Het is gewoon dom dat ze de originele animatie weggehaald hebben, het is alsof je expres het punt wilt missen ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja een cooldown animation is nuttig tijdsverbruik als ze ook een nieuwe raid aan het maken zijn?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:14 schreef Skillstorm het volgende:
Overigens is de Divine Aegis animation weg, ze hebben hem tijdelijk verplaatst met de PW: S animatie.
Eerst zeiden ze dat dit een bug was, toen een post dat op het laatst pas veranderd was. Waarom? De animatie was te flashy en leidde mensen af.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn gewoon te trots om toe te geven dat ze een fout hebben gemaakt ofzo en proberen dat nu te verbergen. Ze zijn nu een nieuwe animatie aan het maken, ik verwacht die in de volgende eeuw pas te zien met hun tempo.
Nee je zei dat ze niet willen toegeven dat ze een fout gemaakt hebben maar wie boeit het als ze met iets belangrijkers bezig zijn... alsof je naar de fucking effecten van je spells kijkt als je aan het raiden bentquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:48 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Het is gewoon dom dat ze de originele animatie weggehaald hebben, het is alsof je expres het punt wilt missen ofzo.
De divine aegis animation was gewoon goed en mooi. Ik weet dat je er tijdens het raiden niet zo vaak naar kijkt, toch was hij mooi. Het was gewoon heel dom om te doen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee je zei dat ze niet willen toegeven dat ze een fout gemaakt hebben maar wie boeit het als ze met iets belangrijkers bezig zijn... alsof je naar de fucking effecten van je spells kijkt als je aan het raiden bent
Jeee, super!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:01 schreef Bienelientjee het volgende:
Yeeee, Shannox na de 3e try al down!
normal of heroic? heroic is nog verdomde moeilijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:01 schreef Bienelientjee het volgende:
Yeeee, Shannox na de 3e try al down!
Taunts binden en z.s.m. gebruiken helpt bij mij :3quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:40 schreef Blistering het volgende:
Mweh, als ik met full epic 359 gastjes een run doe is tanken wel iets lastiger. Die healer zei ''don't bother CC, just zerg'' dus ik als een malle in die groepen chargen maar dan nog verlies ik vrij snel aggro als een dps DK DnD doet of een shaman losgaat op een mob die ik niet target. Kan er niets aan doen, behalve dan betere gear krijgen ofc
.
Yep, dat welquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:42 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Taunts binden en z.s.m. gebruiken helpt bij mij :3
Kan niet vouchen, wellicht kan ik mensen voor je laten vouchen aangezien m'n halve oude guild erin zit. Weet wel dat een groot gedeelte arrogante gasten zijn, maar die heb je blijkbaar nodig om goeie progress te kunnen maken tegenwoordigquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:29 schreef TweeGrolsch het volgende:
Iemand die in Loot FTW - Kor''gall zit en voor m''n app kan vouchen:)?
Wil me huidige guild leaven omdat de guildleader een teringlijer is.
Dat is de oude versie G15quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:05 schreef trance_fan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb die van jullie 2 samengevoegd. Heb zowel een LCD als 16 G-toetsen
[ afbeelding ]
Maar nu weer ontopic verder.
Alliance, 25 man, goede progression en ze hebben op hun website staan dat ze een shadowpriest recruitenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
Kan niet vouchen, wellicht kan ik mensen voor je laten vouchen aangezien m'n halve oude guild erin zit. Weet wel dat een groot gedeelte arrogante gasten zijn, maar die heb je blijkbaar nodig om goeie progress te kunnen maken tegenwoordig.
Waarom LFTW trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |