Je geeft zelf les?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:00 schreef robin007bond het volgende:
En lesgeven is ook niet heel zwaar. Ik kan het weten, geloof me
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:00 schreef robin007bond het volgende:
Omdat je zelf VMBOer bent?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:00 schreef robin007bond het volgende:
quote:quote:
Op zaterdag 9 juli 2011 20:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Naja, de Teachers Unions hebben wel behoorlijke bescherming weten af te dwingen, als een van de weinige groepen. Het probleem ligt eerder dat niemand met kwaliteit het onderwijs uberhaupt inwil, en ik kan ze geen ongelijk geven.
Ik neem aan dat je wel eens op het rooster van een van je leraren hebt gekeken. Realiseer je dan dat zij ook nog lessen moeten voorbereiden, vergaderen, nakijken en misschien nog wel leerlingen begeleiden.quote:Het is dan ook niet heel zwaar werk.
Ik denk dat ik je daar gelijk in moet gevenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:02 schreef dotCommunism het volgende:
Tja, misschien is grieks/latijn op een gymnasium geven niet heel zwaar, maar ik zou toch geen Nederlands of wiskunde op een VMBO-school willen geven.
Dat is dus totaal onvergelijkbaar met het Middelbaar Onderwijsquote:
Dat is wel wat anders dan de middelbare school hè.quote:
Maar kijk die blije gezichten dan van mijn docenten als ze zo'n pracht-leerling als ik hebben.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:04 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders dan de middelbare school hè.
Omdat er zo'n groot contrast is met de restquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar kijk die blije gezichten dan van mijn docenten als ze zo'n pracht-leerling als ik hebben.
Laat me radenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee grapje, maar dat zijn wel even heel andere studenten die met een heel andere gedachte van naar school gaan.
Tja, en dat idee is dus een reden dat we nu al met een fors tekort aan docenten zitten. Niemand heeft er meer zin in. Het leraarschap moet echt fors aantrekkelijker worden gemaakt, o.a. door een betere beloning en lagere werkdruk, om niet in hele grote problemen te komen in de toekomst.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je daar gelijk in moet geven
Maar je moet ook niet overdreven veel verwachten als docent. Je doet het toch ook uit ideaal?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Laat me radenIk dacht Journalistiek bij InHollandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee grapje, maar dat zijn wel even heel andere studenten die met een heel andere gedachte van naar school gaan.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Vrijetijdskunde.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik dacht Journalistiek bij InHolland
Dan ben je meer babysitter dan docent.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:06 schreef Tem het volgende:
Ga eens een weekje voor de klas staan bij een IVBO.
Communismologie?quote:
Allebei kloptquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
En is lid van een vakbond waarschijnlijk.
Een huisgenootje van me doet dat. Bij Inholland.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor een practica ze daar hebben
Ik werd Communistquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:09 schreef dotCommunism het volgende:
Ach ja, ik ging metal luisteren en werd een boze puber, Robin doet het door libertarier te willen zijn.
Ach, die draagt iedereen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We hebben hier nog een Che Guevara shirt liggen
Als er iets kapitalistisch is geworden is het dat wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We hebben hier nog een Che Guevara shirt liggen
Dat is natuurlijk de paradox er achter. Lekker geld verdienen aan communistenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:10 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als er iets kapitalistisch is geworden is het dat wel.
quote:
Mensen die voldoening halen uit het hersenspoelen van Pubers, bahquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de paradox er achter. Lekker geld verdienen aan communisten
Het derde deel, Jackass 3D is zo gaafquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:17 schreef dotCommunism het volgende:
Nog even driekwartier van Jackass the Movie meepakken op Veronica.
Alles beter dan een wii-ende vrouw zoals hier.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:19 schreef Dutchnative het volgende:
Jackass![]()
Dat soort mensen drijven de premies omhoog zullen we maar zeggen
De Wii is altijd handig als er meisjes komenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Alles beter dan een wii-ende vrouw zoals hier.
Ik heb enkel een Wii en een Gameboy Colorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De Wii is altijd handig als er meisjes komen
Met vrienden game je op de Xbox, met meisjes ga je bowlen op de Wii
Meisjes? De enige meisjes die hier komen zijn mijn nichtjes of het overbuurmeisje om te komen oppassen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De Wii is altijd handig als er meisjes komen
Met vrienden game je op de Xbox, met meisjes ga je bowlen op de Wii
Wil je nooit met vrienden CoD spelen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik heb enkel een Wii en een Gameboy Color
Jij bent ook jong geweestquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Meisjes? De enige meisjes die hier komen zijn mijn nichtjes of het overbuurmeisje om te komen oppassen.
Nee, ik zie het plezier van al dat geknal niet, RPG's gaan dan nog wel(Als je ze niet te vaak speelt)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wil je nooit met vrienden CoD spelen?
Was dat maar waar.quote:
Counter Strike 1.6quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:24 schreef dotCommunism het volgende:
FPS zijn suf. Behalve Team Fortress 2, dat owned.
Maar op de Wii en PC kan je geen Final Fantasy 13 doen. Dat is echt een bazen-RPGquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, ik zie het plezier van al dat geknal niet, RPG's gaan dan nog wel(Als je ze niet te vaak speelt)
PC
Flink afpilsen, uiteraard.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent ook jong geweest
Anders weet ik nooit echt wat te doen eerlijk gezegd, filmpje kijken, maar dan heb je het wel gehad
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, ik zie het plezier van al dat geknal niet, RPG's gaan dan nog wel(Als je ze niet te vaak speelt)
PC
Ik vind het elke twee jaar een nieuwe 'console' kopen alleen maar door de 'rat race' tussen Nintendo en Microsoft al geldverspilling.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar op de Wii en PC kan je geen Final Fantasy 13 doen. Dat is echt een bazen-RPG
Je weet dat de 360 er al sinds 2005 isquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik vind het elke twee jaar een nieuwe 'console' kopen alleen maar door de 'rat race' tussen Nintendo en Microsoft al geldverspilling.
Wat probeer je te zeggen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je weet dat de 360 er al sinds 2005 is?
In ieder geval niet gamen...........Ik was nooit binnen. En op ons 15e gingen we naar de kroeg.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent ook jong geweest
Anders weet ik nooit echt wat te doen eerlijk gezegd, filmpje kijken, maar dan heb je het wel gehad
Met de Wii is het andersquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:27 schreef betyar het volgende:
[..]
In ieder geval niet gamen...........Ik was nooit binnen. En op ons 15e gingen we naar de kroeg.
Dat krijg je nu niet meer voor elkaar helaas.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:27 schreef betyar het volgende:
[..]
In ieder geval niet gamen...........Ik was nooit binnen. En op ons 15e gingen we naar de kroeg.
Verheerlijking van militaristisch gedragquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:28 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Verheerlijking van militaristisch gedrag
En ik maar werken. Linkse profiteur.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:27 schreef Dutchnative het volgende:
We hebben een mooi Overijssels campinkje uitgezocht
Je hebt het zo goed dat je gaat fantaseren over oorlog en wapens. Over decadentie gesproken.quote:
Ik mocht vanavond anders wel naar Breda Live, heb ik niet gedaan want ik ga morgenvroeg vissen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:27 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat krijg je nu niet meer voor elkaar helaas.
Dat was duckhunt ook.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, de Wii is meer casual. Voor iedereen toegankelijk.
Ja. Toch ligt dat anders, duckhunt speel je niet met een meisje, maar met de wii bowlen kan primaquote:
wij gingen echt bowlen. En nu nog af en toe met de vriendengroep en daarna op stap.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. Toch ligt dat anders, duckhunt speel je niet met een meisje, maar met de wii bowlen kan prima
Bij familie langs? Ik behoor tot de minimale bezetting voor deze zomer, dus vakantie zit er tot september niet in. Misschien in het najaar naar Sussex.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. Toch ligt dat anders, duckhunt speel je niet met een meisje, maar met de wii bowlen kan prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Wanneer ik met meisjes speel is dat niet op een console.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, ik weet geen familie in Hongarije, vroeger zijn we er weleens geweest maar dat was sporadisch. We gaan naar het balatonmeer. Hoeven we nergens naar te kijken de kinderen vermaken zich prima daar en we kunnen gaan en vertrekken wanneer we willen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Bij familie langs? Ik behoor tot de minimale bezetting voor deze zomer, dus vakantie zit er tot september niet in. Misschien in het najaar naar Sussex.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]TsssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Let op, voor een maand speelt het gezin heel vaak Wii-Fit, maar daarna ligt het stof te happenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:39 schreef betyar het volgende:
Nu gaat ze de wii-fit uitproberen. Ik benieuwd hoe lang het duurt voordat ze uit ligt te hijgen op de bank.
Pardon?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:28 schreef Dutchnative het volgende:
Ik gebruik wel nog steeds een versleten trampoline
Och dat was al met de crosstrainer (kapstok), trilplaat (kapstok in de schuur), loopband (marktplaats). Ik ben al wat gewendquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Let op, voor een maand speelt het gezin heel vaak Wii-Fit, maar daarna ligt het stof te happen
'Hé Robin, die aso hiero probeert je chick te jatten'quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'Hé Robin, die aso hiero probeert je chick te jatten'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |