DAAR is Gesink, in de witte trui!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:19 schreef PirE het volgende:
Waar zou Gesink zitten, of ligt hij al in bed?
Groetjes, Herbert
Nee, dat is een renner van FDJ. Ik zie Gesink niet.quote:
* probeert het gilletje van Bogerdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Nee, dat is een renner van FDJ. Ik zie Gesink niet.
En waarom Johnny H niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:23 schreef sjeeledrees het volgende:
Ruygh is de afgelopen dagen de beste nederlander...oeps sorry de beste limburger
Ook een goede aanvulling op dit programma.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:24 schreef Aalbers het volgende:
thijs is als schrijver een held. geniet elke keer van zijn stukjes in De Pers
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook een goede aanvulling op dit programma.
Komt op tv over als een betweter die graag kritisch wilt zijn zonder echt potten te brekenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:24 schreef Aalbers het volgende:
thijs is als schrijver een held. geniet elke keer van zijn stukjes in De Pers
Het is gewoon zo dat men vooral de Rabo-renners kent, en Hoogerland omdat 'ie in de Vuelta goed heeft gereden. Dan is het niet gek om Ruygh de grote onbekende te noemen, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:24 schreef farscapevr8 het volgende:
Ruygh de grote onbekende????????
lekker veel respect voor je kijker opa mart
Op TV kom je al snel over als een betweter als je ergens verstand van hebt, waar anderen dat minder hebben. Getuige Danny Nelissen en Tour de Jourquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:25 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Komt op tv over als een betweter die graag kritisch wilt zijn zonder echt potten te breken
Prima om Mart tegengas te gevenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:25 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Komt op tv over als een betweter die graag kritisch wilt zijn zonder echt potten te breken
Deed ie dat maar echt. Hij stelt soms een klein beetje kritische vraag, maar geeft niet echt een eigen mening.quote:
Nu nog hopen op Tankinkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Deed ie dat maar echt. Hij stelt soms een klein beetje kritische vraag, maar geeft niet echt een eigen mening.
Harmeling is wel een leuke eigenheimer.
bs geen onderbouwingquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:25 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Het is gewoon zo dat men vooral de Rabo-renners kent, en Hoogerland omdat 'ie in de Vuelta goed heeft gereden. Dan is het niet gek om Ruygh de grote onbekende te noemen, wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |