quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
The Shining he... ja he, ja he?
Laterrrrr
Dankjewel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef iBenny het volgende:
Omdat Lutte mobiel...
Vul zelf maar een leuke TT in
Komt goed, mag er ook staan ze kwam spuitend en ging gillend?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
Als ik morgen dood ben, op die verkapte singles meet, willen jullie dan een mooie gedenksteen voor me plaatsen? Met een mooie tekst? Iets als, duo penotti, Lisa ligt hier te rotti, ofzo.
René heeft dat al gedaan...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankjewel.
En ik kan nu geen TT bedenken, dat weet je.Dus doe jij maar
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt goed, mag er ook staan ze kwam spuitend en ging gillend?
Met haar Italiaanse spikkeltjesworst en met broeibroek.
Jullie zijn té goed, te mooi dit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:38 schreef Zeroku het volgende:
Ik zet er dit op:
Lisa
Mocht Ik Onder Het
Hakkuh Bezwijke
Mocht Ik Onder Het
Feeste Vergaan
Wil Ik Op Me Grafsteen Schrijve
Ik Was Te Strak Om Op Te Staan!!!!!
"Lapo"quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
Als ik morgen dood ben, op die verkapte singles meet, willen jullie dan een mooie gedenksteen voor me plaatsen? Met een mooie tekst? Iets als, duo penotti, Lisa ligt hier te rotti, ofzo.
Ja. Maar da's tijdelijk. Heb dat schijtnummer in mijn hoofd en zoek een therapeutische mogelijkheid om daar vanaf te komen.quote:
Single naar singles gaan en weer als single thuiskomen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
Was ik maar Single. Maar dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Single naar singles gaan en weer als single thuiskomen.
Daarom ga ik niet
[ afbeelding ]!
Schmierquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was ik maar Single. Maar dat ben ik niet.
Ik wil alleen maar single thuiskomen als ik naar die meet ben geweest.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Single naar singles gaan en weer als single thuiskomen.
Daarom ga ik niet
[ afbeelding ]!
Uhhh had jij wat anders verwacht?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
Het is toch geen singles meet?
Of.... Help
Ik hoop dat je thuiskomtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar single thuiskomen als ik naar die meet ben geweest.
Man wij zijn hier een grote orgie wat dat betreftquote:
Eh... jawelquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
Het is toch geen singles meet?
Of.... Help
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |