Dan zit ie hier goedquote:Op zondag 10 juli 2011 00:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij stelde de vraag alleen aan idioten denk ik.
Geen internet = film1 on demand.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:19 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik had woensdag geen internet, wat heb ik mij toen verveeld.
Blijven lang dezelfde films in staanquote:
Dat is pas een hel.. geen internet is eventueel nog op te lossen door internet bij een vriend/broer die niet meer thuis woont.quote:
Mwah, er komt geregeld iets nieuws bij.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:22 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Blijven lang dezelfde films in staan
't is dat ik het 3 maanden gratis heb en door een storing nog 3 maanden extra gratis krijg.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mwah, er komt geregeld iets nieuws bij.
quote:
Wij hadden het ook 6 maanden gratis inderdaad, zomaar.. Maar ik zou het wel missen moet ik zeggen, daarom hebben we het uiteindelijk ook maar weer aangeschafd.. Ik heb de afgelopen 2 weken thuis gezeten ivm kleine operatie aan grote tenen. En ik heb die on demand lijst helemaal uitgekekeken, BIJNA elke film.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:24 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
't is dat ik het 3 maanden gratis heb en door een storing nog 3 maanden extra gratis krijg.
Maar zal er geen 14.95 per maand voor betalen
Ik was gisteravond al weg.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:27 schreef Jolx het volgende:
Er zijn natuurlijk ook mensen die niet de hele zaterdagavond hebben hoeven studeren..
omg om dat nageltjequote:Op zondag 10 juli 2011 00:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 weken thuis gezeten ivm kleine operatie aan grote tenen.
Als mensen willen kunnen ze een stukje ophalen.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
En dan niet eens even delen met de mensen die misschien wel een stukje zouden willen hebben?
Ik denk dat ik het ook niet kan missen en het erbij zal nemen, maar vind wel dat er vaker geupdated mag wordenquote:Op zondag 10 juli 2011 00:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wij hadden het ook 6 maanden gratis inderdaad, zomaar.. Maar ik zou het wel missen moet ik zeggen, daarom hebben we het uiteindelijk ook maar weer aangeschafd.. Ik heb de afgelopen 2 weken thuis gezeten ivm kleine operatie aan grote tenen. En ik heb die on demand lijst helemaal uitgekekeken, BIJNA elke film.
Ik wil wel een stukje halenquote:Op zondag 10 juli 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als mensen willen kunnen ze een stukje ophalen.
Maar weet je wat dat kost, hier zijn alleen maar gierige nederlanders en buitenlandersquote:Op zondag 10 juli 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als mensen willen kunnen ze een stukje ophalen.
Grolsch beugel?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:30 schreef sciter het volgende:
Sciter obtained one:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens gelijksquote:
Mannen en hun eetlust ooitquote:Op zondag 10 juli 2011 00:31 schreef SpermaDonor het volgende:
ik ga denk ik toch geen hamburger maken maar een stokbroodje met zeeuws spek en een spiegel eitje met kaas
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:31 schreef SpermaDonor het volgende:
ik ga denk ik toch geen hamburger maken maar een stokbroodje met zeeuws spek en een spiegel eitje met kaas
die groene zak ?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oeeh lekker, ik had net een zak sensations op
Sorry te laat, hij zit nu in mijn buikje.quote:
't is gewoon lekkerquote:
egoïstquote:Op zondag 10 juli 2011 00:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sorry te laat, hij zit nu in mijn buikje.
Daar halen ze hem gerust uit, opletten dus!quote:Op zondag 10 juli 2011 00:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sorry te laat, hij zit nu in mijn buikje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |