quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik blijf mezelf verbazen met die goede TT's.
Kolonisten van Catan, maar dan wel met de uitbreiding Steden en Ridders erbij. Gister was me te basic.quote:
Katten voelen shine aanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Er liepen ook 2 katten rond daar, een wilde constant bij me op schoot.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent stiekem van binnen wel een groot dierenliefhebberquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij anderen vaak prachtig.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent stiekem van binnen wel een groot dierenliefhebber
Ik kreeg wel even een brokje in de keel toen hij Mika bleek te heten. Maar hou het op de symboliek!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]!!!!
Miesje zat toen ook al met je te kroelen.
Ik heb echt respect voor die atleten, wat lijkt me dat een beproeving.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag naar de triathlon in Holten. Vorig jaar was dat een walhalla van mooie vrouwen langs de kant. Hopelijk dit jaar weer.
idd, heel knap als je zoiets kanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb echt respect voor die atleten, wat lijkt me dat een beproeving.
Gaaf!quote:
ja dat is best lekker jaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:18 schreef Bos81 het volgende:
Mooi Oh-Oh
Zo maar eens naar de supermarkt zag een recept staan voor Chow Mein, lijkt me wel lekker en heb al wat spullen daarvoor in huis zoals Noodles en sojasaus.
quote:DUBAI (ANP/RTR) - Precies vijf jaar nadat hij Italië naar de wereldtitel leidde, neemt Fabio Cannavaro afscheid als voetballer.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik ben weer good to go hoor, kan echt niet wachten tot we weer mogen strakjes
Ik word er altijd weer blij van als ik hoor dat je met lekkere receptjes bezig bent Bos. Fijn vind ik datquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:18 schreef Bos81 het volgende:
Mooi Oh-Oh
Zo maar eens naar de supermarkt zag een recept staan voor Chow Mein, lijkt me wel lekker en heb al wat spullen daarvoor in huis zoals Noodles en sojasaus.
Ergens omgeving Knor?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
whehe, krijg een smsje van een klasgenoot dat er een kamer vrij is in zijn huis, of ik interesse heb
ik weet het nog niet, eerst maar eens kijken hoe duur / groot
het is wel bij een huisjesmelker met een bepaalde reputatie
We gaan alleen naar Prince, niet naar de rest van NSJ, ik zou het niet eens overleven geloof ikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Heb je verder nog wat anders leuks gehoord gister?
Oh zoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We gaan alleen naar Prince, niet naar de rest van NSJ, ik zou het niet eens overleven geloof ik
Ah daar kun je wel wonen als grote sterke manquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
rotterdam, binnenweg, 10 minuten lopen naar de boot
Ik zou dat echt niet trekken de hele dag al concerten en dan 's nachts nog uren swingen bij Princequote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zoIk snap het ja!
![]()
Heb je trouwens al dat verjaardagspakket naar je vriendin gestuurd met al die leuke pakjes? Of moet ze nog verharen?
Tofquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Dat pakket heeft ze al lang gehad ja, was een hit!
Dat is ook niet zo vaak op die locatie in combi met studentenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:56 schreef DeZwabber het volgende:
ja, het huis is alleen niet bepaald in nieuwstaat![]()
Mooi. Ja ik vind koken gewoon erg leuk en dit stond in een zogeheten budget kookboek..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik word er altijd weer blij van als ik hoor dat je met lekkere receptjes bezig bent Bos. Fijn vind ik dat
Doe ik, als ik je adres had, had ik het opgestuurd met een kaartje er bijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Als het lekker is mag je me het recept pmmen als je wil, dat andere heb ik ook nog op de to do lijst staan
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:17 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en martin, er zit hier een meisje dat lijkt op emily!
Heel veel plezier!quote:
Ik vertrek over een uur weer naar Geldrop.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga helemaal niets doen vanavond!
Have funzels pgr.
Het was eigenlijk ook aan haar gerichtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:13 schreef Lutte het volgende:
Ik zou hulplijn Pisces bellen als ik jou was!!
Gelijk heb je!quote:
Bij mij thuis wel hoor, Die staat op het aanrecht.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Dush zou ook nog kunnen, maar als ie voor shine gaat blaast ie je oven op
Ik heb er sowieso geen verstand van, ik kan niet bij de oven
Das wel ideaalquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij thuis wel hoor, Die staat op het aanrecht.
Okee, dat is wel lastig. Maar is er geen kans dat je nog even een paar centimers de lucht in schiet. Je bent ook pas 16quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das wel ideaal
Toen de keuken gebouwd werd hadden ze de oven hoog laten plaatsen zodat Ron en ik ons niet per ongeluk zouden branden, maar niemand had er op gerekend dat ik zo'n uk zou blijven
Er komt vast nog wel wat bij, om een of andere reden is 1.68 mijn streeflengte.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat is wel lastig. Maar is er geen kans dat je nog even een paar centimers de lucht in schiet. Je bent ook pas 16
Dat is wel okee. Voor een vrouw vrij prima. MIjn moeder was ook zoiets.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel wat bij, om een of andere reden is 1.68 mijn streeflengte.
Niet gedaan, vond ik er niet echt in passen, sorryquote:Op zondag 10 juli 2011 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Heel goed! Met het buisje verhaal als kleine voetnoot.
Nee, warm is warm, maakt voor een oven niet uit wat je er mee doet verderquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:11 schreef Bos81 het volgende:
Even een ander vraagje. Voor dat eten van vandaag, moest ik even een gedeelte uit de pan halen en warmhouden. Maar we hebben geen rechaud of Warmhoudplaatje. Heb dus even de oven voorverwarmd op een lagere temperatuur. Is dat een goede zet geweest, of is dat slecht voor de oven
Okee, dan doe ik het de volgende keer ook. Want dit gerecht ga ik echt wel vaker makenquote:Op zondag 10 juli 2011 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, warm is warm, maakt voor een oven niet uit wat je er mee doet verder
Prima Bosquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:11 schreef Bos81 het volgende:
Even een ander vraagje. Voor dat eten van vandaag, moest ik even een gedeelte uit de pan halen en warmhouden. Maar we hebben geen rechaud of Warmhoudplaatje. Heb dus even de oven voorverwarmd op een lagere temperatuur. Is dat een goede zet geweest, of is dat slecht voor de oven
quote:Op zondag 10 juli 2011 06:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb hardy gepartied, Prince was geweldig
Nu nog ff wachten tot de eerste trein naar Maastricht vertrekt
Feestgangersquote:Op zondag 10 juli 2011 01:00 schreef pgrferrari het volgende:
Gonna get on THE floor! Nananananananana dance THE night away!
Party Hardy
Dank je.quote:Op zondag 10 juli 2011 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
Gefeliciteerd Bos, wat leuk! Je hoopte op een meisje toch?
Pgrquote:
Mogguh oomsquote:Op zondag 10 juli 2011 11:15 schreef omearos het volgende:
goedemorgen
Bos gefeliciteerd met je nichtje
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:40 schreef omearos het volgende:
[..]
pgr
ik heb nog 2 mini-foto's voor je, moet ze nog wel uploaden
Ik ben allergisch voor eieren, alleen de laatste tijd ging het wel beter, en normaal heb ik dus ook andere mayonaise maar die was op, dus ik dacht dat gewone voor een keertje geen kwaad kon.. Nou wel dusquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor eieren, alleen de laatste tijd ging het wel beter, en normaal heb ik dus ook andere mayonaise maar die was op, dus ik dacht dat gewone voor een keertje geen kwaad kon.. Nou wel dus
Thx, het trekt wel weer bijquote:
Er staat bijna PGR op het eerste nummerbordquote:Op zondag 10 juli 2011 11:53 schreef omearos het volgende:
[..]
Vorige week gemaakt in Delft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er staat bijna PGR op het eerste nummerbord
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:15 schreef pgrferrari het volgende:
Gisteren ook lichtelijk aangeschoten.
Stuk of 5 bier en 1 Jillz op.
Ik mag heul niet drinken![]()
Oja, dat is wel balen op zich!quote:
Achja, inderdaadquote:Op zondag 10 juli 2011 14:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oja, dat is wel balen op zich!
Maar eens in de tijd moet kunnen toch.
Is het dezelfde als gister?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:22 schreef -Vaduz- het volgende:
En de bardame is zo aanstekelijk vrolijk.
Ik eindigde in het washok.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
Bella moest je kruipen gister?
[..]
Is het dezelfde als gister?
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook bij voorkeur niet nu, maar hallo. Bij de triathlon heb je een mooie plek als je vanaf het terras kijkt. En de bardame is zo aanstekelijk vrolijk.
Lekker terrassen maat.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook bij voorkeur niet nu, maar hallo. Bij de triathlon heb je een mooie plek als je vanaf het terras kijkt. En de bardame is zo aanstekelijk vrolijk.
Ik zag je al een paar dagen op een rij zitten borrelenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
O, ik heb het over gisteren, want nu is alles weer normaal in Holten.![]()
Ja, de fuck. Schrok al toen ik de twitter opengooide vanmiddag. Echt vreselijk, details zijn me verder ook onbekend.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:35 schreef Bellatrix het volgende:
Trouwens die jongen dood in Rijssen Martin.
Jakkesquote:Op zondag 10 juli 2011 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, de fuck. Schrok al toen ik de twitter opengooide vanmiddag. Echt vreselijk, details zijn me verder ook onbekend.
AAaaahquote:
Moggeh!quote:
Zondagtukdag!quote:
Vanavond lekker op tijd naar bedquote:
Ach nog klein he. Valt nog niks over te zeggen nuquote:
Mijn nichtje die afgelopen nacht is geboren.quote:
Helemaal gemist, gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn nichtje die afgelopen nacht is geboren.
Best.hartverscheurend.liedje.ooit.quote:
Een paletquote:
Geniaal.quote:
Weird Alquote:
Pquote:
Wel een beetje brak nogquote:Op maandag 11 juli 2011 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
PHeb je een beetje bij kunnen tanken vannacht of ben je nog in standje brak?
Wat spannend, veel succes!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel een beetje brak nog
Heb straks sollicitatiegesprek
Bijbaanquote:Op maandag 11 juli 2011 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat spannend, veel succes!Ik duim voor je
Gewoon werk of stage?
Oke, doe straks maar een sollicitatieclashquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, doe straks maar een sollicitatieclash
Juich niet te vroeg... Maar het gaat de goede kant op!quote:Op maandag 11 juli 2011 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
Rondje Aldi gedaan net, Latte Macchiato opgehaalden de rode sinaasappelsap
.
En verhipt ik mag er gewoon steeds weer in met de Appie-kar, nog even en ik begin fan te worden.![]()
Vaduzna, here I come
quote:
Uhm jawelquote:Op maandag 11 juli 2011 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De grijze meneer links is toch geen onbekende PGR.
Ik ook niet, maar het is toch supertofquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Jeez pgr, zo slecht is die foto ook weer niet toch?
2 stappen vooruit en 1 terug!quote:Op maandag 11 juli 2011 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg... Maar het gaat de goede kant op!
Lijkt een beetje een Surinaams kontje!quote:Op maandag 11 juli 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
En deze stond bij Ahoy zaterdagnacht![]()
[ afbeelding ]
Noooooooooohquote:Op maandag 11 juli 2011 14:53 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Biggetjes (+-3 weken oud) op de boerderijEn ze gillen zo leuk
Pas beslissen als je het idd weet!quote:Op maandag 11 juli 2011 15:03 schreef pgrferrari het volgende:
Sollicitatie trouwens ook weer achter de rug.
Ging goed, ze laten waarschijnlijk deze week nog weten.
Alleen kon hij niks over het loon vertellen...
Ik wil dat toch wel weten voordat ik daar begin.
Joah.. Maar ik was nog hoteldebotel van de varkentjesquote:Op maandag 11 juli 2011 15:16 schreef pgrferrari het volgende:
Iemand trouwens van mijn sollicitatie gelezen?
Ik wil wel een linkje. Zit mobiel dus eerdat ik de DM heb aangezwengeld..quote:Op maandag 11 juli 2011 15:22 schreef pgrferrari het volgende:
Heb trouwens een webshop
Winst gaat naar het goede doelLe Mini
Als je een linkje wil stuur je maar ff DM'etje.
DMquote:Op maandag 11 juli 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk weet ie dat wel.
Ik ga doorgaans niet eens solliciteren als ik geen salarisindicatie heb though
Wat verkoop je eigenlijk?
Kijk je nooit Mr.Bean?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:34 schreef Lutte het volgende:
Maar wat is de link met mini's dan?
Omdat er staat 'leuk voor in uw mini'?
Gave header trouwens
Die film met het schilderij vond ik destijds wel leuk geloof ikquote:Op maandag 11 juli 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een hekel aan Mr. Bean trouwens![]()
Maar die nieuwe film moet ik wel zien , want Gillian Anderson doet mee
quote:Op maandag 11 juli 2011 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Loopt er iemand in Almelo op het spoor.Kon ik zus weer ophalen nadat ik haar had gedropt.
Die kon ik niet vinden.quote:
Ik las terug en las even snel GVRquote:Op maandag 11 juli 2011 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De grijze meneer links is toch geen onbekende PGR.
Ah de vakanties zijn weer begonnen!quote:Op maandag 11 juli 2011 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Loopt er iemand in Almelo op het spoor.Kon ik zus weer ophalen nadat ik haar had gedropt.
Laatst liep er ook een idioot over het spoor, maar omdat ie te lui was om de trap te nemen.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, lekker op het spoor kamperen. Er is niets leukers.
Het moet minstens z'n schoenen kosten.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Laatst liep er ook een idioot over het spoor, maar omdat ie te lui was om de trap te nemen.
Doorrijden!
Wat een verneukeratieve kutzin is dit.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:40 schreef Bellatrix het volgende:
Tilburg's nachtleven hele week open tot 4 uur.
Was het eerst tot 2 Bella?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een verneukeratieve kutzin is dit.
Ik bedoel dus dat clubs en alles voortaan open zijn tot 4.
Iets in die trant ja.quote:
quote:
Mooi is dat! It's never too late to have straight teeth!quote:Op maandag 11 juli 2011 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik spotte mijn buuf van een paar straten verderop vanmiddag met een slotjesbeugel, ik vind het zo tof. Minstens 55 en dan gewoon lekker d'r tanden op een rij laten zetten
Het zou ook om medische redenen kunnen zijn, maar toch. Shinemomentjequote:Op maandag 11 juli 2011 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mooi is dat! It's never too late to have straight teeth!
Dat is echt wel tof als het niet op medische grond is.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik spotte mijn buuf van een paar straten verderop vanmiddag met een slotjesbeugel, ik vind het zo tof. Minstens 55 en dan gewoon lekker d'r tanden op een rij laten zetten
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
En als toppunt 2 Suri's die staan te brullen in Swahilitaal, toen dacht ik aan Bella.
Oh my
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nu echt iedereen van de SC vandaag voorbij zien komen met allerlei objecten. Wat een giller
Lekker recalcitrant, daar hou ik wel van.quote:
Ik stond vanochtend bij de Aldi echt intern te connecten met jequote:
quote:
O zeker wel! Daarom ook nog geen bril.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:19 schreef Bellatrix het volgende:
Ben benieuwd of Martin van wortels houdt.
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O zeker wel! Daarom ook nog geen bril.
Echt potverdulleke, elke keer als ik een Nakie spot slaan ze af. En deze lijkt echt een pup en was zeker niet naaktquote:
Ik schiet altijd in depressie van die fluitsessie van hemquote:
Woord.quote:
Kyteman is toch die gast die bij een hitje al zei: nah, ik wil geen hits?quote:
Toedels!quote:Op maandag 11 juli 2011 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Kyteman is echt heel erg overrated imo![]()
Naar huis, doei doei
Zeker wel flink zweten geblazen ook met dit weer binnenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb een bult op mijn kop van het tafels sjouwen.
We hebben echt 3 verdiepingen gedaan, met elk 12 klassen.
We gingen naar het Spaanse lokaal. Was het echt fokking heet binnen. Dus ik:quote:Op maandag 11 juli 2011 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker wel flink zweten geblazen ook met dit weer binnen
Deed je African style tillen? Net als die kruiken met eten.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb een bult op mijn kop van het tafels sjouwen.
We hebben echt 3 verdiepingen gedaan, met elk 12 klassen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
We gingen naar het Spaanse lokaal. Was het echt fokking heet binnen. Dus ik:
''Het is hier echt Spaans benauwd man!''
Ik vond hem wel goed.
Nee, gemiste kans. Morgen moet ik weer, zal eens proberen.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Deed je African style tillen? Net als die kruiken met eten.
Ow, ik dacht dat die bult daardoor kwam.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, gemiste kans. Morgen moet ik weer, zal eens proberen.
Eet ze!quote:Op maandag 11 juli 2011 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat die bult daardoor kwam.
Maar doen, poten in de lucht. Wieeeuw.
Nu eten. Rijst met vissausje ofzoiets.
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:33 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb zin om weer een vleesetende plant te kopen
Must resist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |