quote:Op zondag 10 juli 2011 10:38 schreef Maitje het volgende:
GVD!
Ik de hond om 9 uur uitlaten met amper 5 uur slaap, bedoel die hond moet ook poepen toch? Kom je de nieuwe buurman tegen die 3 kwartier met je staat de praten (daar gaat mijn.. "ik laat snel de hond uit want dan kan ik terug mijn nest in" dus na die lange 3 kwartier eindelijk terug naar huis.
Kom ik bij mijn poort, gaat die niet open... Ik dacht even dat mijn zus hem dicht had gedaan. Opnieuw de deur proberen op te krijgen, weer niet!
Toen bedacht ik dat er misschien een boef naar binnen was geslopen en mij buiten had gesloten..
Op dat moment duw ik iets harder tegen de deur.. BAM!
[ afbeelding ]
Of.. ik ken mijn eigen kreften niet.. of de deur is echt verrot!!
Nou... lekker is dat...quote:Op zondag 10 juli 2011 15:52 schreef Braamyo het volgende:
Go Maitje, super heldinnen krachten bij de politie
Oh, je wil deze ook binnen een maand naar de bliksem helpen?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Valt me mee. M'n auto ken optrekken in z'n tweede versnelling tot de 90 km/p uur. (kon nog verder, maar dan zou ik in het rode toerental komen te staan
quote:
Wacht maar tot hij terug is... Hij gaat er vast wel wat van vinden dat jij de poort gesloopt hebt.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:59 schreef Maitje het volgende:
Waarom moeten dit soort dingen altijd gebeuren als mijn vader op vakantie is
Dat is niet de bedoeling. Wilde hem vandaag gewoon eens grondig testen op vermogen, rammeltjes hier en daar, en wegligging. Kwam prima uit de ruige ER-testquote:Op zondag 10 juli 2011 16:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, je wil deze ook binnen een maand naar de bliksem helpen?
Nou, het had iedereen kunnen overkomen hoor!!quote:Op zondag 10 juli 2011 16:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Wacht maar tot hij terug is... Hij gaat er vast wel wat van vinden dat jij de poort gesloopt hebt.
Zeg ho eens, heb hem pas twee dagen. En ja, ik rook er gewoon in, ook met airco aan.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:01 schreef AchJa het volgende:
Nummerplaten vast met elastiekjes...En je asbak en omgeving is nog veel te schoon!
In twee dagen tijd heb ik de eerste schroeivlekken al in de stoel.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeg ho eens, heb hem pas twee dagen. En ja, ik rook er gewoon in, ook met airco aan.
Dan is het goed.quote:Die elastiekjes moet ik nog ff wegdoen ja, geen porem. Komen andere op naam gemaakte achtergronden op voor kentekenplaat
Schroeiplekken had ik in m'n broekquote:Op zondag 10 juli 2011 17:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
In twee dagen tijd heb ik de eerste schroeivlekken al in de stoel.
[..]
Dan is het goed.
Maar jij bent weer net de sigaar.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:02 schreef Maitje het volgende:
Nou, het had iedereen kunnen overkomen hoor!!
Altijd goeie beloftes: "Ik kom ff kijken"... Gekeken: "ja das kut, kan ik verder niets aan doen".quote:Misschien komt straks een vriend ff kijken..
Ja.. zul je altijd zienquote:Op zondag 10 juli 2011 17:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar jij bent weer net de sigaar.
[..]
Altijd goeie beloftes: "Ik kom ff kijken"... Gekeken: "ja das kut, kan ik verder niets aan doen".
Gewoon er dikkere pluggen en schroeven indraaien. En niet van die aldi pluggen maar Toggler Alligators er in. Tegen de tijd dat je dan je deur eruit trapt neem je de muur ook meteen mee.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja.. zul je altijd zien
Nou, er moeten nieuwe gaten geboord worden denk ik, en dat durf ik niet aan omdat als het niet goed is en er nieuwe gaten in zitten ik wel oorlog heb met vaders
Moet je niet gewoon ff de gaatjes in de muur opnieuw opvullen met kit en daar die pluggen in doen. Als dat hard word heb je er ff geen omkijken meer naar.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon er dikkere pluggen en schroeven indraaien. En niet van die aldi pluggen maar Toggler Alligators er in. Tegen de tijd dat je dan je deur eruit trapt neem je de muur ook meteen mee.
Dat is gepruts in de marge, tenzij je chemische ankers gaat gebruiken.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Moet je niet gewoon ff de gaatjes in de muur opnieuw opvullen met kit en daar die pluggen in doen. Als dat hard word heb je er ff geen omkijken meer naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |