Niks is gratisquote:Op zondag 10 juli 2011 01:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ik zie hem wel gratis voorbij komen op Film1
Ja, ik betaal een paar euro per maand voor Film1 ja... maar met de hoeveelheid films die ik kijk, is het praktisch gratisquote:Op zondag 10 juli 2011 01:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks is gratis![]()
Maargoed, gamen, lurk zo nog wel even
Is dit alleen een Slow Chat of wordt hier ook nog over het singles bestaan gepraat? Ik ben namelijk op zoek naar een topic waar dat kan.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks is gratis![]()
Maargoed, gamen, lurk zo nog wel even
wat wil je kwijt over je singles bestaan?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Is dit alleen een Slow Chat of wordt hier ook nog over het singles bestaan gepraat? Ik ben namelijk op zoek naar een topic waar dat kan.
Ben bang dat dit in de loop der tijd meer een slowchat is geworden. Wat wil je graag kwijt over het singles bestaan?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Is dit alleen een Slow Chat of wordt hier ook nog over het singles bestaan gepraat? Ik ben namelijk op zoek naar een topic waar dat kan.
Gewoon neergooien, zat die erop reageren. Zijn alleen niet veel mensen vanavond.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
djayzz.... leef jij nogquote:Op zondag 10 juli 2011 01:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ben bang dat dit in de loop der tijd meer een slowchat is geworden. Wat wil je graag kwijt over het singles bestaan?
Johquote:
Geen single meer, dat ik je hier nooit meer zie? Of ben je gewoon singles zat....quote:
Ja, toch jammer. Er valt van alles over het single bestaan te praten. Je tactieken delen om potentieel liefdes/lust materiaal te vinden enz.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ben bang dat dit in de loop der tijd meer een slowchat is geworden. Wat wil je graag kwijt over het singles bestaan?
Het had ook kunnen zijn dat ik mijn PC nog ingelogd op Fok! had staan en dat iemand anders was gaan posten onder mijn account!quote:
Jullie zijn wakker, maar ik leef nog!quote:
Dat zou betekenen dat je iemand in huis hebt, hoax!quote:Op zondag 10 juli 2011 01:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het had ook kunnen zijn dat ik mijn PC nog ingelogd op Fok! had staan en dat iemand anders was gaan posten onder mijn account!
Dat wordt hier ook besproken hoor!quote:Op zondag 10 juli 2011 01:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja, toch jammer. Er valt van alles over het single bestaan te praten. Je tactieken delen om potentieel liefdes/lust materiaal te vinden enz.![]()
Ben zelf nu een actieve single.
quote:
Of dat ik buitenshuis heb lopen Fok!kenquote:Op zondag 10 juli 2011 01:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je iemand in huis hebt, hoax!
Dat is waar,quote:Op zondag 10 juli 2011 01:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja, toch jammer. Er valt van alles over het single bestaan te praten. Je tactieken delen om potentieel liefdes/lust materiaal te vinden enz.![]()
Ben zelf nu een actieve single.
Welke kwaliteit?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is waar,
ik ben zelf al heel lang niet meer in dit topic geweest, gewoon omdat de lol en het nut er wel een beetje af was.. weet dus de huidige kwaliteit van het topic niet echt.
Ja he, en dat voor de zondagochtend....quote:
+1quote:Op zondag 10 juli 2011 01:36 schreef S95Sedan het volgende:
Kutnewbies, post gewoon waar je mee zit in plaats van te klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |