Daar hadden ze van geleerd vorig jaar.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Nick en Maxime in het zwembad (waarvan je via de cliff-foto al wist wat er ging gebeuren).
Slechtste cliff EVER (al werd-ie beter bekeken dan die van seizoen 18, die overigens ook slecht was)quote:
En de shortie van het vervolg, die jij uiteraard NIET gaat kijken.quote:
I know that, maar op welke dagen? Want je zou eventueel wel buiten de studio's kunnen wachten oid nietwaar?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het wordt gefilmd in de studio's in Amsterdam, achter gesloten deuren. Dus helaas zul je niet achter de schermen kunnen kijken.Ze laten niemand naar binnen om te voorkomen dat er verhaallijnen uitlekken, en ze willen ook de decorstukken niet in het openbaar tonen, omdat dat de "feeling" van de serie weghaald.
Inderdaad een mooie wendingquote:Op zondag 10 juli 2011 20:57 schreef Frey het volgende:
De cliff foto van dit jaar was best misleidend, maar op een positieve manier. We verwachtten allemaal een schietpartij en er werd maar 1 schot gelost. Het instorten van de tent was de verrassing.
Geen idee of ik dat ga doen, tis nog lang geen septemberquote:Op zondag 10 juli 2011 20:58 schreef Frey het volgende:
[..]
En de shortie van het vervolg, die jij uiteraard NIET gaat kijken.
Het zal me niets verbazen als ze het vertonen van het vervolg schrappenquote:Ik maak me wel zorgen over dat live event dat al ruim een week voor de start van het nieuwe seizoen plaatsvindt en waar de aflevering al vertoond zal worden.
Zal dat niet de herhaling van de laatste week van dit seizoen zijn, met daarop volgend het nieuwe seizoen?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:01 schreef Frey het volgende:
Maar was het gewoon een fout van 29 augustus of hebben ze de seizoensstart later een week verzet?
Gewoon, maandag t/m vrijdagquote:Op zondag 10 juli 2011 20:59 schreef Carmy het volgende:
[..]
I know that, maar op welke dagen? Want je zou eventueel wel buiten de studio's kunnen wachten oid nietwaar?
Ik denk een domme foutquote:Op zondag 10 juli 2011 21:01 schreef Frey het volgende:
Maar was het gewoon een fout van 29 augustus of hebben ze de seizoensstart later een week verzet?
Of je zoekt die plek op het strand waar de tent staat/stond. Daar liggen ze nog wel 2 maanden.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
Maar even serieus, ik denk dat je op maandag de meeste kans hebt. Maandag is de repetitiedag, dus zal een groot aantal van de acteurs er wel zijn denk ik
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Of je zoekt die plek op het strand waar de tent staat/stond. Daar liggen ze nog wel 2 maanden.
Volgens mij begint morgen hun laatste werkweek voor de vakantie, maar zeker ben ik er niet van.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:03 schreef Carmy het volgende:
Doen ze ook filmen tijdens de zomerstop dan?
Ik vind het gewoon slordig.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:03 schreef PeterKelder het volgende:
Ik denk een domme foutMaar volgens mij ontstaat er elk jaar wel verwarring over.
quote:De show start met een zinderende terugblik op de altijd veel besproken zomercliff en wordt opgevolgd door de allereerste aflevering van het nieuwe seizoen, die pas op maandag 29 augustus bij RTL 4 is te zien.
Ik dacht dat ze vijf weken vakantie hadden, dus ergens eind augustus verwacht ikquote:Op zondag 10 juli 2011 21:05 schreef Carmy het volgende:
I see! Thanks a lot!
Eventueel ook een indicatie wanneer ze weer beginnen? Heb vrij weinig zin om voor niks vanuit zeeland naar amsterdam te rijden haha!
Tja... gevalletje "De schrijver van deze tekst kijkt even op het schema waarneer GTST er weer in staat en houdt geen rekening met een terugblikweek"???quote:Op zondag 10 juli 2011 21:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon slordig.
http://www.rtl.nl/%28/soa(...)1_gtstlive_event.xml
[..]
Merciiiiiiiquote:Op zondag 10 juli 2011 21:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze vijf weken vakantie hadden, dus ergens eind augustus verwacht ik
Zouden ze dan ook het hele event verkeerd gepland hebben?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja... gevalletje "De schrijver van deze tekst kijkt even op het schema waarneer GTST er weer in staat en houdt geen rekening met een terugblikweek"???
Och, ik zie ze er gerust voor aanquote:Op zondag 10 juli 2011 21:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Zouden ze dan ook het hele event verkeerd gepland hebben?
Tja, daar ben ik wel zeker vanquote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef Frey het volgende:
Ik zie eerder overal al een week eerder staan wat er precies gaat gebeuren in de eerste aflevering.
Zou goed kunnenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:25 schreef Frey het volgende:
Misschien moeten we daar eens een vraag over mailen naar RTL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |