Ik denk dat ik het ook niet kan missen en het erbij zal nemen, maar vind wel dat er vaker geupdated mag wordenquote:Op zondag 10 juli 2011 00:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wij hadden het ook 6 maanden gratis inderdaad, zomaar.. Maar ik zou het wel missen moet ik zeggen, daarom hebben we het uiteindelijk ook maar weer aangeschafd.. Ik heb de afgelopen 2 weken thuis gezeten ivm kleine operatie aan grote tenen. En ik heb die on demand lijst helemaal uitgekekeken, BIJNA elke film.
Ik wil wel een stukje halenquote:Op zondag 10 juli 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als mensen willen kunnen ze een stukje ophalen.
Maar weet je wat dat kost, hier zijn alleen maar gierige nederlanders en buitenlandersquote:Op zondag 10 juli 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als mensen willen kunnen ze een stukje ophalen.
Grolsch beugel?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:30 schreef sciter het volgende:
Sciter obtained one:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens gelijksquote:
Mannen en hun eetlust ooitquote:Op zondag 10 juli 2011 00:31 schreef SpermaDonor het volgende:
ik ga denk ik toch geen hamburger maken maar een stokbroodje met zeeuws spek en een spiegel eitje met kaas
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:31 schreef SpermaDonor het volgende:
ik ga denk ik toch geen hamburger maken maar een stokbroodje met zeeuws spek en een spiegel eitje met kaas
die groene zak ?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oeeh lekker, ik had net een zak sensations op
Sorry te laat, hij zit nu in mijn buikje.quote:
't is gewoon lekkerquote:
egoïstquote:Op zondag 10 juli 2011 00:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sorry te laat, hij zit nu in mijn buikje.
Daar halen ze hem gerust uit, opletten dus!quote:Op zondag 10 juli 2011 00:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sorry te laat, hij zit nu in mijn buikje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |