Jaja, dat kennen wequote:Op zondag 10 juli 2011 01:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kijk het nu ook niet meer, ik zapte erlangs.
She failedquote:Op zondag 10 juli 2011 01:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is wel belangrijk ja
* Spezza19quote:Op zondag 10 juli 2011 01:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kijk het nu ook niet meer, ik zapte erlangs.
Nee, de wijven zijn lelijkquote:
Wie had het over een 2e singles topic?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:45 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja leuk, 2 singles topics onder elkaar![]()
1 serieus en de andere de SC
Mwah, te veel herhalingen...quote:Op zondag 10 juli 2011 01:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19Film1.... ik kijk minimaal elke dag 1 film.... dus er staan heel wat kruisjes in die programma gids
Zie de persoon die ik gequote had... Het was zijn suggestie.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie had het over een 2e singles topic?
wat heet serieus...quote:Op zondag 10 juli 2011 01:45 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja leuk, 2 singles topics onder elkaar![]()
1 serieus en de andere de SC
Ik snap slowchatten nooit zo... Een beetje een band op gaan bouwen met anonieme avatars? Hmm...quote:Op zondag 10 juli 2011 01:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
wat heet serieus...
Als je hier gewoon een stelling neergooit, of een punt van discussie doen we echt wel mee. alleen als er geen actueel onderwerp is, gaan we gewoon slowchatten..
Dat kan niet met dat apparaat van mij.. toch?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
U heeft Film1 On Demand niet gevonden?
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik snap slowchatten nooit zo... Een beetje een band op gaan bouwen met anonieme avatars? Hmm...
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:47 schreef Mishu het volgende:
[..]
Zie de persoon die ik gequote had... Het was zijn suggestie.
Dat dus.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
wat heet serieus...
Als je hier gewoon een stelling neergooit, of een punt van discussie doen we echt wel mee. alleen als er geen actueel onderwerp is, gaan we gewoon slowchatten..
Ik weet niet wat jij hebt, maar als je een rode knop op je afstandbediening hebt, dan kan je films GRATIS bestellen via Film1quote:Op zondag 10 juli 2011 01:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan niet met dat apparaat van mij.. toch?
Je hoeft toch geen band op te bouwen, je kan toch gewoon af en toe behoefte hebben aan slap lullen..quote:Op zondag 10 juli 2011 01:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik snap slowchatten nooit zo... Een beetje een band op gaan bouwen met anonieme avatars? Hmm...
Een band opbouwen? Neuh, gewoon af en toe iemand afbekken of slap meelullen.... Ik bedoel, je hebt toch gewoon een leven buiten Fok! ?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen band op te bouwen, je kan toch gewoon af en toe behoefte hebben aan slap lullen..
Goed plan, gamen, tabeequote:Op zondag 10 juli 2011 01:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Jij houdt gewoon niet van slappe lullen..quote:
Ik heb zo'n hele oude decoder, niet zo'n interactievequote:Op zondag 10 juli 2011 01:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij hebt, maar als je een rode knop op je afstandbediening hebt, dan kan je films GRATIS bestellen via Film1
Bel dan even met UPC en ze ruilen hem gratis omquote:Op zondag 10 juli 2011 01:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hele oude decoder, niet zo'n interactieve
En als jij zo'n hele oude hebt, dan heb je maar 2 film 1 kanalen?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hele oude decoder, niet zo'n interactieve
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |