TROLLED HARD!quote:
Pics?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:21 schreef Grunge. het volgende:
Ze was naakt te zien in Loft (topless). Hoe naar die beelden ook waren schrok ik daar niet alleen van; hoe weinig schaamte moet je kennen om dat te doen!? En dus: respect.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:09 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Alle personen uit de Plus-reclames zijn klachtwaardig.
Helaas pindakaas. Als ze in het Mokkel-archief was opgenomen had ik ongetwijfeld screenshots kunnen vinden. Wat erg, zeg, dat zelfs het Mokkel-publiek haar niet lekker vindt. Zo moeilijk zijn die nietquote:
Albert hein man is al 10 jaar een baas.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:42 schreef elkravo het volgende:
Terechte klacht:
Dikkertje PLUS reclame
Lullo Albert Hein reclame
TIneke Schouten C1000 reclame
... volgens mij is het trendy om irritatie te wekken voor je produkten...![]()
Dat dikke wijf is het nichtje van een kameraad van mijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:23 schreef Iannn het volgende:
Ik weet dat ik hiermee in herhaling val, maar wat is dat bolle wijf met haar piepstemmetje vervelend zeg. Moet mij er zelfs nu op YT aan ergeren, schijnbaar komen die reclames van Plus ook daar ..
En die neger en die alto kan ik ook wel schieten, wat een irritante reclame zeg ... helemaal nu ook met die ovenschalen
Wel tof dat ze er zo mee omgaatquote:Op zondag 10 juli 2011 02:30 schreef SkinnyJeans het volgende:
Dat dikke mens heeft echt geen schaamte.
Wanneer waren die reclames er ook alweer op met die mini diertjes? Dan gaf ze toch zoon nijlpaard speeltje aan zoon klein meisje terwijl ze zei
"Kijk, Die lijkt een beetje op mij"
![]()
Jij moet je van kant maken voor zo een opmerking.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:42 schreef Micson het volgende:
Die dikke moet zichzelf echt van kant maken. Ze weet dat zij voor die rol gekozen is, omdat ze zo dik is. Heel Nederland lacht haar in feite uit.
Als die meid in de spiegel kijkt, is ze toch niet tevreden lijkt mij?
Verder bedoel ik het niet zo gemeen als dat het lijkt; ze hoeft zich niet echt van kant te maken.Maar met dit gebrek aan schaamte en trots, denk ik wel dat de meid in kwestie nogal wat problemen heeft ..
Doe eens even normaal tegen mij.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:45 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Jij moet je van kant maken voor zo een opmerking.
Jij bent niet tevreden met jezelf en zij heeft er schijt aan zoals het hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |