je geld. Hoogzomer in de file voor de parkeerplaats staan is zonde van je geld. Voor een gezin is het natuurlijk aardig wat geld, maar dat is elk fatsoenlijk pretpark tegenwoordig.quote:Op zondag 10 juli 2011 08:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dank je wel voor de tip, je hebt iets duurders gevonden op enkele duizenden kilometers!
Ik heb het meer over pa en ma+ 3 kinderen. De kleinste kan alleen naar het sprookjesbos eigenlijk en betaalt toch de volle mep. Allemaal wat friet, en je bent zo meer dan 150 euro kwijt. Dus gaan we niet naar de Efteling.quote:Op zondag 10 juli 2011 08:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, stappen met vijf man is elke toegang duurder. pp valt het gewoonweg mee en heb je een leuke dag. Eten en drinken kun je prima zelf meenemen en ga eens parkeren in centrum Amsterdam.
De Efteling valt tov andere grote parken als Disney, e.d. erg mee.
Ok, nog een bijdrage dan. 32 euro entree is volgens mij echt een heel gemiddelde entreeprijs voor een pretpark van dat formaat.quote:Op zondag 10 juli 2011 08:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dank je wel voor de tip, je hebt iets duurders gevonden op enkele duizenden kilometers!
Je hebt groot gelijk als je niet wil gaan hoor, maar ik kijk alleen even puur naar de grootte van het park en ga dan maar eens prijzen vergelijken met andere parken van hetzelfde caliber. Dan valt de Efteling echt mee.quote:Op zondag 10 juli 2011 08:31 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik heb het meer over pa en ma+ 3 kinderen. De kleinste kan alleen naar het sprookjesbos eigenlijk en betaalt toch de volle mep. Allemaal wat friet, en je bent zo meer dan 150 euro kwijt. Dus gaan we niet naar de Efteling.
Ok, mee eens. Helaas zijn die prijzen redelijk normaal.quote:Op zondag 10 juli 2011 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk als je niet wil gaan hoor, maar ik kijk alleen even puur naar de grootte van het park en ga dan maar eens prijzen vergelijken met andere parken van hetzelfde caliber. Dan valt de Efteling echt mee.
Ik blijf ook braaf bij mijn Burgers Zoo-abo, voor minder geld heb ik het hele jaar door ook pythons. Ik ga 1x in de zo veel jaar eens naar de Efteling, maar dan moet er wel wat nieuws zijn of een kortingsactie van een supermarkt of zo. Die zijn nog eens de moeitequote:Op zondag 10 juli 2011 08:35 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ok, mee eens. Helaas zijn die prijzen redelijk normaal.
Je hebt gelijk, ik denk dat er voor half de prijs nog zo veel leuks te doen is.quote:Op zondag 10 juli 2011 08:31 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik heb het meer over pa en ma+ 3 kinderen. De kleinste kan alleen naar het sprookjesbos eigenlijk en betaalt toch de volle mep. Allemaal wat friet patat, en je bent zo meer dan 150 euro kwijt. Dus gaan we niet naar de Efteling.
niet iedereen blijft zijn hele leven alleenquote:Op zondag 10 juli 2011 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
32 euro is al onbetaalbaar? Dan kun je ook maar beter geen avondje gaan stappen.
Disneyparken zijn ook duurder, dusquote:Op zondag 10 juli 2011 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Feit is dat er genoeg parken zijn die duurder zijn.
IS altijd al duur geweest, maar je krijg teminste wel iets voor je geld, ipv de meeste parken die het dubbele vragen voor de helft.quote:Op zondag 10 juli 2011 07:24 schreef FoXje het volgende:
Helaas is de Efteling zo goed als onbetaalbaar geworden ..
Ach, je krijgt honderden euro's aan kinderbijslag van de samenleving per maand, daarvan kan je heel gemakkelijk zo'n kaartje betalen.quote:Ik heb het meer over pa en ma+ 3 kinderen. De kleinste kan alleen naar het sprookjesbos eigenlijk en betaalt toch de volle mep. Allemaal wat friet, en je bent zo meer dan 150 euro kwijt. Dus gaan we niet naar de Efteling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |