Lekker vergelijken..quote:Op zondag 17 juli 2011 00:03 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
[..]
Wat een klein kuthok. Krijg je in de VS toch iets meer voor dat bedrag: http://www.realtor.com/re(...)C_27513_M59601-81930
Dat is tenminste een huis! En een prijs die best past bij iets van driekwart eeuw oud.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lekker vergelijken..
19373 Renfrew Rd, Detroit
[ afbeelding ]
Price: $135,000
Beds: 5 Bed
Baths: 5.5 Bath
House Size: 5,000 Sq Ft
stond het in nld voor die prijs dan hak meteen op "koop nu" gekliktquote:Op zondag 17 juli 2011 20:35 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat is tenminste een huis! En een prijs die best past bij iets van driekwart eeuw oud.
En met jou 500.000 anderen, wat dus per definitie de kans dat zoiets voor die prijs in NL te koop staat nihil maakt.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
stond het in nld voor die prijs dan hak meteen op "koop nu" geklikt
100.000 euro dusquote:Op zondag 17 juli 2011 20:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lekker vergelijken..
19373 Renfrew Rd, Detroit
[ afbeelding ]
Price: $135,000
Beds: 5 Bed
Baths: 5.5 Bath
House Size: 5,000 Sq Ft
Nou vanaf Almere haal je in de spits ook maar met de grootste moeite Amsterdam of Utrecht met een half uur, goede kans dat je het niet haalt zelfs.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:11 schreef Resistor het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds om de locatie, en vervoer gaat ook niet goedkoper/beter worden, dan kan je het beste zo dicht mogelijk bij de randstad wonen, en daarvoor is Bussum wel mooi. Dat denken de verkopers ook, waarschijnlijk een stel erfgenamen met een stel ¤¤¤ in de ogen.
Blijft wel een mooie locatie voor een CEO om een mooie villa neer te zetten.
Dat huis in North Carolina is wel mooi, maar je zit daar echt in the middle of f*cking nowhere, Raleigh (bijna 500.000 inwoners) ligt op een half uur, en Greensboro (ruim 260.000 inwoners) ligt op bijna 1,5 uur. Verder niet veel 100.000+ steden in de buurt (laten we zeggen: 2 uur rijden)
Hier in Nederland ben je in die tijd al de halve randstad doorgecrossed.
Als het je lukt om dat huis op transport naar NL te krijgen wel. Anders zou ik er ver vandaan blijvenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:01 schreef michaelmoore het volgende:
100.000 euro dus
toch best een goede investering lijkt me, in Nederland zouden ze er 2.000.000 euro voor vragen
Ik zeg doen, en veel succes. Ik wil best een tientje bijdragen voor je one way ticket. Als het gras elders groener is: maaien die hap!quote:Op zondag 17 juli 2011 21:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou vanaf Almere haal je in de spits ook maar met de grootste moeite Amsterdam of Utrecht met een half uur, goede kans dat je het niet haalt zelfs.
Raleigh is prachtig en heeft uitstekende werkgelegenheid in de omgeving voor de beter opgeleide luitjes in de research triangle dus wat dat betreft is die vergelijking lang zo gek nog niet.
maak dat 2x een tientje!quote:Op zondag 17 juli 2011 21:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
100.000 euro dus
toch best een goede investering lijkt me, in Nederland zouden ze er 2.000.000 euro voor vragen
hey, drie uitstekend geinvesteerde tientjes! Howdy!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:35 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat is tenminste een huis! En een prijs die best past bij iets van driekwart eeuw oud.
Een betere reactie zou je sieren, kom nou toch... dat kan beterquote:Op zondag 17 juli 2011 22:39 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik zeg doen, en veel succes. Ik wil best een tientje bijdragen voor je one way ticket. Als het gras elders groener is: maaien die hap!
Dino is een ware weldoenerquote:Op zondag 17 juli 2011 22:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een betere reactie zou je sieren, kom nou toch... dat kan beter
Klinkt meer als: "Detroit, where dreams come true"... De een z'n dood, ...quote:Op zondag 17 juli 2011 21:11 schreef Resistor het volgende:
*Kuch*
Detroit one city of broken dreams.
[ [url=http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/4.TBFTm7KVqXZAyxxfVwrQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en(...)c2d2.jpeg]afbeelding[/url] ]
Volgens mij ben je nog nooit in Detroit geweest... je hebt namelijk geen flauw idee waarover je praat.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:01 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Klinkt meer als: "Detroit, where dreams come true"... De een z'n dood, ...
Lekker handig, landen vergelijken. Kijk eens naar Rio de Janeiro en je schrikt je een hoedje. Torenhoge prijzen. Zelfs in de mindere buurten.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:35 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Netjes. Al is hij misschien wel een uitzondering tussen de vele duizenden woningen dia jaren te koop staanquote:Op maandag 18 juli 2011 22:05 schreef pinine het volgende:
mijn broer heeft net z'n huis binnen een week verkocht voor de vraagprijs, het kan nog steeds
Dan was zijn vraagprijs te laag.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:05 schreef pinine het volgende:
mijn broer heeft net z'n huis binnen een week verkocht voor de vraagprijs, het kan nog steeds
Toen ik huizen ging kijken, was mijn idee: onderhandelingen is prima, maar als ik moest onderhandelen met marges boven de tien procent van de vraagprijs, had ik daar geen zin in. Ik heb daarom een huis gekocht die niet meer dan 10% boven mijn prijs als vraagprijs had.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan was zijn vraagprijs te laag.
nee dat vond niemand maar de koper had bakken met geld en wilde het persé hebben voor z'n zoon, een toevalstrefferquote:Op maandag 18 juli 2011 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee hoor als jij je auto snel verkoopt dan was je toch ook niet te goedkoop, dan had je een nette auto met een juiste prijsquote:Op maandag 18 juli 2011 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Of de opschoning van pandjes die bij bijvoorbeeld twee makelaars te koop stonden etc.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:24 schreef pberends het volgende:
244.589 huizen te koop
Daar is eindelijk de zomerdip.
244.424 huizen te koopquote:Op maandag 18 juli 2011 15:24 schreef pberends het volgende:
244.589 huizen te koop
Daar is eindelijk de zomerdip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |