Waarom zou je? Stel dat er nu rond 8 pluggen inzitten, je haalt een zooitje rond 10 pluggen ff uitboren en klaar. Loop je ook niet te prutsen met het verplaatsen etc. waardoor de deur er weer scheeft inhangt ofzo.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef Thaboel het volgende:
Met kitt loop je te kutten tot de max ff scharniertjes een paar cm verplaatsen en nieuwe gatenboren. Goeie pluggen erin en gaan!
Oke.. wanneer kom jequote:Op zondag 10 juli 2011 18:04 schreef Vinz0r het volgende:
Chemische ankers FTW!
En anders gewoon de poort ff terug zetten in zn oude gaten, dan op andere plekken neue gaten boren slagplug erin en klaar
MAW kwartiertje werk
2 ? ..quote:Op zondag 10 juli 2011 18:44 schreef Maitje het volgende:
Jullie zijn echt erg! Nog geen eens 2 dames in nood komen redden...
You dont want me toquote:Op zondag 10 juli 2011 18:44 schreef Maitje het volgende:
Gehehe... wat denkt gij zelf?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:37 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Kost en inwoning bij de klus inbegrepen?
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:16 schreef Vinz0r het volgende:
T was te proberen!
Tis nu namelijk best laat en voor ik klaar ben met de klus..
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:25 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
wil zeker in natura betaald worden?
Is dit een verkapte 'mijn tweelingzus en ik zoeken een date' post?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:44 schreef Maitje het volgende:
Als je de voorrij koste betaald kom ik graag ff helpen.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:44 schreef Maitje het volgende:
Nee, mijn zus heeft al een vriend..quote:Op zondag 10 juli 2011 20:43 schreef Royyy het volgende:
[..]
Is dit een verkapte 'mijn tweelingzus en ik zoeken een date' post?
Gehehe... grapjasquote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als je de voorrij koste betaald kom ik graag ff helpen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:50 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja graag of niet, en Lowes hardware is hier gewoon open dus ik kan plugen meebrengen.
Heulemaal niet, ik heb nog wel respect voor de damesquote:Op zondag 10 juli 2011 20:25 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
wil zeker in natura betaald worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |