Niet helemaal uit de lucht gegrepen, hij is er eerder dit jaar al een weekje tussenuit gegaan vanwege motivatieproblemen. Juist vanwege de val van zijn vader.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:41 schreef PLAE@ het volgende:
Nou...hopen dat ie vandaag geen schade oploopt. Dan kan het volgende week helemaal anders zijn.
Vond het wel zwak gisteren om over z'n vader te beginnen in de Avondetappe. Dat leek mij een brug te ver. Pure speculatie.
Afzien kan iedere renner op dat niveau.Gesink dus ook. Maar als je het mij vraagt is er mentaal iets waarbij de Raboploeg nu niet de juiste motivator is. Veel renners die mentaal goed in hun vel zitten gaan anders met de pers om. Ze lopen door of slaan om zich heen(Evans) . De focusquote:Op zondag 10 juli 2011 12:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De meningen verschillen op het punt of het alleen pech is of meer dan dat alleen.
Daar kun je statistieken op los gooien tot je een ons weegt, maar wmb valt hij te vaak om het alleen nog als pech of toeval te betitelen.
Karakter heeft hij zeker wel, maar dat is maar een onderdeel van mentale weerbaarheid. Afzien bijvoorbeeld is iets anders dan omgaan met tegenslag en ik twijfel er geen seconde aan dat hij idd enorm aan het afzien is op dit moment.
Zo, willen we Gesink inderdaad zien in interviews! Hypernerveus, aggressief, slaand, autistisch, piepstemmetje, liefste nog een klein hondje in z'n armen!quote:Op zondag 10 juli 2011 12:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die evans zat inderdaad enorm goed in z'n vel
Die val kan zeker invloed hebben en dat hij daardoor niet beter kan. Maar je moet het gehele seizoen bekijken zoals dus ook het NK etc.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
2 jaar geleden was het eerste wat hij tegen zei nadat maanden training in het water waren gevallen door een gebroken pols in het begin van de Tour; het parcours van de vuelta, hoe ziet dat er eigenlijk uit?
Is het echt geen mogelijkheid dat hij door zijn valpartij gewoon niet beter kan? Weten jullie het echt allemaal beter?
Haha, ik zie het al voor me.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zo, willen we Gesink inderdaad zien in interviews! Hypernerveus, aggressief, slaand, autistisch, piepstemmetje, liefste nog een klein hondje in z'n armen!![]()
Dan moet je toch maar eens kijken in elke vorm van topsport. De meest idiote sporters hebben enorme prestaties neergezet. Daarmee natuurlijk niet gezegd dat je het gedrag van Evans moet kopiëren. Je moet de strekking wel snappen. maw met lief zijn bereik je niets tenzij je een super talent bent. Maar dan nog.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zo, willen we Gesink inderdaad zien in interviews! Hypernerveus, aggressief, slaand, autistisch, piepstemmetje, liefste nog een klein hondje in z'n armen!![]()
Evans is nu een baas aan het worden, maar als Gesink een trek van Evans wel niet moet overnemen is het dit debiele gedrag...
quote:Op zondag 10 juli 2011 12:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die evans zat inderdaad enorm goed in z'n vel
quote:for some of you who does not know the background of this.... Cadel Evans had a broken shoulder (i think scapula) that he was trying to hide. only his team knew about it at this point. when he lost the yellow jersey, everyone found out he was climbing with a broken shoulder.
gmarte12 4 maanden geleden 35
Gelukkig dat dit dan weer een zinnige bijdrage is!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:59 schreef marcodej het volgende:
6 pagina's onzin doorgezwoegd. Ik vind het knap van mezelf!
Niet alleen door het tragere tempo, maar vooral ook omdat hij steeds beter werd naar het einde toe. Er zijn in de slotfase genoeg renners gelost en hij verliest amper tijd.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Nadat hij al meteen moest lossen bij de eerste klim vreesde ik voor het ergste, maar uiteindelijke zit hij, danzij het tragere tempo na de grote valpartij, er op het einde gewoon bij en verliest maar een handvol seconden. Prima resultaat.
Nu spreek je jezelf toch even tegen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:50 schreef marcodej het volgende:
Gesink verliest twee secondjes op de favorieten.
Hij is natuurlijk niet top (moest vol aan de bak), maar lijkt er doorheen te komen.
Wat een faler.
Etappeoverwinningen Saxo: 0quote:Op zondag 10 juli 2011 12:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mee eens, die ploegen zijn veel competitiever lijkt het wel, er straalt vanaf dat ze er alles aan doen om te winnen. Passend daarin vind ik ook de aanpak van CSC waar Riis echt aan teambuilding deed met de jongens.
Feit blijft dat hij elke belangrijke ronde valt en nog nooit top-5 heeft gereden, maar blijkbaar vind je het heel vervelend dat hij een brekebeentje is en mag er alleen gezegd worden hoe geweldig hij wel niet is. Dat soort blinde adoratie is je gegund.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vinden jullie het nou ook mentaal sterk dat hij in het begin het zo verschrikkelijk zwaar had, maar niet opgaf en nu gewoon erbij blijft terwijl er velen lossen? Of nog in denial?
De toon is nogal denigrerend en dat is voor jou totaal ongepast.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Feit blijft dat hij elke belangrijke ronde valt en nog nooit top-5 heeft gereden, maar blijkbaar vind je het heel vervelend dat hij een brekebeentje is en mag er alleen gezegd worden hoe geweldig hij wel niet is. Dat soort blinde adoratie is je gegund.
'Ja, maar Armstrong viel nooit in zijn goede jaren.'quote:Op zondag 10 juli 2011 16:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Beginnen jullie al te geloven dat vallen meer door toeval bepaald wordt dan door kunde?
quote:RGUpdate Robert Gesink
Koers kijken op TV is zo veel leuker als iemand met verstand van wielrennen commentaar geeft! “@laurenstendam: Where is "boogie"??? @NOS”
Nou die kunnen Ducrot en Dijksma in hun zak stekenquote:
Niet eens meegekregen dat hij daar moest lossen eigenlijkquote:Op zondag 10 juli 2011 17:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Nadat hij al meteen moest lossen bij de eerste klim vreesde ik voor het ergste,
Jij had gister anders heel veel aandacht voor Gesink hier in dit topic.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een echte held heeft meer aandacht.
Wat valt er nu te melden?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:08 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Jij had gister anders heel veel aandacht voor Gesink hier in dit topic.
Hij gaat morgen alle bergetappes op de motor doen om afdalingen te oefenen.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:14 schreef Nober het volgende:
Is hij al Abandon? Hij moet zich echt gaan focussen op de Vuelta, hij faalt momenteel hard die droeftoeter.
Oh nee! Hij verloor vandaag niet zoveel, wat een held, hij is echt goed... benieuwd wat hij morgen kan in de rustdag!!
Je wil toch niet gaan beweren dat er qua teambuilding, competitiegerichtheid en fanatisme niets beters te krijgen is dan Breukink?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Etappeoverwinningen Saxo: 0
Etappeoverwinningen RadioShack: 0 Daar ging het over in een andere post
Het is verdomme ook nooit goed he?quote:Op maandag 11 juli 2011 03:33 schreef Godshand het volgende:
Gesink had nog niet van het Hoogerland incident gehoord blijkbaar en doet heel blij:
http://nos.nl/artikel/255(...)na-zege-sanchez.html
Tenminste, ik hoop het, anders is het gewoon een lul...
Loop toch niet zo te zeiken man. Echt he Hoogerland staat in NL inmiddels op een voetstuk wat dan altijd betekent dat alles hossana moet zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:33 schreef Godshand het volgende:
Gesink had nog niet van het Hoogerland incident gehoord blijkbaar en doet heel blij:
http://nos.nl/artikel/255(...)na-zege-sanchez.html
Tenminste, ik hoop het, anders is het gewoon een lul...
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:14 schreef Nober het volgende:
Is hij al Abandon? Hij moet zich echt gaan focussen op de Vuelta, hij faalt momenteel hard die droeftoeter.
Oh nee! Hij verloor vandaag niet zoveel, wat een held, hij is echt goed... benieuwd wat hij morgen kan in de rustdag!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |