Omdat ik dat een fijner idee vind, en voor de motivatie. Laag vetpercentage wil ik volgend jaar zomer wel weer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:19 schreef Zyzz het volgende:
Panzermaus, ik keek net even naar jouw foto's.
Waarom zou je in meer vet willen? No offence, maar er zit al een een laag vet.
Maar is het niet een beetje dubbel werk wat jij wilt?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat ik dat een fijner idee vind, en voor de motivatie. Laag vetpercentage wil ik volgend jaar zomer wel weer.
Misschien zodat die breder lijkt? Of omdat die fucking skinny was?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:52 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Maar is het niet een beetje dubbel werk wat jij wilt?
Om nu expres dikker te gaan worden en volgend jaar weer droog willen staan is een beetje dom imo.
Grapje of serieus?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:25 schreef seto het volgende:
SS + 2 liter melk per dag.
In combinatie met een goed dieet natuurlijk.
Dit ja. En ik het gewoon een fijn idee vind om wat reserves te hebben zodat verder aankomen ook wat makkelijker gaat, en ik niet meteen terugval als ik een poosje niet goed kan eten ofzo.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Misschien zodat die breder lijkt? Of omdat die fucking skinny was?
Welnee, gewoon SS gaan doen en je bouwt alles op. Ik was er misschien nog wel slechter aan toe dan jij, okay, ik fietste eerder naar middelbare school nog 2x 15 km per dag, maar daar hield het ook wel op. Conditie was flut, is nu een stuk beter, terwijl ik nooit gecardio'd heb behalve de eerste maand. (quote:Op zondag 10 juli 2011 00:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Hmm aight, vraag me alleen af of het niet zo fucking lame is om te beginnen als je echt een kut conditie hebt etc.
Toen ik met SS begon had ik al jarenlang niks aan sport gedaan. Kon nog net de stang bankdrukken en na 30kg squatten had ik dagenlang spierpijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Hmm aight, vraag me alleen af of het niet zo fucking lame is om te beginnen als je echt een kut conditie hebt etc.
Deze man.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:44 schreef seto het volgende:
[..]
Toen ik met SS begon had ik al jarenlang niks aan sport gedaan. Kon nog net de stang bankdrukken en na 30kg squatten had ik dagenlang spierpijn.
Maar daar liet ik me niet door tegenhouden
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik ben fysiek echt fucking noob, eigenlijk nooit gesport in mijn leven. Nu ben ik niet erg ongezond mager, maar mag zeker wel aankomen. De vraag is alleen, als ik naar een gym ga met hoeveel kg moet ik dan beginnen? Heb al wat contact gehad met Panzermaus (_O_) die me het een en ander had uitgelegd en verteld, maar echt, met wat voor een gewicht en reps moet ik beginnen? En wat voor een oefeningen?
Note: als ik me 1x te hard inspan heb ik al spierpijn.
Haters gonna hate
Bro, met deze instelling kom je echt nergensquote:Op zondag 10 juli 2011 00:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[..]
Bro, met deze instelling kom je echt nergensje geeft zowat al op voordat je begint.
Hoeveel kilo.. dat kunnen wij niet raden maar experimenteer eens.. begin met de stang, dan 5kilo aan beide kanten, 10.. probeer het gewoon.
SS schemaatje en proberen maar.
Hmm okayquote:Op zondag 10 juli 2011 00:50 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik draag tegenwoordig truien van mijn langere, zwaardere en bredere broer. Eerst kon ik er in zwemmen.Begin gewoon, ATOMIC_FUUU. Rippetoe SS en gaan inderdaad. Als het voor mij werkt dan ook zeker voor jou.
Ja, vrije gewichten, rack, etc.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:53 schreef seto het volgende:
Zoek trouwens wel een goede sportschool uit voor al deze activiteiten
Doen. Desnoods beginnersn00bcursus nemen en met machines spelen. Maak een plan, voer het uit. Vóóral uitvoeren.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik ben 1,95 en misschien 1 kg lichter ofzo. Volgens mij is daar niet zo heel veel mis mee hoewel een kilotje of 5 aan spieren erbij niet mis is ga ik niet de moeite nemen om daarvoor naar de sportschool te gaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
~80 kg @ 1.96. Weet niet hoe "erg" dat is, maar, ja. Alleen kan ik niet beter gewoon wat meer letten op eiwitten? Ik drink denk ik sowieso al 1 liter melk per dag.
Waarom is zo'n machine dan slecht, je kan daar toch ook gewoon 100kg op flikkeren? Of is die beweging die je maakt an sich niet goed (genoeg)?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:00 schreef seto het volgende:
"Machines are for girls."
De olympische stang wordt je grote vriend.
Met vrije gewichten heb je meer spieren tegelijk nodig om het gewicht te stabiliseren. Een machine isoleert spiergroepen en zorgt voor balans wat je lichaam dan niet meer zelf hoeft te doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Waarom is zo'n machine dan slecht, je kan daar toch ook gewoon 100kg op flikkeren? Of is die beweging die je maakt an sich niet goed (genoeg)?
Je kan alles doen met vrije gewichten, dumbbells en barbells. (halters) Rippetoe SS werkt, man. Niet nu eraan twijfelen of dingen gaan veranderen etc.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Moet ik dan, ook in het begin, helemaal niks met van die machines doen met zo'n pinnetje dat je meer gewicht kan "kiezen"?Ik kan toch niet alleeen maar met losse gewichten beginnen?
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denk dat ik binnenkort even dumbells ergens vandaar fiks (iemand tips over waar het goedkoop is en niet te pauper? )
Als dat al goedkoop moet zijn. Volgens mij had ik vroeger zo'n dumbell tot 10 kilo ofzo voor 20eu (met 2x1 en 2x1,5 2x 2 aan schijven) Zoek eigenlijk weer iets in die richting maar dan eerder 5-15 kg o.i.d.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
http://www.fitnessmerken.nl/dumbbells/hexa-dumbell-c-138_212.html
Misschien is dat wat voor je?
12,5 tot 20 kilo set voor 310euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |