Niet geschoten is altijd mis. En anders kun je 14 of 15 jarige hockeysletjes hosselen, dat is eitjequote:Op zondag 10 juli 2011 01:30 schreef -Datdus- het volgende:
Niet durven |------1-----2------3-----4------5------6------7-------8------9------| te dronken zijn
1 = 1 shot
Zeg me hoeveel er precies genoeg is!
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:31 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ] is het minst geile wat ik me kan bedenken.
Karnemelk is lekker, zeker in de zomerquote:Op zondag 10 juli 2011 01:31 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ] is het minst geile wat ik me kan bedenken.
Nee.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Driepink het volgende:[/b]
[..]
Mag ik jou vrouwtje misschien anders een nachtje lenen, indien zij daarmee instemt?
Ik ben al bezig met het zoeken van een mooie boom en wat touw.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:32 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie horen het, dat mogen jullie dus niet
Ook nu je plage hoort?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met het zoeken van een mooie boom en wat touw.
Goed plan, ik zoek zo'n balletje voor in de mond!quote:Op zondag 10 juli 2011 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met het zoeken van een mooie boom en wat touw.
Waarom kwam je niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:35 schreef _Fanta het volgende:
Als ik nu op die meet was ging ik um keihard op een zuipen zetten. Helaas ben ik niet op de meet dus ik zal me hier wat moeten amuseren
Zelfs dat niet.quote:
Dan gaan we zo wel even fappen, na deze plaat, om toch nog enige sexuele frustratie eruit te werken.quote:
Nee ik heb niet geneukt dus het was niet leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |