kan wel, rollde samen met een druid tank erom, hij 30, ik 45quote:
Ik zou knetter gew worden ik snap mensen die 1 - 9 gebruiken al niet(alleen 1 - 9)quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:17 schreef GI het volgende:
Ik heb voor het healen mijn game-keyboard ingericht
f1 f2 f3
f4 f5 f6
f7 f8 f9
f10 f11 f12
f1=PW:Shield
f2=Renew
f3=flash heal
f4= greater heal
f5= heal
f6= Penance
f7=Holy fire
f8=Pain supression
f9=Smite
Met de manier waarop ik mijn linkerhand op de toetsen heb krijg ik op die manier alles prettig bij elkaar. Cooldowns/trinkets/onuse zitten op mijn bar zelf. Die hebben wel keybinds op 1-12 maar die klik ik vaker.
Game keyboard is dat, ideaal hoe hij het heeft ingesteld.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zou knetter gew worden ik snap mensen die 1 - 9 gebruiken al niet(alleen 1 - 9)
oh dat stuk had ik niet gelezen maar hoe zitten de keys daar opgesteld dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:58 schreef Chau het volgende:
[..]
Game keyboard is dat, ideaal hoe hij het heeft ingesteld.
waarschijnlijk is het een G15 ofzo van logitech. zijn de G-toetsen die links van je normale toetsen instelbaar. standaard is G1 t/m G12 al F1 t/m F12.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
oh dat stuk had ik niet gelezen maar hoe zitten de keys daar opgesteld dan?
Maar geen LCD'tjequote:Op woensdag 13 juli 2011 18:12 schreef Knut het volgende:
Ik heb de g11. Die heeft meer toetsen
[ afbeelding ]
Wat? Wat heeft het LCD'tje met blind typen te maken?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
LCD'tje is alleen voor mensen die niet blind kunnen typen
Nee, het is ook voor e-peen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:33 schreef Knut het volgende:
Keyboard is wel verlicht, maar geen klein nutteloos klein schermpje waar je niks mee doet
Gaat erom dat ik nooit naar keyboard kijk dus heb ik ook niets aan een LCDquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wat? Wat heeft het LCD'tje met blind typen te maken?
Bedoel je niet het licht? Ik kan wel blind typen, maar met licht is gewoon chiller.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:06 schreef Skillstorm het volgende:
Lol ik heb ook een G15. zo'n ding:
[ afbeelding ]
Ik heb die van jullie 2 samengevoegd. Heb zowel een LCD als 16 G-toetsenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:12 schreef Knut het volgende:
Ik heb de g11. Die heeft meer toetsen
[ afbeelding ]
Klinkt als "En nu bekken dicht. Ik heb het beste spul. Einde discussie"quote:
Kijk als je nou een G19 had.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:05 schreef trance_fan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb die van jullie 2 samengevoegd. Heb zowel een LCD als 16 G-toetsen
[ afbeelding ]
Maar nu weer ontopic verder.
Ja een cooldown animation is nuttig tijdsverbruik als ze ook een nieuwe raid aan het maken zijn?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:14 schreef Skillstorm het volgende:
Overigens is de Divine Aegis animation weg, ze hebben hem tijdelijk verplaatst met de PW: S animatie.
Eerst zeiden ze dat dit een bug was, toen een post dat op het laatst pas veranderd was. Waarom? De animatie was te flashy en leidde mensen af.
![]()
Ze zijn gewoon te trots om toe te geven dat ze een fout hebben gemaakt ofzo en proberen dat nu te verbergen. Ze zijn nu een nieuwe animatie aan het maken, ik verwacht die in de volgende eeuw pas te zien met hun tempo.
Don't hold your breath...quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Wauw, er is een kans dat ik EINDELIJK mag raiden vanavond!(Wacht nog wel af....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |