quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik blijf mezelf verbazen met die goede TT's.
Kolonisten van Catan, maar dan wel met de uitbreiding Steden en Ridders erbij. Gister was me te basic.quote:
Katten voelen shine aanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Er liepen ook 2 katten rond daar, een wilde constant bij me op schoot.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent stiekem van binnen wel een groot dierenliefhebberquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij anderen vaak prachtig.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent stiekem van binnen wel een groot dierenliefhebber
Ik kreeg wel even een brokje in de keel toen hij Mika bleek te heten. Maar hou het op de symboliek!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]!!!!
Miesje zat toen ook al met je te kroelen.
Ik heb echt respect voor die atleten, wat lijkt me dat een beproeving.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag naar de triathlon in Holten. Vorig jaar was dat een walhalla van mooie vrouwen langs de kant. Hopelijk dit jaar weer.
idd, heel knap als je zoiets kanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb echt respect voor die atleten, wat lijkt me dat een beproeving.
Gaaf!quote:
ja dat is best lekker jaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:18 schreef Bos81 het volgende:
Mooi Oh-Oh
Zo maar eens naar de supermarkt zag een recept staan voor Chow Mein, lijkt me wel lekker en heb al wat spullen daarvoor in huis zoals Noodles en sojasaus.
quote:DUBAI (ANP/RTR) - Precies vijf jaar nadat hij Italië naar de wereldtitel leidde, neemt Fabio Cannavaro afscheid als voetballer.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik ben weer good to go hoor, kan echt niet wachten tot we weer mogen strakjes
Ik word er altijd weer blij van als ik hoor dat je met lekkere receptjes bezig bent Bos. Fijn vind ik datquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:18 schreef Bos81 het volgende:
Mooi Oh-Oh
Zo maar eens naar de supermarkt zag een recept staan voor Chow Mein, lijkt me wel lekker en heb al wat spullen daarvoor in huis zoals Noodles en sojasaus.
Ergens omgeving Knor?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
whehe, krijg een smsje van een klasgenoot dat er een kamer vrij is in zijn huis, of ik interesse heb
ik weet het nog niet, eerst maar eens kijken hoe duur / groot
het is wel bij een huisjesmelker met een bepaalde reputatie
We gaan alleen naar Prince, niet naar de rest van NSJ, ik zou het niet eens overleven geloof ikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Heb je verder nog wat anders leuks gehoord gister?
Oh zoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We gaan alleen naar Prince, niet naar de rest van NSJ, ik zou het niet eens overleven geloof ik
Ah daar kun je wel wonen als grote sterke manquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
rotterdam, binnenweg, 10 minuten lopen naar de boot
Ik zou dat echt niet trekken de hele dag al concerten en dan 's nachts nog uren swingen bij Princequote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zoIk snap het ja!
![]()
Heb je trouwens al dat verjaardagspakket naar je vriendin gestuurd met al die leuke pakjes? Of moet ze nog verharen?
Tofquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Dat pakket heeft ze al lang gehad ja, was een hit!
Dat is ook niet zo vaak op die locatie in combi met studentenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:56 schreef DeZwabber het volgende:
ja, het huis is alleen niet bepaald in nieuwstaat![]()
Mooi. Ja ik vind koken gewoon erg leuk en dit stond in een zogeheten budget kookboek..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik word er altijd weer blij van als ik hoor dat je met lekkere receptjes bezig bent Bos. Fijn vind ik dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |