abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 8 juli 2011 @ 22:58:42 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_99225039
Hadden jullie serieus al tickets en hotels geboekt?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99225042
Ik 'vrees' voor de Engelse autoriteiten dat er juist wel genoeg toch gaan, nu ze al een hotel en vlucht etc. hebben geboekt. Zeker de mensen waar je nog wat problemen van kunt verwachten.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 23:02:12 #4
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_99225105
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
Vlucht en hotels waren al geboekt, maar we vermaken ons toch wel daar 8-)
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  Moderator vrijdag 8 juli 2011 @ 23:06:01 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_99225277
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Ik kreeg 17-06 de bevestiging dat eind juni mijn seizoenkaart zou worden opgestuurd, na betaling die overigens al plaats heeft gevonden. Echter, tot op heden heb ik niets gezien.

Wat is de status?

Met vriendelijke groet,
Onlogisch

Relatienummer: ************************

P.s. Mag ik even toevoegen dat www.feyenoord.nl een waardeloze site is? Ik copy/paste bovenstaande van de messagebox op http://www.feyenoord.nl/p(...)actie+formulier.aspx omdat ik niet op de knop verzenden kan drukken.
Als ik dat doe, krijg ik de melding "Geen geldig teken gebruikt :" Als ik vervolgens de box waar ik mijn vraag kan stellen leeg wil laten (omdat ik dus die melding krijg) kan dit ook niet. Wat vreemd is, want ik heb toch ook duidelijk in het keuze menu aangevinkt dat het om een seizoenkaart gaat en, met mijn gegevens, het probleem voor Feyenoord wel zichtbaar moet zijn omtrent mijn seizoenkaart.

Tevens is het lastig om klantenservice@feyenoord.nl op de site www.feyenoord.nl te vinden. Erg vreemd dat ik 4 email adressen vind van Feynoord omtrent contact, maar geen enkele link naar de klantenservice.

Rond uit slecht.
Dat dus :(

Echt de meest waardeloze website die ik ken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_99225287
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
Ja, boottocht en hotel is al een hele tijd geleden geboekt. 15 dagen voor vertrek zou je nog iets van je geld terug kunnen krijgen als je de boot annuleert, daarna niks meer. Het is vandaag 14 dagen voor vertrek, dus ook die planning is geweldig.
pi_99225389
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:06 schreef Feyenoordlife het volgende:

[..]

Ja, boottocht en hotel is al een hele tijd geleden geboekt. 15 dagen voor vertrek zou je nog iets van je geld terug kunnen krijgen als je de boot annuleert, daarna niks meer. Het is vandaag 14 dagen voor vertrek, dus ook die planning is geweldig.
Het kan zich best lonen om toch even te bellen oid en de situatie uit te leggen. Als je van plan bent niet meer te gaan.
pi_99225424
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:08 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Het kan zich best lonen om toch even te bellen oid en de situatie uit te leggen. Als je van plan bent niet meer te gaan.
Willen nu alsnog gaan en wat andere wedstrijden bezoeken, en gewoon flink zuipen natuurlijk.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 23:57:12 #9
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_99227719
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:09 schreef Feyenoordlife het volgende:

[..]

Willen nu alsnog gaan en wat andere wedstrijden bezoeken, en gewoon flink zuipen natuurlijk.
Je kan natuurlijk ook gewoon thuis blijven en een goed boek lezen.
pi_99227750
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:57 schreef voice-over het volgende:

[..]

:') En wat als je toevallig wél vrienden hebt?
pi_99227815
quote:

[..]

Je kunt natuurlijk ook gewoon je muil houden als je niets zinnigs te melden hebt.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 00:11:00 #12
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99228402
quote:
Dat kan de rest van het jaar ook nog wel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator zaterdag 9 juli 2011 @ 00:15:41 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_99228619
Sneu zeg, voor de trouwe diehard fans. :{
Vind het altijd erg cool om te zien als zelfs bij 'onbeduidende' oefenwedstrijdjes er een delegatie aanwezig is. Respect!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_99228783
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 00:15 schreef Gert het volgende:
Sneu zeg, voor de trouwe diehard fans. :{
Vind het altijd erg cool om te zien als zelfs bij 'onbeduidende' oefenwedstrijdjes er een delegatie aanwezig is. Respect!
Mooi om te zien inderdaad. Het is jammer dat dat weer niet beloond word. Lijkt wel alsof je tegenwoordig niet trouw mag zijn aan je club.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 06:58:45 #15
268409 voice-over
pi_99234224
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:59 schreef Feyenoordlife het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook gewoon je muil houden als je niets zinnigs te melden hebt.
Nee, met de boot naar Engeland varen om daar een stuk in je kraag te zuipen is zinnig. :')
  zaterdag 9 juli 2011 @ 07:01:22 #16
268409 voice-over
pi_99234232
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 00:19 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Mooi om te zien inderdaad. Het is jammer dat dat weer niet beloond word. Lijkt wel alsof je tegenwoordig niet trouw mag zijn aan je club.
Face it, de meest trouwe fans hebben de slechts mogelijke naam in Europa. Zelfs bij de jeugd breken ze het Sparta-stadion nog af. Ik vind het besluit van de Engelsen dus helemaal niet raar.

Ik ben er van overtuigd dat er een dag komt dat Feyenoord-supporters overal in Europa behalve in Rotterdam geweerd worden. Tenzij het kaf van het koren wordt gescheiden. Dus het op het zuipen zetten en eventueel ook nog pillen slikken elders betekent dat je kaf bent.

Is mijn mening maar hoor.

[ Bericht 14% gewijzigd door voice-over op 09-07-2011 07:08:15 ]
  zaterdag 9 juli 2011 @ 07:33:08 #17
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99234281
quote:
19s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 07:01 schreef voice-over het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat er een dag komt dat Feyenoord-supporters overal in Europa behalve in Rotterdam geweerd worden. Tenzij het kaf van het koren wordt gescheiden. Dus het op het zuipen zetten en eventueel ook nog pillen slikken elders betekent dat je kaf bent.
Eventueel ook nog pillen slikken. :')

Man, houd toch eens een keer je mond dicht.

Het heeft overigens echt geen zin om ons overal te weren. Het verleden heeft al uitgewezen dat daar toch niks mee wordt gedaan door de supporters. Iedereen wil Feijenoord zien, waar dan ook.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 9 juli 2011 @ 08:39:42 #18
268409 voice-over
pi_99234481
quote:
Van Dorp: afblazen duels puur een financiële kwestie
9 juli 2011

Het besluit om Feyenoord met zijn grote supportersschare niet toe te laten in het noorden van Engeland is genomen door de clubs in overleg met de Engelse politie. De Britten zijn geschrokken van het feit dat Feyenoord niet met een paar honderd maar met een paar duizend aanhangers de oversteek wilde maken. "In Engeland wordt de politie-inzet betaald door de clubs. Het is puur een financiële kwestie van de clubs in Engeland. Daar kunnen wij verder niets aan doen," zegt Eric van Dorp, voorzitter van de supportersvereniging van Feyenoord in De Telegraaf.
Ook in Engeland weten ze al dat in Nederland zelfs jeugdwedstrijden van Feyenoord risicowedstrijden zijn.

Happel, je kan het wel niet leuk vinden dat ik de vinger op de zere plek leg maar 'de wereld' is echt niet van lotje getikt. De FSV doet er beter aan hun rommel eens op te ruimen ipv te zeiken tegen de directie.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 08:54:51 #19
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99234552
quote:
19s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 08:39 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ook in Engeland weten ze al dat in Nederland zelfs jeugdwedstrijden van Feyenoord risicowedstrijden zijn.
_O-
pi_99234622
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat dus :(

Echt de meest waardeloze website die ik ken.
Ik zit al 2 maanden te wachten op mijn nieuwe clubkaart, ook de ene foutmelding na de andere tijdens het downloaden formulier. Wou eigenlijk naar de openingswedstrijd maar dat gaan we dus niet meer halen. Waardeloos.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_99234690
Moggu regiogenoten!

vraagje. Wat is jullie indruk van de nieuwe TD? betere indruk tot nu toe dan toen Don Leo Td was?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 09:20:04 #22
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99234767
Natuurlijk een betere indruk, Leo heeft in het verleden dankzij prima scouting de nodige goede spelers gehaald elders, maar heeft bij ons totaal geen indruk gemaakt en liep alleen maar op z'n Rotterdams te kankeren dat alles slecht was, er niets mogelijk was en de kenmerkende zucht kwam geregeld voorbij.

Van Geel heeft vooral bij Roda (veel parallellen) laten zien prima om te kunnen gaan met een dergelijke situatie waarin Feyenoord verkeerd, slijt spelers voor een goed bedrag en ziet echt goed welk type spelers een club mist en zal nooit onverantwoorde uitgaven doen.
Heeft hier in z'n beginperiode gewoon goed werk afgeleverd, veel overbodige jongens kunnen slijten, Wijnaldum voor een prima bedrag verkocht, onderhandeld op de juiste manier en is op media-gebied ook goed bezig.
Tevens prima hoe hij Vlaar en De Vrij aan de club heeft kunnen binden, al mag ie die credits niet volledig op z'n conto bijschrijven natuurlijk.

Ik vind het voor Feyenoord de best mogelijke TD die ze konden aantrekken en hoop van harte dat ie hier nog jaren z'n werk zal uitvoeren.
pi_99235078
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 09:10 schreef rubje het volgende:
Moggu regiogenoten!
[ afbeelding ]

vraagje. Wat is jullie indruk van de nieuwe TD? betere indruk tot nu toe dan toen Don Leo Td was?[ afbeelding ]
_O_

Sowieso dat MvG een betere indruk achter laat dan Leo, wat heeft die man lopen stuntelen zeg. Heeft ervoor gezorgd dat Luc zowat gratis de deur uit is gegaan.
pi_99235352
quote:
19s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 06:58 schreef voice-over het volgende:

[..]

Nee, met de boot naar Engeland varen om daar een stuk in je kraag te zuipen is zinnig. :')
En alle bezigheden in iemands vakantie moeten 'zinnig' zijn? Wat heeft het voor een zin dat jij ieder jaar weer met de caravan naar Zuid-Frankrijk rijdt?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:51:26 #25
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99235998
quote:
19s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 07:01 schreef voice-over het volgende:

[..]

Face it, de meest trouwe fans hebben de slechts mogelijke naam in Europa. Zelfs bij de jeugd breken ze het Sparta-stadion nog af. Ik vind het besluit van de Engelsen dus helemaal niet raar.

Is mijn mening maar hoor.
Waarom ga jij niet gewoon een andere club zoeken als je toch alleen maar loopt zeiken? :r

En nu worden er zelfs oefenwedstrijdjes in Engeland zomaar afgelast, heel triest dit. Ik dacht dat daar niks gebeurde, omdat ze daar een voetbalwet hebben.. :')
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 09:10 schreef rubje het volgende:

vraagje. Wat is jullie indruk van de nieuwe TD? betere indruk tot nu toe dan toen Don Leo Td was?
Een betere indruk als Beenhakker is niet zo moeilijk. Maar eigenlijk kun je er weinig over zeggen. De contractverlengingen van de Vrij en Vlaar heeft ie natuurlijk goed voor elkaar gekregen, de verkoop van Wijnaldum aan een concurrent ben ik toch wat minder blij mee. Maar hij is pas een paar maandjes bezig, je kan pas echt een oordeel vellen wanneer hij een langere tijd bezig is. Persoonlijk blijf ik erbij dat van Geel in de positie waarin Feyenoord verkeert veruit de beste (haalbare) optie is, zekere als je ziet wat voor uitstekend werk hij in het verleden bij andere clubs heeft afgeleverd. Ik denk dat hij de ideale technische man is om Feyenoord er weer bovenop te helpen en weer mee te laten doen, dat hij een fout verleden heeft zie ik dan maar door de vingers.. :P
  Moderator zaterdag 9 juli 2011 @ 10:55:17 #26
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_99236079
quote:
Wijnaldum: Hoop snel weer door mijn stad te lopen

Georginio Wijnaldum slaat het shirt uit, dat hij eerder tot een klein pakketje had gevouwen. 'Zeker weten is het wennen', zegt de middenvelder, terwijl hij met de hem bekende glimlach de achterkant van het tricot bekijkt. 'Normaal had ik altijd het Feyenoord-shirt en nu opeens dat van PSV. Ja, het is apart.'

Woedend was en is een deel van de Rotterdamse aanhang. Meer dan dat zelfs. 'NSB'er' werd Wijnaldum genoemd, louter en alleen omdat hij overstapte naar de concurrent uit Eindhoven. 'Ik heb heel wat over me heen gehad', zegt de international opeens streng. 'Ik begrijp dat deze transfer als verraad aanvoelt. Echt. Voor die mensen ben ik een kind van Feyenoord. Sinds mijn zestiende speelde ik in het eerste, de club is altijd goed voor me geweest. En ook in slechte tijden ben ik altijd door iedereen gesteund.'

'Ik hoop dat met het verstrijken van de tijd alles slijt. Dat ik binnenkort weer gewoon door mijn stad kan lopen. En ik heb bij deze overgang óók aan Feyenoord gedacht. Tenslotte heeft de club vijf miljoen euro aan deze transfer overgehouden. Had ik niet aan Feyenoord willen denken, dan was ik volgende zomer transfervrij vertrokken. Op deze manier heb ik iets terug kunnen doen voor de club die voor mij aanvoelt als familie.'

Desondanks zal een deel van de Feyenoord-fans liever hebben gezien dat Wijnaldum was overgestapt naar Sporting Lissabon. De Rotterdamse clubleiding was met de Portugese topclub zelfs al volledig akkoord over de te betalen transfersom. Maar de middenvelder wilde niet naar de ploeg van Stijn Schaars en Ricky van Wolfswinkel. Zijn gevoel vertelde dat hij de stap die hem tot in het Philips Stadion bracht moest maken.
AD
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_99236300
quote:

[..]

Happel, je kan het wel niet leuk vinden dat ik de vinger op de zere plek leg maar 'de wereld' is echt niet van lotje getikt. De FSV doet er beter aan hun rommel eens op te ruimen ipv te zeiken tegen de directie.
Wat ben jij vervelend zeg.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:05:41 #28
268409 voice-over
pi_99236304
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 09:20 schreef Lastpost het volgende:

Ik vind het voor Feyenoord de best mogelijke TD die ze konden aantrekken en hoop van harte dat ie hier nog jaren z'n werk zal uitvoeren.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:06:39 #29
268409 voice-over
pi_99236327
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:05 schreef Cara het volgende:

[..]

Wat ben jij vervelend zeg.
Vervelende boodschappen verkondigen betekent nog niet dat de boodschapper vervelend is.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:07:23 #30
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99236337
quote:
19s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:06 schreef voice-over het volgende:

[..]

Vervelende boodschappen verkondigen betekent nog niet dat de boodschapper vervelend is.
In jou geval wel, droeftoeter.
pi_99236370
quote:
Desondanks zal een deel van de Feyenoord-fans liever hebben gezien dat Wijnaldum was overgestapt naar Sporting Lissabon. De Rotterdamse clubleiding was met de Portugese topclub zelfs al volledig akkoord over de te betalen transfersom. Maar de middenvelder wilde niet naar de ploeg van Stijn Schaars en Ricky van Wolfswinkel. Zijn gevoel vertelde dat hij de stap die hem tot in het Philips Stadion bracht moest maken.
Nou ja, mijn gevoel zegt dat Gini voorlopig niet door "zijn stad" kan lopen. Niet dat ik geweld goedkeur of zelf zou toepassen, maar er zijn mensen met minder zelfbeheersing in schuimbekkend groepsverband.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:24:37 #32
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99236691
quote:

[..]

Je zit gewoon dom uit je nek te lullen, Voice. Meer kan ik er niet van maken.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:26:18 #33
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99236726
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:08 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nou ja, mijn gevoel zegt dat Gini voorlopig niet door "zijn stad" kan lopen. Niet dat ik geweld goedkeur of zelf zou toepassen, maar er zijn mensen met minder zelfbeheersing in schuimbekkend groepsverband.
Dat zal best wel meevallen hoor, hooguit zal ie wat 'klootzak' termen op zich afkrijgen als ie door de stad loopt.
Mishandelen van voetballers is meer iets dat ze leuk vinden in de hoofdstad, ik betwijfel dat het hier het geval zou zijn.

Niet dat je bijzonder lekker door de stad wandelt na zo'n transfer. :+
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:27:48 #34
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99236750
Die Wijnaldum heeft echt een enorme plaat voor z'n kop he. Eerst de club keihard in de steek laten en doodleuk naar de concurrent over stappen en vervolgens nog hopen dat je door 'jou' stad kunt lopen.. :')
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:31:18 #35
268409 voice-over
pi_99236844
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Je zit gewoon dom uit je nek te lullen, Voice. Meer kan ik er niet van maken.
Wat zie ik dan fout?
  Moderator zaterdag 9 juli 2011 @ 11:34:27 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_99236929
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:27 schreef inZanity het volgende:
Die Wijnaldum heeft echt een enorme plaat voor z'n kop he. Eerst de club keihard in de steek laten en doodleuk naar de concurrent over stappen en vervolgens nog hopen dat je door 'jou' stad kunt lopen.. :')
Ik vind dat hij netjes afscheid heeft genomen. PSV is duidelijk een sportieve verbetering, het is nou eenmaal niet anders, en hij wilde nog niet naar het buitenland. Zeker weten dat Wijnaldum zelf een rol gespeeld heeft in de royale transfersom. En hoeveel geld hij aan de jeugdopleiding heeft gedoneerd weet ik niet, maar het zou me verbazen als het minder is dan iets met vier nullen.
  Moderator zaterdag 9 juli 2011 @ 11:36:45 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_99236979
quote:
19s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:31 schreef voice-over het volgende:

[..]

Wat zie ik dan fout?
Je provoceert, door het te dik aan te zetten. Elk seizoen zijn er oefenwedstrijden, en daar gebeurt nooit wat. Maar wél zie je dan op samenvattingen Feyenoord-supporters op de tribune zitten, in de meest verre oorden. Dat is gewoon hartstikke mooi, en dat moet je niet wegzetten als zuipende pillenslikkers. Dat neerbuigende over-één-kam-scheren wat jij doet is vervelend. Maar goed, je hebt je aandacht en reacties weer. :')
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:42:43 #38
268409 voice-over
pi_99237129
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:36 schreef Gert het volgende:

[..]

Je provoceert, door het te dik aan te zetten. Elk seizoen zijn er oefenwedstrijden, en daar gebeurt nooit wat. Maar wél zie je dan op samenvattingen Feyenoord-supporters op de tribune zitten, in de meest verre oorden. Dat is gewoon hartstikke mooi, en dat moet je niet wegzetten als zuipende pillenslikkers. Dat neerbuigende over-één-kam-scheren wat jij doet is vervelend. Maar goed, je hebt je aandacht en reacties weer. :')
Ik zit niet te provoceren!!!

Een deel zuipt en slikt pillen. Dat valt gewoonweg niet te ontkennen. Ik begrijp echt niet waarom dat deel van de aanhang nog actief kan zijn. Een kleine minderheid verpest het voor de hele club en dat is vreselijk jammer.

Voor de rest ben ik er best trots op dat Feyenoord zo'n grote aanhang heeft, dat is de aantrekkingskracht van de club.
pi_99237448
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:10 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

En alle bezigheden in iemands vakantie moeten 'zinnig' zijn? Wat heeft het voor een zin dat jij ieder jaar weer met de caravan naar Zuid-Frankrijk rijdt?
Dit dus.
pi_99237478
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:27 schreef inZanity het volgende:
Hij heeft ons 5 miljoen opgeleverd met een 1-jarig contract. Hoe kan je daar nou over zeuren? Zelfs met een contract van 2-3 jaar zou dit veel zijn geweest voor ons doen.
pi_99237487
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind dat hij netjes afscheid heeft genomen. PSV is duidelijk een sportieve verbetering, het is nou eenmaal niet anders, en hij wilde nog niet naar het buitenland. Zeker weten dat Wijnaldum zelf een rol gespeeld heeft in de royale transfersom. En hoeveel geld hij aan de jeugdopleiding heeft gedoneerd weet ik niet, maar het zou me verbazen als het minder is dan iets met vier nullen.
Nu mijn eerste woede een beetje gezakt is kan ik bovenstaande alleen maar onderschrijven.
Tuurlijk het is jammer, maar hier was hij niet beter geworden. Of dat bij PSV gaat gebeuren weet ik ook niet, maar de kans is in ieder geval groter.
Hell To The Liars
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:07:57 #42
268409 voice-over
pi_99237839
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:55 schreef Droopie het volgende:

[..]

Nu mijn eerste woede een beetje gezakt is kan ik bovenstaande alleen maar onderschrijven.
Tuurlijk het is jammer, maar hier was hij niet beter geworden. Of dat bij PSV gaat gebeuren weet ik ook niet, maar de kans is in ieder geval groter.
Ik zie hem niet beter worden daar, eerder een nieuwe Bakkal. Vergeet ook niet dat PSV bijzonder slecht met jonge voetballers omgaat ..... een lange lijst van in de knop geknakte talenten.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:09:06 #43
268409 voice-over
pi_99237873
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:55 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Hij heeft ons 5 miljoen opgeleverd met een 1-jarig contract. Hoe kan je daar nou over zeuren? Zelfs met een contract van 2-3 jaar zou dit veel zijn geweest voor ons doen.
Eens.
pi_99238031
quote:
19s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:07 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik zie hem niet beter worden daar, eerder een nieuwe Bakkal. Vergeet ook niet dat PSV bijzonder slecht met jonge voetballers omgaat ..... een lange lijst van in de knop geknakte talenten.
Nee bij Mario Been en zelf een parttime trainer inhuren word je beter.
Hell To The Liars
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:20:23 #45
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99238280
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat een onzin. Hij is overgestapt naar een concurrent een rivaal, in een periode dat de club er heel beroerd voor staat. dan laat hij de club gewoon in de steek, niets meer en niets minder. Dan kan ie wel gladde praatjes gaan hebben en een paar euro aan de jeugdopleiding doneren, maar dat verandert daar niks aan. Het is alleen jammer dat er dus kennelijk mensen in z'n praatjes trappen ook.
quote:
19s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:42 schreef voice-over het volgende:

Een deel zuipt en slikt pillen.
Dus? Moeten hun weten toch? :')

Ik zie jou hier niks anders doen dan zeiken en de club(lees: aanhang) zwart maken. Waarom noem je jezelf dan Feyenoorder? Ga dan lekker naar een pauperclub als Heerenveen ofzo als je liever braaf kuddepubliek wil hebt. Dat ze kennelijk nu ook in Engeland al niet eens meer in staat zijn(dacht dat ze daar een voetbalwet hadden?) een doodnormale voetbalwedstrijd, een oefenwedstrijdje notabene, te organiseren is te triest voor woorden. Dat jij vervolgens de schuld daarvan bij de Feyenoordaanhang durft te leggen is nog veel triester.. :r
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 11:55 schreef Droopie het volgende:

[..]

Onzin, ook bij Feyenoord kan hij zich ontwikkelen, hij heeft een tijd stil gestaan maar ik vind dat hij met name de tweede seizoenshelft van vorig jaar zichtbaar vooruit is gegaan en dat in een zo'n belabberd seizoen. Als Feyenoord komend seizoen gewoon weer voor de plekken meespeelt waar ze met deze selectie thuishoren(subtop) is er voor een Wijnaldum genoeg ruimte om zich te verbeteren. Los daarvan had hij ook naar een buitenlandse club kunnen vertrekken in plaats van een concurrent of gewoon kunnen bijtekenen en dan altijd nog naar een andere club kunnen vertrekken. Daar heeft hij uiteindelijk zelf voor gekozen dat niet te doen, hij koos ervoor om naar een concurrent te vertrekken. En nu moeten wij ineens medelijden met meneer Wijnaldum gaan hebben? :')
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:23:47 #46
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99238404
quote:

[..]

Daar hoor je me toch ook niet over zeuren, wel dan? :') Prima werk van van Geel om m voor dit bedrag te verkopen. Al zegt het dat het voor ons doen veel is meer over het jarenlange wanbeleid die er bij Feyenoord is gevoerd.
pi_99239950
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:20 schreef inZanity het volgende:

[..]

Wat een onzin. Hij is overgestapt naar een concurrent een rivaal, in een periode dat de club er heel beroerd voor staat. dan laat hij de club gewoon in de steek, niets meer en niets minder. Dan kan ie wel gladde praatjes gaan hebben en een paar euro aan de jeugdopleiding doneren, maar dat verandert daar niks aan. Het is alleen jammer dat er dus kennelijk mensen in z'n praatjes trappen ook.

[..]

Dus? Moeten hun weten toch? :')

Ik zie jou hier niks anders doen dan zeiken en de club(lees: aanhang) zwart maken. Waarom noem je jezelf dan Feyenoorder? Ga dan lekker naar een pauperclub als Heerenveen ofzo als je liever braaf kuddepubliek wil hebt. Dat ze kennelijk nu ook in Engeland al niet eens meer in staat zijn(dacht dat ze daar een voetbalwet hadden?) een doodnormale voetbalwedstrijd, een oefenwedstrijdje notabene, te organiseren is te triest voor woorden. Dat jij vervolgens de schuld daarvan bij de Feyenoordaanhang durft te leggen is nog veel triester.. :r

[..]

Onzin, ook bij Feyenoord kan hij zich ontwikkelen, hij heeft een tijd stil gestaan maar ik vind dat hij met name de tweede seizoenshelft van vorig jaar zichtbaar vooruit is gegaan en dat in een zo'n belabberd seizoen. Als Feyenoord komend seizoen gewoon weer voor de plekken meespeelt waar ze met deze selectie thuishoren(subtop) is er voor een Wijnaldum genoeg ruimte om zich te verbeteren. Los daarvan had hij ook naar een buitenlandse club kunnen vertrekken in plaats van een concurrent of gewoon kunnen bijtekenen en dan altijd nog naar een andere club kunnen vertrekken. Daar heeft hij uiteindelijk zelf voor gekozen dat niet te doen, hij koos ervoor om naar een concurrent te vertrekken. En nu moeten wij ineens medelijden met meneer Wijnaldum gaan hebben? :')
:')
pi_99241443
Nog nieuws over de ernst van de blessure van Cisse?
pi_99241501
quote:

[..]

Zolang de media en Wijnnaldum blijven provoceren met nietszeggende kutstukjes zal er irritatie blijven bestaan.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99241670
Precies, laat hem nu maar gewoon z'n mond houden. Hij heeft z'n rug al naar ons gekeerd, blijf dan ook gewoon weg.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')