pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:54 schreef Driepink het volgende:
Staat hier wel een typische fokker bij de k&r te wachten..
Is hij het aantal mensen dat langsloopt aan het tellen en probeert dan op 5 uit te komen voor rust in zijn kop?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:54 schreef Driepink het volgende:
Een dame? Want dat kan Bella zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:54 schreef Driepink het volgende:
laptop onder de arm danquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben bijna in gouda, dan ff andere kant van de trein in
Dat had je niet van tevoren kunnen verzinnen?quote:
Ik sta voor de broodjeszaak dat lijkt me makkelijker.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik spreek elke neger ff aan kijken of jij het bent
Oh jee... Gecondoleerdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:18 schreef Viro het volgende:
Sry mensen maar ik meld me af. Kom net van het ziekenhuis, oom is overleden
gecondoleerdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:18 schreef Viro het volgende:
Spijtig, gecondoleerd en sterkte.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:18 schreef Viro het volgende:
Bedankt man!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:25 schreef Viro het volgende:
Ik wens iedereen op de meet een leuke en fijne tijd toe.
geduld is een schone zaakquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:49 schreef heloef het volgende:
En ik sta gvd nog steeds op Centraal te wachten.
Ik had die kut hogesnelheidslijn een uur later moeten pakken. ;')quote:
Wij ookquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:43 schreef JJH het volgende:
Maastunel ook dicht dus via de erasmusbrug, en weer file.
nee, ik woon in zwolle.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:57 schreef mr-green het volgende:
lol wisten jullie niet dat de maastunnel dicht is?
Nu moet je via de Erasmusbrug.
Voor de mensen die nog onderweg zijn: Rij via Europoort
Vertel vertelquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:34 schreef Driepink het volgende:
Wat een gehandicapteninstellingi love it
het is best wel tof inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:34 schreef Driepink het volgende:
Wat een gehandicapteninstellingi love it
Hoi. Ik sta nu naast jouquote:
Hey Bob leuke shirt heb je aan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoi. Ik sta nu naast jou [ afbeelding ]
Groetjes, een fokker in hart en nieren.
Imitatie van het eerste fok-shirtquote:
Achteraan sluiten ja!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Imitatie van het eerste fok-shirt [ afbeelding ] Zag jij net ook de bh van Huppelmuts? Ik trek mij even terug op het toilet.
Ik ga wel even boven.quote:
Alsof jij moeite hebt met rauw vlees..quote:
Dat!quote:
dank je.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat!
en aan JJH, Jofu, c_a, Myr, Monopoly, en Ez
![]()
En de rest
Awwquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:57 schreef Driepink het volgende:
Ik zit ook weer thuis, voet begon pijn te doen
Het is dat ik hier geen facepalm plaatje heb anders had ik hem gepost!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
En wat zit hier in de laptop? Juist, de bijbehorende CD van het cadeautje voor Faye.
Smiley heb je welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het is dat ik hier geen facepalm plaatje heb anders had ik hem gepost!
Aha.quote:
beter dan doordraaiendequote:
Nee hoor ik hou me onder controle.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ben jij ook nog draaiende? (in andere zin, de alcoholzin, want ik draai nu op radio 49, dus)
Eindbaas.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:07 schreef Rodawa het volgende:
Oh, ik woon dicht bij Rotterdam, maar ik wist helemaal niet dat er iets van een meet was.
Was het leuk?
nope, heb af moeten zeggenquote:
Ik zou bijna zeggen: pics or it didn't happen.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:11 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb geknuffeld met Knetterkrankjorum dus mijn dag kan niet meer stuk
Ik ook, en ze heeft aan mijn tieten gezeten. Lama443 wilde dat niet hebbenquote:Op zondag 10 juli 2011 00:11 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb geknuffeld met Knetterkrankjorum dus mijn dag kan niet meer stuk
zeer waarschijnlijkquote:Op zondag 10 juli 2011 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, was dat royco, die ik niet kon identificeren en steeds bij huppel en eze enzo achterin zat.![]()
Ze heeft ook aan mijn tieten gezetenquote:Op zondag 10 juli 2011 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ook, en ze heeft aan mijn tieten gezeten. Lama443 wilde dat niet hebben
Ze heeft aan me tieten gezeten en ik heb genoten met volle teugen.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ook, en ze heeft aan mijn tieten gezeten. Lama443 wilde dat niet hebben
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft aan me tieten gezeten en ik heb genoten met volle teugen.
Toen ze aan me tepels draaide wel ja.quote:
van de voorspelde tietenbots?quote:
Niet voor mij meer?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
ik ben net een half uurtje thuis. Het was supergezellig met jullie.
@Myraela: bedankt voor je gastvrijheid
@Smegmanus: bedankt voor het vervoer naar R'dam
@Driepink: bedankt voor je (taxi)rit naar CS.![]()
@Huppel: ik ben veilig thuis
En een nachtkusje voor de mensen die blijven slapen
Nu zijn mn kusjes op.
Jouw speech heb ik niet helemaal meegekregen.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:02 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn ego kreeg trouwens wel een enorme boost toen iedereen schreeuwde naatje is oké olé olé, nadat ik mijn 'speech' had gehouden.![]()
Toen ik faye een cadeautje gafquote:Op zondag 10 juli 2011 02:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw speech heb ik niet helemaal meegekregen.
Je was wel baas toen.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:02 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn ego kreeg trouwens wel een enorme boost toen iedereen schreeuwde naatje is oké olé olé, nadat ik mijn 'speech' had gehouden.![]()
Ratelschatje! Heeft iemand je nog een dikke knuffel van me gegeven?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]voor jou en de anderen die naar huis zijn gegaan.
Solly, solly, solly.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
TOEN, Toen, toen?! Ben ik niet altijd baas dan?!
Hooguit een paar foto's komen waarschijnlijk op het forum. Foto's van mij komen sowieso niet hier te staan.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:23 schreef Dalando het volgende:
Ennnnn hoe was het? Filmpjens? Fotojens? Ik wil zien hoe het daar was
En van mij ook niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hooguit een paar foto's komen waarschijnlijk op het forum. Foto's van mij komen sowieso niet hier te staan.
quote:Op zondag 10 juli 2011 02:28 schreef heloef het volgende:
Best moeilijk dat fappen als je aangeschoten bent.
Lol, dan gaat 't hier alleen maar makkelijkerquote:Op zondag 10 juli 2011 02:28 schreef heloef het volgende:
Best moeilijk dat fappen als je aangeschoten bent.
quote:
Maar dat was ook ontzettend schattig baas!quote:Op zondag 10 juli 2011 02:02 schreef naatje_1 het volgende:
Genoeg knuffels gehadquote:Op zondag 10 juli 2011 02:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ratelschatje! Heeft iemand je nog een dikke knuffel van me gegeven?
Dat was zo liefquote:Op zondag 10 juli 2011 02:02 schreef naatje_1 het volgende:
En ik had nog wel een oproep gedaanquote:Op zondag 10 juli 2011 02:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Maar dat was ook ontzettend schattig baas!
[..]
Genoeg knuffels gehad, maar niet namens jou. Dat mag je zelf doen...binnenkort ToF-meet bij mij.
De vrijwel nog volle fles witte wijn had ik weer in mn tas gedaan want niemand dronk het (iedereen aan de bier) en ik vond het zonde als het de volgende dag wordt weggegooid.
Sinterklaaskapoentje heeft alles opgezopen in de trein. En hij ging nog stappen.
Ben benieuwd hoe het nu met hem is.
Whehe Ratel heeft drank meegejat.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Maar dat was ook ontzettend schattig baas!
[..]
Genoeg knuffels gehad, maar niet namens jou. Dat mag je zelf doen...binnenkort ToF-meet bij mij.
De vrijwel nog volle fles witte wijn had ik weer in mn tas gedaan want niemand dronk het (iedereen aan de bier) en ik vond het zonde als het de volgende dag wordt weggegooid.
Sinterklaaskapoentje heeft alles opgezopen in de trein. En hij ging nog stappen.
Ben benieuwd hoe het nu met hem is.
Ja nu weten we het welquote:Op zondag 10 juli 2011 03:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
helaas... ben nu echt hardd bezopen van die meuk
Die heb ik zelf gekocht hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op zondag 10 juli 2011 03:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die heb ik zelf gekocht hoorik ben heus geen drankjatter.
Het is gewoon zonde als het morgen wordt weggegooid. En ik denk niet dat Myraela het bewaart om zelf op te drinken.Tot zover weten we dat San heeft liggen kotsen, wie nog meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Vlak voor A'foort werd je behoorlijk wappie maar ik heb de hele reis genoten van ons gesprek.quote:Op zondag 10 juli 2011 03:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
helaas... ben nu echt hardd bezopen van die meuk
Die deed het hem.quote:Op zondag 10 juli 2011 03:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vlak voor A'foort werd je behoorlijk wappie maar ik heb de hele reis genoten van ons gesprek.
Jij bent een toffe gozer.![]()
![]()
Hopelijk herinner je je morgen alles nog.
Kon je niet ff langskomen?quote:Op zondag 10 juli 2011 03:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vlak voor A'foort werd je behoorlijk wappie maar ik heb de hele reis genoten van ons gesprek.
Jij bent een toffe gozer.![]()
![]()
Hopelijk herinner je je morgen alles nog.
Nee joh.quote:Op zondag 10 juli 2011 03:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Die deed het hem.
Trouwens zie ik wat opbloeien.
friendzonequote:Op zondag 10 juli 2011 03:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee joh.We hebben dezelfde interesses en gaan een keer naar een psy/goa feest...met zijn vriendin.
Aha.quote:Op zondag 10 juli 2011 03:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee joh.We hebben dezelfde interesses en gaan een keer naar een psy/goa feest...met zijn vriendin.
Zover ik weet wel.quote:
Die wordt dan ook afgeneukt door Mono en consorten dus dat typt lastig.quote:Op zondag 10 juli 2011 03:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ze heeft zich nog noet gemeld hier volgens mij
Oja? Ik zie dat hier nergens staan hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 03:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tot zover weten we dat San heeft liggen kotsen,
Op dit tijdstip? Zowat iedereen denk ik.quote:wie nog meer?
Klinkt als een goeie meetquote:Op zondag 10 juli 2011 04:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja? Ik zie dat hier nergens staan hoor.
[..]
Op dit tijdstip? Zowat iedereen denk ik.
quote:
Hoe krijg je het voor elkaar na al die sangria, dropshot en weet ik wat nog meer.quote:Op zondag 10 juli 2011 07:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heel de nacht niet geslapen
Hooguit een kwartiertje
Goedemorgenquote:
Dat heb ik niet eens gezien. Dacht dat iedereen aan het bieren was.quote:Op zondag 10 juli 2011 08:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar na al die sangria, dropshot en weet ik wat nog meer.
Ze had zelf sangria gemaakt. Smaakte goed, en dat wist ze zelf ook maar al te goed. Heeft menig bekertje achterover getikt.quote:Op zondag 10 juli 2011 08:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens gezien. Dacht dat iedereen aan het bieren was.
Ooow, die bekertjes met sap en vruchten bedoel je? Of was dat ander spul?quote:Op zondag 10 juli 2011 08:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze had zelf sangria gemaakt. Smaakte goed, en dat wist ze zelf ook maar al te goed. Heeft menig bekertje achterover getikt.![]()
En tussen 21.00 en 22.00 werd er flink geborreld met dropshot en hotshot. Stelletje zuipers.
Dat bedoelde ik ja....quote:Op zondag 10 juli 2011 08:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ooow, die bekertjes met sap en vruchten bedoel je? Of was dat ander spul?![]()
Dropshots vind ik niet lekker. Jammer dat er geen Goldstrike was.
Volgende keer neem ik zelf een fles G mee.en laat ik 'm als ie nog vol is staan als ik wegga.
Andere huis?quote:Op zondag 10 juli 2011 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
Geen idee hoe het in het andere huis is
We zijn met een groepje bij mr-green gaan slapen. Dus geen idee of in huize myr al mensen wakker zijnquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 08:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zijn met een groepje bij mr-green gaan slapen. Dus geen idee of in huize myr al mensen wakker zijn
Partypoopersquote:Op zondag 10 juli 2011 08:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zijn met een groepje bij mr-green gaan slapen. Dus geen idee of in huize myr al mensen wakker zijn
Hebben jullie bij Green nog een afzakkertje gepakt?quote:Op zondag 10 juli 2011 08:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Knetter, green en ik niet. De rest ging aan de wijnquote:Op zondag 10 juli 2011 08:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben jullie bij Green nog een afzakkertje gepakt?
Jij en knetter hadden van te voren genoeg gehad zeker?quote:Op zondag 10 juli 2011 08:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Knetter, green en ik niet. De rest ging aan de wijn
Knetter, faye, vanhallen, ruler en.... Uhmzzzquote:Op zondag 10 juli 2011 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel heel weinig, met wie slaap je @ mr.greens huis?
Bellatrix niet meegegaan?quote:Op zondag 10 juli 2011 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Knetter, faye, vanhallen, ruler en.... Uhmzzz
Green is al weg die moest naar een festival
Lolquote:Op zondag 10 juli 2011 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Knetter, faye, vanhallen, ruler en.... Uhmzzz
Green is al weg die moest naar een festival
Oh ja...... Mono met z'n broek op z'n enkels..... Huppel met d'r broek naar beneden....quote:
Welk festival ga je naar toe?quote:Op zondag 10 juli 2011 09:07 schreef mr-green het volgende:
Ik ben naar de klote en onderweg naar een festival in Duitsland... heb ongeveer een kwartier geslapen maar wel de bus gehaald
Als één van de weinigen vermoed ik?quote:Op zondag 10 juli 2011 10:19 schreef JJH het volgende:
[..]
wakker wel, en eigenlijk ook nog best wel fit.
Is er nog iemand die het niet binnen heeft kunnen houden?quote:
Jaquote:Op zondag 10 juli 2011 10:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Is er nog iemand die het niet binnen heeft kunnen houden?
Ja.... jij zag het al vroeg draaien.quote:
Ik heb niet eens zoveel gehadquote:
Da's ook niet zo verstandig idd. Maar wel leuk gehad?quote:Op zondag 10 juli 2011 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zoveel gehad. Maar vanaf gistermorgen half zeven niet meer gegeten.
Slimquote:Op zondag 10 juli 2011 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zoveel gehad. Maar vanaf gistermorgen half zeven niet meer gegeten.
Ja, was prachtigquote:Op zondag 10 juli 2011 10:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Da's ook niet zo verstandig idd. Maar wel leuk gehad?
Achjah, iedereen is soms wel us een beetje dom, zelfs ikquote:Op zondag 10 juli 2011 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, was prachtig.
Nah, is gewoon dom. Maar daar heb ik gisteren niet aan gedacht.
Ja, dat is ook zo.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Achjah, iedereen is soms wel us een beetje dom, zelfs ik![]()
. Maar wel tof dat je het leuk hebt gehad
Kusje en een knuffel van mijquote:Op zondag 10 juli 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
Mono, huppel, eze, huppelkind, zokunen, ruler, jofunu
gaat ie trouwen?quote:
Nee, z'n principes laten varenquote:
Mijn principes bijgeschaafd en overdacht. Noem het hypocriet, ik noem het logisch beredeneren na de daad.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, z'n principes laten varen! Ik ben trots
.
Heel goed van jequote:Op zondag 10 juli 2011 12:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn principes bijgeschaafd en overdacht. Noem het hypocriet, ik noem het logisch beredeneren na de daad.![]()
Die heeft toch een week terug al gehad?quote:
en ik stond erbijquote:Op zondag 10 juli 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jammer dat je niet mocht blijven, je vriendin zoent wel goed. Grgr
Godverdomme.quote:
Dit was al ver van te voren besproken besloten joh.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was totaal verrast door deze actie
ik loop achterquote:Op zondag 10 juli 2011 12:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit was al ver van te voren besproken besloten joh.
quote:Op zondag 10 juli 2011 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was totaal verrast door deze actie
Oh. Ik dacht gisteren.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Die heeft toch een week terug al gehad?
Nee joh.quote:
Gutemurgenquote:
Juist een reden om een uur lang met staaldraard je voorhoofd te gaan wassen.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:50 schreef Snuf. het volgende:
Mijn hoofd heeft de blote billen van Mono gevoeldik ga mijn hoofd nooit meer wassen
Vrouwmensen ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
Faye smst: Je hebt wat gemist
Ja, nee, DAT WEET IK GODVERDOMME OOK WEL
Je moet nog een keer heh, de afspraak was dat ik het zou zien.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jammer dat je niet mocht blijven, je vriendin zoent wel goed. Grgr
Vrouwen, je kunt beter kippen houdenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
Faye smst: Je hebt wat gemist
Ja, nee, DAT WEET IK GODVERDOMME OOK WEL
En ik ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet nog een keer heh, de afspraak was dat ik het zou zien.
Prima.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet nog een keer heh, de afspraak was dat ik het zou zien.
Vertel.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:52 schreef Patje1987 het volgende:
Valhallen, ik kende je alleen maar van je kutmuziek, maar je bent echt een baas
Mijn moeder begon ook al...quote:Op zondag 10 juli 2011 13:05 schreef Snuf. het volgende:
Jezus mijn moeder vraagt of het leuk was, waar we dan eigenlijk over praten, of er veel nerds zijn, of ze ook op de Erasmus studeren, waar iedereen vandaan komt
Nieuwschierig ditdat
Ik kon gister even niet meer terug smsenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:05 schreef Snuf. het volgende:
Jezus mijn moeder vraagt of het leuk was, waar we dan eigenlijk over praten, of er veel nerds zijn, of ze ook op de Erasmus studeren, waar iedereen vandaan komt
Nieuwschierig ditdat
Had je mijn smsje gekregen of niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kon gister even niet meer terug smsenmaar groningen mini meet gaat door, of...?
Groningen?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kon gister even niet meer terug smsenmaar groningen mini meet gaat door, of...?
Snuf kon binnenkort naar een vriend in groningen komen.quote:
Ik ga daar heen met 2 meisjes dus dan zijn we met 4, waarvan 3 niet Fokkersquote:Op zondag 10 juli 2011 13:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Van dat je vriend geen ex-fokker is?
We zijn dan met een stuk of 8/9.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ga daar heen met 2 meisjes dus dan zijn we met 4, waarvan 3 niet Fokkers
Oh, ok.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ga naar een mattie in Groningen in Augustus
Ge zijt een toffe vent.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:21 schreef JJH het volgende:
Jezus christus op een pogostick.![]()
![]()
Mag ik jullie allemaal bedanken? Het was weer een geniale avond/nacht.
Nogmaals oneindig veelvoor Myr, dat ze dit allemaal toeliet en kudos voor de fantastische buren.
Ik wil godverdomme ook een parasol met dolfijnen erop!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:21 schreef JJH het volgende:
Jezus christus op een pogostick.![]()
![]()
Mag ik jullie allemaal bedanken? Het was weer een geniale avond/nacht.
Nogmaals oneindig veelvoor Myr, dat ze dit allemaal toeliet en kudos voor de fantastische buren.
Jij ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |