Van Rhijn, Speelde best goed.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik volg zonder geluid, rechtsback is ligeon toch?
Matig middenveld een geen dynamiek bij de voorste 3, dan krijg je datquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:30 schreef Devz het volgende:
Wedstrijd niet gezien, maar slechts 1-0 tegen Emmen klinkt vrij matig.
Niet veel denk ik. Zeker gezien de hoeveelheid aan middenvelders, lijkt het een beetje op een einde verhaal voor Enoh bij Ajax.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:43 schreef Burrito het volgende:
Enoh viel keihard door de mand. Hij is echt het voorbeeld van een voetballer waar De Boer niet van houdt, ik ben benieuwd hoeveel minuten Enoh nog gaat maken in een Ajax shirt.
Jammer dat Boerrichter niet speelde (blessure) ik was wel benieuwd.
En zelfs dan, De Boer wilt het Cruyff voetbal en daarbij geldt: Als wij de bal hebben kunnen hun niet scoren. Dan kan je beter nog Serero hebben die mee verdedigd dan een kerel als Enoh.quote:
Klopt. The best defense is offense huhquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:42 schreef Adames het volgende:
[..]
En zelfs dan, De Boer wilt het Cruyff voetbal en daarbij geldt: Als wij de bal hebben kunnen hun niet scoren. Dan kan je beter nog Serero hebben die mee verdedigd dan een kerel als Enoh.
Balbeheersing, techniek, en hoe hij wegdraaitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:51 schreef Gwunnik het volgende:
Hmm, vond het allemaal niet bijster boeiend vanmiddag dus heb het niet afgekeken. Serero was dus de verrassing... wat maakte hem zo overtuigend?
Mooi zo! Die eerste 2 verwacht je niet bij een Afrikaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Balbeheersing, techniek, en hoe hij wegdraait
Met de Zeeuw pleitte, Lindgren pleitte, en Enoh niet al te best qua verdedigende middenvelder heb je weinig goeds qua centraal middenveld rondlopen, en dat was wel het probleem bij Ajax.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:32 schreef Urquhart het volgende:
Ik krijg ook sterk de indruk dat Enoh een beetje afgeschreven is bij De Boer.
[..]
Niet veel denk ik. Zeker gezien de hoeveelheid aan middenvelders, lijkt het een beetje op een einde verhaal voor Enoh bij Ajax.
Als je balverlies wil lijden : Stel één-oog op en je komt aan je trekkenquote:Op zondag 10 juli 2011 00:49 schreef Pedroso het volgende:
Och, Enoh kun je er best bij hebben hoor. Voetballend misschien niet de beste maar tegenstanders spelen niet graag tegen 'm. Houdt veel tegen en is wel een bikkel, hebben we niet veel bij Ajax,
Reinste competitievervalsing. Begint er op te lijken dat de bedrijfsvoering van Chelsea en Real Madrid is overgewaaid naar Nederland.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:03 schreef Plus_Ultra het volgende:
ik vind het echt ontzetten zuur dat PSV zo royaal geholpen is door de gemeente. Had een makkelijk seizoen voor Ajax verwacht maar dat zit er met een PSV op oorlogssterkte niet in. Overweeg een klacht naar de KNVB te sturen, dit kan toch niet.
dit is nog erger omdat het (direct) overheidsgeld is.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Reinste competitievervalsing. Begint er op te lijken dat de bedrijfsvoering van Chelsea en Real Madrid is overgewaaid naar Nederland.
Des te mooier is het toch als PSV gewoon keihard gaat falen met hun geforceerde aankopenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Reinste competitievervalsing. Begint er op te lijken dat de bedrijfsvoering van Chelsea en Real Madrid is overgewaaid naar Nederland.
Ze hebben gewoon het stuk grond gekocht.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:03 schreef Plus_Ultra het volgende:
ik vind het echt ontzetten zuur dat PSV zo royaal geholpen is door de gemeente. Had een makkelijk seizoen voor Ajax verwacht maar dat zit er met een PSV op oorlogssterkte niet in. Overweeg een klacht naar de KNVB te sturen, dit kan toch niet.
Moeten ze wel gaan falen, gaat enorm spannend worden heb ik het idee. Twente is tot nu toe ook niet of nauwelijks verzwakt.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:29 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Des te mooier is het toch als PSV gewoon keihard gaat falen met hun geforceerde aankopen
Ik wil graag een nieuwe auto. Zal de gemeente mijn grond onder mijn huis ook kunnen kopen?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon het stuk grond gekocht.
JE doet net of de gemeente een X bedrag heeft overgemaakt voor niks.
Dat hebben ze ook. Het geld was toch bedoeld om de club te redden? Hoe in godsnaam kan je verklaren een week(!) na de "redding" 3 spelers voor miljoenen euro's te kopen?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon het stuk grond gekocht.
JE doet net of de gemeente een X bedrag heeft overgemaakt voor niks.
Net alsof ze een blik Europese toppers hebben open getrokken. Gewoon 3 goeie spelers gehaald van wat subtoppers. Ik kan me er niet zo druk om maken.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Moeten ze wel gaan falen, gaat enorm spannend worden heb ik het idee. Twente is tot nu toe ook niet of nauwelijks verzwakt.
Maar goed, als ze nu weer CL niet halen zijn ze weer failliet.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Net alsof ze een blik Europese toppers hebben open getrokken. Gewoon 3 goeie spelers gehaald van wat subtoppers. Ik kan me er niet zo druk om maken.
Maar dan kunnen ze toch altijd nog de lucht boven het stadion verkopen aan de gemeente?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar goed, als ze nu weer CL niet halen zijn ze weer failliet.
quote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ze toch altijd nog de lucht boven het stadion verkopen aan de gemeente?
Nee, maar het verschil tussen Ajax, Twente en PSV was afgelopen seizoen ook klein he.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Net alsof ze een blik Europese toppers hebben open getrokken. Gewoon 3 goeie spelers gehaald van wat subtoppers. Ik kan me er niet zo druk om maken.
Ze bakte er alle 3 weinig van.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, maar het verschil tussen Ajax, Twente en PSV was afgelopen seizoen ook klein he.
Hypocriet. De gemeente heeft de Arena gefinancierd. Daarnaast kijk je door een Ajax bril. Het is een deal niets meer niets minder.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:03 schreef Plus_Ultra het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |