ik? Een mopperdoosje? Ik ben gewoon kwaad dat ze mij in een gevaarlijke situatie zetten en dan zeggen dat ik het zelf op moet lossen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:25 schreef clevy het volgende:
[..]
och jee.. er is vast wel iemand blij met zo'n mopperdoosje ergens ooit
okidokiquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik? Een mopperdoosje? Ik ben gewoon kwaad dat ze mij in een gevaarlijke situatie zetten en dan zeggen dat ik het zelf op moet lossen.
Verder ben ik altijd het zonnetje in huis.. vraag maar aan mn kloon
ik kan niet tegen onrechtquote:
Je hebt toch niks aan je handenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik? Een mopperdoosje? Ik ben gewoon kwaad dat ze mij in een gevaarlijke situatie zetten en dan zeggen dat ik het zelf op moet lossen.
Verder ben ik altijd het zonnetje in huis.. vraag maar aan mn kloon
en terechtquote:
waarom zou ik geld uitgeven terwijl hun dat horen te doen? T groeit me niet op mn rug hoorquote:
en ik ben gelukkig niet op mn mondje gevallen.. mn ouders moeten alles regelen voor mn zus die nu op drzelf gaatquote:
hoe zou dat wel niet groeien anders? in briefjes of munten?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom zou ik geld uitgeven terwijl hun dat horen te doen? T groeit me niet op mn rug hoor
Heb je daar nog geen boom geplant dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom zou ik geld uitgeven terwijl hun dat horen te doen? T groeit me niet op mn rug hoor
briefjes, muntjes liggen vervelendquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:34 schreef clevy het volgende:
[..]
hoe zou dat wel niet groeien anders? in briefjes of munten?
nee, ik heb geen groene vingersquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb je daar nog geen boom geplant dan?
dat maakt de kreet "je kunt m'n rug op" wel heel lucratiefquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
briefjes, muntjes liggen vervelend
met mijn rug heb ik liever niemand eropquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:37 schreef clevy het volgende:
[..]
dat maakt de kreet "je kunt m'n rug op" wel heel lucratief
... en dan?quote:
en dan is het zondag..quote:
ok, das een eerlijke ruilquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met mijn rug heb ik liever niemand eropop mn billen mag wel gezeten worden terwijl ik een massage krijg
dan krijg ik bijna vandaag mn meubelsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:39 schreef clevy het volgende:
[..]
en dan is het zondag..
[..]
ok, das een eerlijke ruil
goed bezigquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:42 schreef Barbusse het volgende:
Dan ben ik klaar met werken en ga drinken en dansen en sjanzen.
veul plezierquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:42 schreef Barbusse het volgende:
Dan ben ik klaar met werken en ga drinken en dansen en sjanzen.
Dat dacht ik!quote:
Komt goed!quote:
onze leeftijd? Ik ben nog jong hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:51 schreef El_Matador het volgende:
Geniale plaat (die iedereen van onze leeftijd kent en hoogstwaarschijnlijk op gedanst heeft) en grappig gedaan.
en toch al zo verdorvenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onze leeftijd? Ik ben nog jong hoor![]()
could it get any better?quote:
ligt er aan wanneer we die massage plannenquote:
wie zegt dat jij aan mijn rug mag zitten?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:54 schreef clevy het volgende:
[..]
ligt er aan wanneer we die massage plannen
Van mij mag hij dat wel, dus 2 tegen 1quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wie zegt dat jij aan mijn rug mag zitten?
nog niemand.. je had het net over op je billen zitten.. das al prima in de buurt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wie zegt dat jij aan mijn rug mag zitten?
van Varken niet. En kloon is het altijd met me eens, dus 3-2quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van mij mag hij dat wel, dus 2 tegen 1
En van Varkens 6 uiteindes zijn er 5 scherp. You have been warnedquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
van Varken niet. En kloon is het altijd met me eens, dus 3-2
en ze gebruikt ze graagquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En van Varkens 6 uiteindes zijn er 5 scherp. You have been warned
Vooralsnog hoor ik niks dus het staat nog steeds 2-1quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
van Varken niet. En kloon is het altijd met me eens, dus 3-2
Varken mauwde het netquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vooralsnog hoor ik niks dus het staat nog steeds 2-1
have funquote:Op zondag 10 juli 2011 00:00 schreef Barbusse het volgende:
Okiesdokies, tijd om op te zouten![]()
Tot later, lieve mensen!
![]()
zout zequote:Op zondag 10 juli 2011 00:00 schreef Barbusse het volgende:
Okiesdokies, tijd om op te zouten![]()
Tot later, lieve mensen!
![]()
lekker nummerquote:Op zondag 10 juli 2011 01:05 schreef El_Matador het volgende:
Lekker vanaf de hippiebank beetje smoken en werken![]()
![]()
En dit nummer:
1992. Tijdloos.
Wow, welkom bij vorige weekquote:Op zondag 10 juli 2011 01:19 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn God.... wat een faalhazen bij Transformers....
Recycle even een exacte scene van The Island
Was goed te doen hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 01:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, zoveel boeit transformers mij dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |