Topquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb even geregeld dat dit topic nu een reeks is... Dus als deze vol is kun je gewoon een nieuw deel openen en blijft de OP bewaard...
quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb even geregeld dat dit topic nu een reeks is... Dus als deze vol is kun je gewoon een nieuw deel openen en blijft de OP bewaard...
Jah ik ook!quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:44 schreef Ransjih het volgende:
ik vind dat leuk al die achterdocht in die groepjes
Om een klein beetje voor Rachel op te kommen het was voor haar en Brendon...quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef Ransjih het volgende:
met zoon ontbijt mag je ook wel flink sporten
Jup iedereen zegt zo veel tegen elkaar dat ze met die en die spellen in de uitzending zie je wat ze echt denken..quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:07 schreef Ransjih het volgende:
heb vanmiddag pas de 2 de aflevering gekeken maar ben erachter dat het handiger is om die zo snel mogelijk te kijken, dat geeft meer inzicht in de tactieken onderling
Bij deze site moet je je wel registeren (gratis) en dan op 24/7 kiezen en dan big brother kiezen!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn er geen andere gratis live streams die simpel te bekijken zijn, heb geen zin om een andere browser te installeren
Alle streams uit de OP zijn uitgeschakeld dus ik hoop dat er een goede live stream is...
maar dit is porsche volgens mij en niet jordanquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:23 schreef Niki.P het volgende:
Ik vind het zo geweldig hoe Jordan is zo random dingen zeggen dat doe ik ook soms en zij is echt mij favoriet (en samen met Jeff is ze nog leuker)!!
We hebben hem bijna vol!!
[..]
Bij deze site moet je je wel registeren (gratis) en dan op 24/7 kiezen en dan big brother kiezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |