tja ach, bijna vakantie dus bijtanken. alles voor de kindjes he? die staan voorop, als het daarmee goed gaat, gaat het met mij ook goed en andersom. maar ik zeg al komt goedquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mama weet dat ze haarzelf niet zou moeten vergeten en dat veel vrienden om haar geven.
ongetwijfeld nivoo nihil.. ik zat ook liever ergens andersquote:
Maakt het wel af he!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En die namen soms!
[..]
Gaan we die drinken tijdens het kijken van zombiefilms, zombievriendinnetje?
Dat dacht ik!quote:
ok, zeg maar waar.quote:
Problem much?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:09 schreef Delan het volgende:
[..]
dus was het een nutteloze opmerking van je
Quick Fit denk ik.quote:
bon soirquote:
'n quicky is primaquote:
popquote:
jup, morgen komen mn meubels eindelijkquote:
Ja, als ik klaar ben met werken. En eerst even de stad in, drinkenquote:
Gutenabend, Frauleinquote:
aaaah super!!! helemaal goed!!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jup, morgen komen mn meubels eindelijken dinsdag mn nieuwe wasmisschien
zie de maan schijnt door de bomenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:17 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf mijn balkon, met mijn Sony cameraatje zonder statief.
BBoven de overburenquote:
kloonquote:
Op een zaterdagnacht?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, kan niet wassen tot interveste die kut wasmachineschakelaar komt fixen, want die was al doorgebrand toen ik hier naar binnen liep, en nu zeggen ze dat dat onder klein onderhoud valt en ik dat zelf moet doen.. maar dan kennen die fuckers mij nog niet.. ik krijg wat ik wil en hoe ik het wil. Niet mijn schuld dat het kapot is en dus ook niet mijn verantwoording om te fixen. Gevaarlijke situatie is ontstaan en dat moeten die eikels gewoon oplossen. Punt.
hello barbieboyquote:
you go girl!!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, kan niet wassen tot interveste die kut wasmachineschakelaar komt fixen, want die was al doorgebrand toen ik hier naar binnen liep, en nu zeggen ze dat dat onder klein onderhoud valt en ik dat zelf moet doen.. maar dan kennen die fuckers mij nog niet.. ik krijg wat ik wil en hoe ik het wil. Niet mijn schuld dat het kapot is en dus ook niet mijn verantwoording om te fixen. Gevaarlijke situatie is ontstaan en dat moeten die eikels gewoon oplossen. Punt.
Hoe bevalt je huisje, los van de doorgebrande schakelaar?quote:
nee, ben al sinds donderdag bezig daarmee. Vuile eikels. Maar had ze al wel zover dat vrijdag (gister) de loodgieter op hun kosten langskwam en die heeft onder mn gootsteen een heel nieuw buizenstelsel aangelegd, en het wasmachinekraantje vervangenquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:20 schreef Delan het volgende:
douchen en mn bed opzoeken!!allemaal en GvsE goodluck en succes met inrichten en alles en zo!!
Zo hoort het!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ben al sinds donderdag bezig daarmee. Vuile eikels. Maar had ze al wel zover dat vrijdag (gister) de loodgieter op hun kosten langskwam en die heeft onder mn gootsteen een heel nieuw buizenstelsel aangelegd, en het wasmachinekraantje vervangen
Hallo, dure rekeningen voor interveste
komt helemaal goedquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:20 schreef Delan het volgende:
douchen en mn bed opzoeken!!allemaal en GvsE goodluck en succes met inrichten en alles en zo!!
goed.. zoveel ruimte!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe bevalt je huisje, los van de doorgebrande schakelaar?
Dus je leidingen spoelen weer netjes door?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ben al sinds donderdag bezig daarmee. Vuile eikels. Maar had ze al wel zover dat vrijdag (gister) de loodgieter op hun kosten langskwam en die heeft onder mn gootsteen een heel nieuw buizenstelsel aangelegd, en het wasmachinekraantje vervangen
Hallo, dure rekeningen voor interveste
ja kom, die eikels verdienen genoeg aan mij.. dus mogen ze er ook wat van uitgeven aan mijquote:
tis maar net wat je er in zietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wat een kut TT. Geen spanning, niks...
oftewel ze verdienen een jouquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja kom, die eikels verdienen genoeg aan mij.. dus mogen ze er ook wat van uitgeven aan mij
het lekt niet meerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus je leidingen spoelen weer netjes door?
niemand verdiend mijquote:
och jee.. er is vast wel iemand blij met zo'n mopperdoosje ergens ooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |