Ik had die melding ook, je moet ff de nieuwe flash player downloadenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:57 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ow, geen idee hoe dat moet, dat wordt op mannetje wachten dan, nou ja, neem aan dat ze naar bed gaan zo, zal toch een keer
dank, ik zal het straks laten zienquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:06 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ik had die melding ook, je moet ff de nieuwe flash player downloaden
http://www.adobe.com/support/flashplayer/downloads.html
Ze zijn nog steeds wakker, het is daar inmiddels 5(?) uur...
Ik weet dat ene HannahM die ook op de chat zit vanmorgen iets aan stream 2 moest doen.. en daarna werkte hij weer, bij de host van stream 1 lijkt zijn flash player gewoon gechast (ik heb ook wel eens zo'n melding gehad)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:18 schreef Ransjih het volgende:
iemand enig idee of die stream 2 het gewoon blijft doen?
cassie, shelley en adam en brendon zijn er al uit
Ja, ik dacht eerst ook dat het aan mijn flashplayer lag, maar stream 2 doet het prima.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:18 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik weet dat ene HannahM die ook op de chat zit vanmorgen iets aan stream 2 moest doen.. en daarna werkte hij weer, bij de host van stream 1 lijkt zijn flash player gewoon gechast (ik heb ook wel eens zo'n melding gehad)
Jah en op die chat er naast had iedereen er ook last vanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eerst ook dat het aan mijn flashplayer lag, maar stream 2 doet het prima.
Jah ze zatten ook in BB 12 toen zijn ze samen gekommen nu zijn ze verloofd, ze hadden dit gesprek gister avond (hier rond 10 uur vanochtend) ook..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:01 schreef Darklight het volgende:
Zie het nu in de OP
Dit is ook een stelletje? Die maken alleen maar ruzie..gaat over drank gebruik
[ afbeelding ]
Over zichzelfquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:06 schreef Ransjih het volgende:
brendon vindt het niet leuk zoen rachel bijna in tranen) over wie hebben ze het?
ik val er net in
Toen ik hoorde dat ze nu ook weer gingen mee doen was ik inderdaad heel verbaasd dat ze nog samen waren... Die twee kunnen echt niet communiceren op een manier dat ze elkaar begrijpen..quote:
ook maar ook over iemand waarvan brendon zegt: ze wil jou zijn en zij: nee, alleen mn vriendinquote:
Dat zij teveel drinkt en hem dan pookie noemt (dat mag alleen in prive ofzo) en te veel met porsche omgaat die achter haar aan loop en samen drank verstoppen en dat ze het niet leuk vindt dat brendon boos op haar is en meer van dat soort dingen... op het ene moment is zij boos op hem en dan hij weer op haar...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:06 schreef Ransjih het volgende:
brendon vindt het niet leuk zoen rachel bijna in tranen) over wie hebben ze het?
ik val er net in
Ja die van mij ook met dat scherm er over heen? is gewoon iets op de computer van de host... die niet zelf achter de computer zit ofzo...quote:
Het is een spelletje omdat het schildpad knuffeltje Franklin weg is en nu hebben ze een soort van een rechtbank vanavond.quote:
Topquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb even geregeld dat dit topic nu een reeks is... Dus als deze vol is kun je gewoon een nieuw deel openen en blijft de OP bewaard...
quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb even geregeld dat dit topic nu een reeks is... Dus als deze vol is kun je gewoon een nieuw deel openen en blijft de OP bewaard...
Jah ik ook!quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:44 schreef Ransjih het volgende:
ik vind dat leuk al die achterdocht in die groepjes
Om een klein beetje voor Rachel op te kommen het was voor haar en Brendon...quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef Ransjih het volgende:
met zoon ontbijt mag je ook wel flink sporten
Jup iedereen zegt zo veel tegen elkaar dat ze met die en die spellen in de uitzending zie je wat ze echt denken..quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:07 schreef Ransjih het volgende:
heb vanmiddag pas de 2 de aflevering gekeken maar ben erachter dat het handiger is om die zo snel mogelijk te kijken, dat geeft meer inzicht in de tactieken onderling
Bij deze site moet je je wel registeren (gratis) en dan op 24/7 kiezen en dan big brother kiezen!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn er geen andere gratis live streams die simpel te bekijken zijn, heb geen zin om een andere browser te installeren
Alle streams uit de OP zijn uitgeschakeld dus ik hoop dat er een goede live stream is...
maar dit is porsche volgens mij en niet jordanquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:23 schreef Niki.P het volgende:
Ik vind het zo geweldig hoe Jordan is zo random dingen zeggen dat doe ik ook soms en zij is echt mij favoriet (en samen met Jeff is ze nog leuker)!!
We hebben hem bijna vol!!
[..]
Bij deze site moet je je wel registeren (gratis) en dan op 24/7 kiezen en dan big brother kiezen!
Ja die ken ik maar dan moet ik eerst Firefox, Google Chrome of Opera Browser installeren, ik zoek een andere simpele live stream maar die schijnt er dus niet te zijn...quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:23 schreef Ransjih het volgende:
http://wmr-sports.net/view.php?pg=feedpage deze heb ik in fire fox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |