SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Flaming hot
Kneus die alle meisjes op fok stalktquote:
sexyquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kneus die alle meisjes op fok stalkt
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kneus die alle meisjes op fok stalkt
Ik zit nog in de busquote:
ik was om half 9 al bij mijn halte, moest alleen heen en weer lopen omdat ik geen sleutel hadquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zit nog in de busduurde lang tot ie er was zeg.
wat?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:01 schreef Bloempje. het volgende:
Oh! We zagen ook nog een kat op een barkruk.
Nog meer lopenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik was om half 9 al bij mijn halte, moest alleen heen en weer lopen omdat ik geen sleutel had
Ohja die was heul gaafquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:01 schreef Bloempje. het volgende:
Oh! We zagen ook nog een kat op een barkruk.
Maakt niet uit toch. Dan worden we beste vrienden alsof de panda een soort hond is en dan kan ik op zijn rug naar school en kan hij praten en en....quote:
ZAG JE DIE NIET?! Klinker en ik deden nog aahwquote:
Awwquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch. Dan worden we beste vrienden alsof de panda een soort hond is en dan kan ik op zijn rug naar school en kan hij praten en en....
nee waar?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
ZAG JE DIE NIET?! Klinker en ik deden nog aahw
Ik denk dat je dan heel vroeg op moet voor optijd op school te komenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch. Dan worden we beste vrienden alsof de panda een soort hond is en dan kan ik op zijn rug naar school en kan hij praten en en....
Hai Freezenquote:
inderdaad,quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
ZAG JE DIE NIET?! Klinker en ik deden nog aahw
Hahaha jaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja die was heul gaaf
Dat ingepakte broodje
Nee want hij kan heel snel rennen en is heel groot en praat heel cool enzo.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan heel vroeg op moet voor optijd op school te komen
[..]
Hai Freezen
Klinkt als een leuke vriend welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nee want hij kan heel snel rennen en is heel groot en praat heel cool enzo.
Wat? Nu al?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke vriend wel
Ik ga lekker slapen, kusje
Ga vannacht stappen en morgen vroeg op, dusquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Nu al?![]()
Welterusten iig ;o
Nu al slapenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke vriend wel
Ik ga lekker slapen, kusje
Duidelijker jaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga vannacht stappen en morgen vroeg op, dus
Godverdomme, ik twitter wel dronken goedquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:07 schreef FreezePop het volgende:
Vergeet mij niet te SMSen als je dronken bent, Flips. Die heb je nog tegoed.
Je mag me ook bellen. Dan lach ik en praat jij.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godverdomme, ik twitter wel dronken goedsmsen lijkt mij in mijn geval nooit verstandig. Want de meeste gesprekken die ik voer als ik dronken ben en de ander nuchter schijnen memorabel te zijn. En niet om op te scheppen maar het is echt zo
Mijn zusjes net tijdens de bbqquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je mag me ook bellen. Dan lach ik en praat jij.
Die heb je toch altijd?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn zusjes net tijdens de bbq
Zei ze, ik hoor altijd als jij ;s nachts dronken bent geweest, de volgende dag heb je dan een zware, schorre stem
Nietesquote:
NEEHEEEquote:
Nee hoor je stem is normaal.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nietes
[..]
NEEHEEE
Ik ben dan misschien schattig, niet altijd bitchy, klein, op de cam 's avonds een emo, maar ik heb geen zware stem. Toch
Scherp.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:16 schreef joao het volgende:
[..]
jou ondertitel vertaling: hallo supermarkt...
Ik heb besloten dat aardbeien met suiker mijn avondeten isquote:
heeeeeerlijke smoothies huhquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat aardbeien met suiker mijn avondeten isZo vol nog steeds
Ja en subway denk. Sommige dagen kan ik echt amper wat eten en toch vol zitten. En andere dagen kan ik achter elkaar vretenquote:
Joahhquote:
hahaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
HAMBURGERS MET KORTING OHOHOHOOOOO
Geeft nieeetquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb je etzelfde nummer nog? ;D
Haha sorry bloempje ;D
Vreselijke reclamequote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahahoe verzinnen ze het inderdaad
Ik ben pastaquote:
Ik wil ook altijd zoveel fruit thuis hebben liggen en dan elke ochtend sapjes en dingen makenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bohh
[..]1x op de radio gehoord en mn broertje speelt t vaak op YouTube af
Jouw*quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:16 schreef joao het volgende:
[..]
jou ondertitel vertaling: hallo supermarkt...
inderdaad, of gewoon om de hoek zo'n dingest hebben die zulke lekkere smoothies verkooptquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd zoveel fruit thuis hebben liggen en dan elke ochtend sapjes en dingen maken
Maar dan ben ik heeeel snel blutquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
inderdaad, of gewoon om de hoek zo'n dingest hebben die zulke lekkere smoothies verkoopt
Maar m'n school enzo is niet blij als ik zeg dat ik niet kan betalen omdat ik teveel smoothies gekocht hebquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
soms moet je dingen opofferen voor andere dingen...
hehehe, true truequote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar m'n school enzo is niet blij als ik zeg dat ik niet kan betalen omdat ik teveel smoothies gekocht heb
Slaaplekkerquote:
Dit inderdaad!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
SlaaplekkerNiet vergeten je boekverslag te sturen he?
Kut van je pcquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:47 schreef Creeg het volgende:
Mijn PC is stuk, en druk bezig met werk de komende tijd. Dus jullie zullen me heel lang moeten missen, moet geen probleem zijn toch?
Aww balen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:47 schreef Creeg het volgende:
Mijn PC is stuk, en druk bezig met werk de komende tijd. Dus jullie zullen me heel lang moeten missen, moet geen probleem zijn toch?
hihi klinks is in de aanbiedingquote:
Appoltjequote:
is saai hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga morgen naar Beeld & Geluid museum
Is niet erg hoor, als je maar niet in de uitverkoop bentquote:
Hans Goedkoop ontmoetenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga morgen naar Beeld & Geluid museum
Spannend.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:00 schreef FreezePop het volgende:
Straks voor het eerst mijn Galaxy SII aanzettenZo fijnnnn. Whatsapp alles
Ja, hoezo?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
FRIEEES HEB JE ZELFDE NUMMER JA???
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:07 schreef Bloempje. het volgende:
Zo zeg, knettermoe, slaaplekker alvast allemaal, ik ga mijn bedje in![]()
Jij bent knetter, jij mag dat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:07 schreef Bloempje. het volgende:
Zo zeg, knettermoe, slaaplekker alvast allemaal, ik ga mijn bedje in![]()
nu heb ik tijd jaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat zal dan ook de eerste keer sinds weken zijn.
Dat willen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:50 schreef FreezePop het volgende:
je kan niet eens uitloggen van whatsapp
internet uitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:50 schreef FreezePop het volgende:
Trusten Klinkerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik stop mezelf in het hokje emo, oke welterusten.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:50 schreef FreezePop het volgende:
Ga wat muziek luisteren en probeer daarna nog een keer in slaap te vallen. Werkt bij mij ook vaakquote:
Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 10 juli 2011 08:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vandaag ziet Bloempje jou weer
[..]
Goedemorgen
Was jij er ook dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 08:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
BBQ&Bier meet [ afbeelding ] Het was weer top.
Ik ben vanmorgen nog gekomen...quote:Op zondag 10 juli 2011 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je staat niet op de lijst van de komers.
Klopt..ik kwam er ook een beetje laat achterquote:Op zondag 10 juli 2011 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je staat niet op de lijst van de komers.
Is Jan zo goed?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wakker worden met geschreeuw, heerlijk wakker worden weer!![]()
![]()
![]()
!!!1!11!!!!!11____
Welk geschreeuw?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wakker worden met geschreeuw en geschreeuw, heerlijk wakker worden weer!![]()
![]()
![]()
!!!1!11!!!!!11____
Ahwquote:Op zondag 10 juli 2011 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
2e geschreeuw moet geruzie zijn krijg de kanker allemaal in dit kankerhuis
Ahw meisjequote:Op zondag 10 juli 2011 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mongolen vader, gisteravond geruzie om NIKS helemaal dreigen met alles en nu dit gekanker weer en dan verwachten ze dat ik straks naar beneden ga. Sterf allemaal gewoon, lekker rustig.
Ga eruit, even de ruzie ontvluchten... Lekker in een café of kroeg zitten ofzo met een goede vriendin.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mongolen vader, gisteravond geruzie om NIKS helemaal dreigen met alles en nu dit gekanker weer en dan verwachten ze dat ik straks naar beneden ga. Sterf allemaal gewoon, lekker rustig.
Herkenbaarquote:Op zondag 10 juli 2011 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
minder.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha dan worden ze helemaal gek. GA JE NU ALWEER?!?!?!?!!?!; Zou toch echt vreselijk zijn als ik even het huis uit ga.
Ja daar was ik al bang voorquote:Op zondag 10 juli 2011 12:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha dan worden ze helemaal gek. GA JE NU ALWEER?!?!?!?!!?!; Zou toch echt vreselijk zijn als ik even het huis uit ga.
Is dit al langer aan de gang?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:18 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom is er ruzie? Wat vinden ze dat je verkeerd doet?
Oh nu niks om mij maar mn andere broertje. Altijd altijd altijd ruzie over hem en met hem jezus.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:18 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom is er ruzie? Wat vinden ze dat je verkeerd doet?
Toch wel knap dat jij niet zo verneukt bent geworden met zulke mongolen als ouders. Sorry hoor, maar dit is gewoon achterlijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij is 11, eet amper iets, weegt 20 kilo ofzo. Stuk of 7 keer in het ziekenhuis gelegen, luistert heeel slecht naar mn ouders. En dan zeg ik laat hem gewoon. Maar nee hoor ze moeten elke avond ruzie maken over zijn avond eten en dat hij die dag niks gegeten heeft blabla. Altijd zeggen ze dat hij waardeloos is enz. Ja dan krijg je een lekker gezond zelfverzekerd kind.
Wie zegt dat ze niet verneukt is?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Toch wel knap dat jij niet zo verneukt bent geworden met zulke mongolen als ouders. Sorry hoor, maar dit is gewoon achterlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wat bedoel je met verneukt? Je moest eens weten vriend.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Toch wel knap dat jij niet zo verneukt bent geworden met zulke mongolen als ouders. Sorry hoor, maar dit is gewoon achterlijk.
Sorryquote:Op zondag 10 juli 2011 12:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
WTF, ik zat net zo'n foto te kijken
quote:Op zondag 10 juli 2011 12:46 schreef mc-Piel het volgende:
Tsss, 1 tot 2 jaar te leven![]()
Hier al een trotse en tevreden gebruiker van Krokodil voor de laatste 5 jaar!
Oh! Leuk, wil ik ook nog een keer heen!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben naar het Beeld & Geluidmuseum
Thnxquote:Op zondag 10 juli 2011 13:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh! Leuk, wil ik ook nog een keer heen!
Veel plezier!
toevallig lees ik net mee jaquote:Op zondag 10 juli 2011 13:13 schreef mc-Piel het volgende:
is gianni hier? Ik moet hem mijn nieuwe vangst even laten zien
15 kilooootjessss precies!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.let nie op m'n petje, ik lijk wel een Marokkaan
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
15 kilooootjessss precies!!mooi beessie. zwemmen die bij jullie door de woonwijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.let nie op m'n petje, ik lijk wel een MarokkaanReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Benzeen en propeen. :3quote:Op zondag 10 juli 2011 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zit daar eigenlijk in?
Hoi PatatPat
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
15 kilooootjessss precies!!Tering jantjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.let nie op m'n petje, ik lijk wel een Marokkaan
In zn achtertuinquote:Op zondag 10 juli 2011 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi beessie. zwemmen die bij jullie door de woonwijk?
Volgens mij kan ik me daar ongelooflijk hard aftrekken.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben naar het Beeld & Geluidmuseum
Staat wel een beetje raar hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:36 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik me daar ongelooflijk hard aftrekken.
OH MIJN GODquote:Op zondag 10 juli 2011 13:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempje, naast die smoothie winkel is er een cookie bar he...
Het zijn twee woorden.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg gebruik jij dat woord ook?!
sryquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg gebruik jij dat woord ook?!
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:39 schreef Bloempje. het volgende:
Godver zeg
1 van de vriendinnen waarmee ik dinsdag op vakantie zou gaan, mailt net dat ze opeens moet werken die dagen, anders is ze dr baan kwijt. Wtf
inderdaad! Bohhhquote:
ik schrijf het altijd aan elkaar.quote:
Heeft ze vakantie aangevraagd? Anders is het gewoon dom van haar kant. Heeft ze dat wel en toezegging van de werkgever, dan kan haar werkgever haar niets maken.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:39 schreef Bloempje. het volgende:
Godver zeg
1 van de vriendinnen waarmee ik dinsdag op vakantie zou gaan, mailt net dat ze opeens moet werken die dagen, anders is ze dr baan kwijt. Wtf
Ja. Zelf bakken is een optie, maar ik heb geen chocolade voor er in. Dus dat is kut.quote:
Ja ik hoop toch wel dat ze dat gedaan heeft zegquote:Op zondag 10 juli 2011 13:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Heeft ze vakantie aangevraagd? Anders is het gewoon dom van haar kant. Heeft ze dat wel en toezegging van de werkgever, dan kan haar werkgever haar niets maken.
Raar inderdaad..quote:Op zondag 10 juli 2011 13:42 schreef Bloempje. het volgende:
Ja nouja, die vriendin kan er niet zo veel aan doen, ik vind het vooral raar van dr werkWtf, iemand verplichten te werken die op vakantie gaat. Maar weet niet zo goed wat nu, misschien maar alleen met die andere vriendin gaan dan. Maar wel kut
Nee ook nietquote:Op zondag 10 juli 2011 13:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Raar inderdaad..al bericht van de camping gehad?
"ah wolla ik sweer jou kben siek mang ik klap jou wolla jeweetss"quote:Op zondag 10 juli 2011 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
deze heeft aankomende week stage
kan gebeurenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:50 schreef gianni61 het volgende:
een vriend van me zou ook binnenkort naar kroatie op vakantie gaan, maar aangezien die vrijdagavond tijdens de bbq zn voet heeft gebroken heeft hij die ook kunnen afzeggen
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:49 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
"ah wolla ik sweer jou kben siek mang ik klap jou wolla jeweetss"
ohh neeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 10 juli 2011 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn vader is eindelijk weg, besluit ik naar beneden te gaan hoor ik van mn zusje dat daar een wesp/bij rond vliegt. Fml.
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn vader is eindelijk weg, besluit ik naar beneden te gaan hoor ik van mn zusje dat daar een wesp/bij rond vliegt. Fml.
Zeggen dat je op stagevakantiewerkweek gaatquote:Op zondag 10 juli 2011 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
deze heeft aankomende week stage
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omfg ik wil de schuifpuideurding open doen, zie ik dat beest daar staan, tering mn hart
meer infoquote:Op zondag 10 juli 2011 13:57 schreef Henkie94 het volgende:
Da's flink kut, een crimineel die kan freerunnen.
Glas er overheen, kaart er onder, stukje mee lopen ver bij je huis vandaan, er uit gooien. En dan snel terugrennen.quote:
Dan opstofzuigen. Deed cosmo ook.quote:
Oh getsie zeg.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:01 schreef Henkie94 het volgende:
House ligt lekker te rukken op de bank van Wilson.
neger wattttquote:Op zondag 10 juli 2011 14:01 schreef Henkie94 het volgende:
House ligt lekker te rukken op de bank van Wilson.
Wilson komt binnen en begint met "Oh god, I'll be back in 10". House zegt dat ie pluisjes uit zn navel aan t halen was. Beginnen ze een beetje te praten over iets heel anders.quote:
okquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wilson komt binnen en begint met "Oh god, I'll be back in 10". House zegt dat ie pluisjes uit zn navel aan t halen was. Beginnen ze een beetje te praten over iets heel anders.
House: Can I tell you something? I wasn't really picking lint from my belly button.
prachtigquote:Op zondag 10 juli 2011 14:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wilson komt binnen en begint met "Oh god, I'll be back in 10". House zegt dat ie pluisjes uit zn navel aan t halen was. Beginnen ze een beetje te praten over iets heel anders.
House: Can I tell you something? I wasn't really picking lint from my belly button.
Jaag m er uit dan.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oktoch maar niet gedaan, heb de deur met veel angst toch open gekregen, maar dat beest blijft maar op zn plek zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |