Kun je gelijk die tweede prullenbak meenemenquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:14 schreef CherryLips het volgende:
Snijplankjes gehaald, plus een klein prullenbakje voor op de wc (moet nog terug voor een tweede, vergeet steeds dat ik 2 wc's heb). Luchtverfrissers, Fruitella, Paas-M&M's, documentmappen en een mini-vergietje later stond ik weer vrolijk buiten
Maar nu wil m'n moeder die snijplankjes ook, dus ik kan weer terug.

Ja. Gewoon basis dopsleutelset. Of er een bougie-dop in zit kan ik me even niet herinneren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:22 schreef pgrferrari het volgende:
Hebben ze ook gereedschappen voor de auto zoals een dopsleutelset etc?

Gewoon in de kast ophangen joh.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:01 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft de Action ook zo'n kledinghoes waar je je winterjas in op kunt hangen?
 Voor je de jas gaat dragen gooi je 'm in de wasmachine>droger en klaar.
 Voor je de jas gaat dragen gooi je 'm in de wasmachine>droger en klaar.  

En nog meer Paas-M&Msquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kun je gelijk die tweede prullenbak meenemen

wat ik toch een heel klein beetje heb gedaan.
 wat ik toch een heel klein beetje heb gedaan.  Was opzoek naar een hoeslaken, maar de collectie was niet echt heel royaal.
 Was opzoek naar een hoeslaken, maar de collectie was niet echt heel royaal.  Staat me iets van bij van jaren geleden dat ze qua kleuren best veel keus hadden, maar dat viel tegen. Of verschilt dat per filiaal.
 Staat me iets van bij van jaren geleden dat ze qua kleuren best veel keus hadden, maar dat viel tegen. Of verschilt dat per filiaal.  

Als het maar leuk staat he?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:10 schreef roos85 het volgende:
vandaag ook maar de snijplank set gehaald, mss niet de beste kwaliteit, maar het staat vast erg leuk op het aanrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mijn aanrecht staat al vol zatquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:10 schreef roos85 het volgende:
vandaag ook maar de snijplank set gehaald, mss niet de beste kwaliteit, maar het staat vast erg leuk op het aanrecht
 , in huurhuizen zijn keukenbladen niet de grootste exemplaren die er te vinden zijn.
 , in huurhuizen zijn keukenbladen niet de grootste exemplaren die er te vinden zijn. 

Fuuuu.. die heb ik niet gezien vandaag!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/1
Die dus

In allemaal kleurenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Fuuuu.. die heb ik niet gezien vandaag!
De snijplanken staan al op m'n aanrecht
 Wit, groen, blauw, roze, oranje.
 Wit, groen, blauw, roze, oranje.  

Ik heb geen roze of oranjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
In allemaal kleurenWit, groen, blauw, roze, oranje.

Op de achterkant van die verpakking staat wel dat die er zijnquote:

Heb je het nou over de snijplanken of over de stickers?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op de achterkant van die verpakking staat wel dat die er zijn

stickersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je het nou over de snijplanken of over de stickers?

Ah, dat zou wel kunnen. Ik dacht dat je het over de snijplanken had.quote:

daar kan ik over meepraten..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn aanrecht staat al vol zat, in huurhuizen zijn keukenbladen niet de grootste exemplaren die er te vinden zijn.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als het maar leuk staat he?moet er toch een draai aangeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ohhhhhhhh die wil ik ook!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
In allemaal kleurenWit, groen, blauw, roze, oranje.

ooh die zijn leukquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/1
Die dus
 die heb ik niet gezien
 die heb ik niet gezien

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |