Heldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je had me moeten zien tijdens het vorige EK / WK in de tentamenzaal van de uni (enkele honderden studenten). Ik had tentamen toen Duitsland moest spelen, en toen ik klaar was liep ik trots met die vlag over mijn schouder door de tentamenzaal te paraderen. Die blikken die je dan krijgt zijn echt puur genieten.
Juist.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:50 schreef sigme het volgende:
'Patriottisme is het laatste toevluchtsoord voor uitschot: wie geen morele principes heeft, schaart zich in de regel onder een vlag. '
Umberto Eco
Alle vlaggen verbranden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:50 schreef sigme het volgende:
'Patriottisme is het laatste toevluchtsoord voor uitschot: wie geen morele principes heeft, schaart zich in de regel onder een vlag. '
Umberto Eco
Hij zet zichzelf enkel weg als idioot dus.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:50 schreef sigme het volgende:
Umberto Eco
Ja mooi toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:51 schreef Mutant01 het volgende:
[ link | afbeelding ]
MOROCCO FLAGS by *SIN CITY*, on Flickr
De oplossing voor al uw binnenlandse problemen.
Ga heen achter mij.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij zet zichzelf enkel weg als idioot dus.
quote:quote:
Op vrijdag 8 juli 2011 21:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
[quote]Indoctrinatie is een goede opvoeding?
Ik walg nog meer van u, waarde Voorschriftquote:Ja.
ZO HE MENSEN ZIEN JULLIE DIT WAT EEN STOERE PRAAT ZEG WOW HE WAT GEDURFD NIET NORMAAL ZO HE JEZUS ZEG ZO HE!!!!1111! eins!!!11quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:50 schreef sigme het volgende:
Umberto Eco
Vond het wel typisch, zag alleen Vlaamse vlaggen in Antwerpen afgelopen weekend, oh en een paar van de EU.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:50 schreef sigme het volgende:
Umberto Eco
Lëtzebuerg?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vlag heb ik ook nog in het groot.
Wil je zeggen dat onderwijs per definitie geen indoctrinatie is?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
[..]
Ik walg nog meer van u, waarde Voorschrift
Valt me nog mee dat je de Prinsenvlag niet hebt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vlag heb ik ook nog in het groot.
Soort moet je bij soort houden, anders krijg je alleen maar ellende.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:52 schreef dotCommunism het volgende:
Sowieso zijn landen belachelijke dingen. Beetje willekeurige grenzen trekken en dan zeggen dat iedereen bij hetzelfde clubje hoort en dat nog willen afdwingen van overheidswege ook. Wat een bemoeizuchtigheid toch weer van onze zogenaamde liberalen.
Die zie je niet vaak in Vlaanderen, inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vond het wel typisch, zag alleen Vlaamse vlaggen in Antwerpen afgelopen weekend, oh en een paar van de EU.
Hoe wat de Belgische driekleur, nergens te bekennen.
Pardon?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Soort moet je bij soort houden, anders krijg je alleen maar ellende.
Indoctrinatie van feiten, hetgeen leren heet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat onderwijs per definitie geen indoctrinatie is?
Dat je 't er nu mee eens bent maakt het niet vrij.
Vond het wel typerend, sprak een paar keer mensen aan met "Belg" en ze werden boos, "ik zeit 'ne Vloam!".quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Die zie je niet vaak in Vlaanderen, inderdaad.
Idd, niet de vlag maar de "coat of arms" (wapen) van het land, die heb ik als herinnering van mijn tijd aldaar meegenomen.quote:
Er is maar één soort mens. In case you didn't know.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze in een dierentuin alle hekken zouden verwijderen, dan kan je er de donder op zeggen dat een week later 90% van de soorten is uitgestorven.
Zie België, zet twee soorten bij elkaar (Nederlanders en Fransen) en je krijgt alleen maar ellende.quote:
Moooiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, niet de vlag maar de "coat of arms" (wapen) van het land, die heb ik als herinnering van mijn tijd aldaar meegenomen.
Ja het onderwijs staat bol van feiten inderdaad, totaal niet verdraaid door moralistisch denken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:54 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Indoctrinatie van feiten, hetgeen leren heet.
Je blijft me verbazen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze in een dierentuin alle hekken zouden verwijderen, dan kan je er de donder op zeggen dat een week later 90% van de soorten is uitgestorven.
Natuurlijk moet jij doen wat je wil, maar Ik vind het altijd zoiets engs, het gevoel dat het er definitief staatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:55 schreef betyar het volgende:
Ik laat hoogstwaarschijnlijk een tatoeage zetten:
[ afbeelding ]
Ik heb deze gekregen voor 483 jaar vechten in de Krim:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:55 schreef betyar het volgende:
Ik laat hoogstwaarschijnlijk een tatoeage zetten:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb deze gekregen voor 483 jaar vechten in de Krim:
[ afbeelding ]
je rechterhand kan niet praten hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zei mijn scharrel ook gisternacht.
Was ie weer eens tot miniscule proporties gekrompen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zei mijn scharrel ook gisternacht.
Die heb ik ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een foto zegt meer dan duizend woorden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
je rechterhand kan niet praten hoor.
Ja, ik zie enkel allende als ik mijn balkondeuren open. Laat me niet lachen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zie België, zet twee soorten bij elkaar (Nederlanders en Fransen) en je krijgt alleen maar ellende.
Ik heb liever dat ze de tijd besteden aan nederlands en rekenen, dan dat ze deze vergooien aan een volkslied van 17 coupletten en dat men het geld besteed aan lesmateriaal dan aan de dokkumer vlaggencentrale.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja het onderwijs staat bol van feiten inderdaad, totaal niet verdraaid door moralistisch denken.
Laat me niet lachen.
Jij bekijkt het door een roze Belgenliefhebbende bril, België is gewoon een ramp.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, ik zie enkel allende als ik mijn balkondeuren open. Laat me niet lachen.
Nee hoor, sokkie kan wel praten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
je rechterhand kan niet praten hoor.
Waarom denk je dat ik momenteel in een station rijd? Omdat mijn Tampeloerus Kolossalus er anders niet in past.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was ie weer eens tot miniscule proporties gekrompen?
Waarom altijd of/of denken, stap eens over op en/en.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze de tijd besteden aan nederlands en rekenen, dan dat ze deze vergooien aan een volkslied van 17 coupletten en dat men het geld besteed aan lesmateriaal dan aan de dokkumer vlaggencentrale.
Waarschijnlijk hoeft u daar niet eens de balkondeuren voor open te doen, inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, ik zie enkel allende als ik mijn balkondeuren open. Laat me niet lachen.
Hehe, touche amice.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hoeft u daar niet eens de balkondeuren voor open te doen, inderdaad.
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hoeft u daar niet eens de balkondeuren voor open te doen, inderdaad.
België is een ramp om van te houden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij bekijkt het door een roze Belgenliefhebbende bril, België is gewoon een ramp.
In WWI en WWII zijn er genoeg rare materiaaltjes over de belgen heen gekomen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef eriksd het volgende:
Sowieso snap ik niet dat er nog kinderen geboren worden daar. Als je zwanger over zo'n snelweg trilt dan komt dat kind er spontaan uit
Dat komt eerder door vakken als tekenen en handvaardigheid.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze de tijd besteden aan nederlands en rekenen, dan dat ze deze vergooien aan een volkslied van 17 coupletten en dat men het geld besteed aan lesmateriaal dan aan de dokkumer vlaggencentrale.
Daarom willen de Walen ook een eenheid blijven, hopende op subsidie voor nieuwe wegen van de wel kapitaalkrachtige Vlamen. Maar nee, die geforceerde abortussen van Walen bevalt wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef eriksd het volgende:
Sowieso snap ik niet dat er nog kinderen geboren worden daar. Als je zwanger over zo'n snelweg trilt dan komt dat kind er spontaan uit
Daarvoor heb je de DSquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef eriksd het volgende:
Ach ja, als ze al breken dan mag Nederland opdraaien voor de kosten van Wallonie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom willen de Walen ook een eenheid blijven, hopende op subsidie voor nieuwe wegen van de wel kapitaalkrachtige Vlamen. Maar nee, die geforceerde abortussen van Walen bevalt wel.
We vormen gewoon een Groot Nederlandse Federatie, die Walen laten we stikken, evenals Brussel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:03 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ach ja, als ze al breken dan mag Nederland opdraaien voor de kosten van Wallonie.
Ja, en?quote:
Liep jij niet te klagen over het gebrek aan inhoudelijke discussies?quote:
Zie jij het hier druk zijn met discussies danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Liep jij niet te klagen over het gebrek aan inhoudelijke discussies?
Er is zelfs een clubmix van?quote:
Clubmix?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is zelfs een clubmix van?
Wat moeten die clubs daar saai zijn zeg.
Dat is gewoon iemand die er een remix van heeft gemaakt. Hoe jij erbij komt dat ze deze ook in Clubs zouden draaien is een tweede.quote:
Ik zou zeggen dat dat een correcte vertaling is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:22 schreef Dutchnative het volgende:
Hoe heet een telefoonboek in het Engels?
White pages toch?
Nou, de hint "clubmix" gaf me wel enige meningsvormende richting.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is gewoon iemand die er een remix van heeft gemaakt. Hoe jij erbij komt dat ze deze ook in Clubs zouden draaien is een tweede.
Gespuis met je niet bestaande landsvlag.quote:
Je bent wel makkelijk te overtuigen he.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou, de hint "clubmix" gaf me wel enige meningsvormende richting.
Reyaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat dat een correcte vertaling is.
Ik geloof moslims altijd direct.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent wel makkelijk te overtuigen he.
Duidelijk de verstandige tak van de familie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:26 schreef Dutchnative het volgende:
't is toch van de zotte, Heb ik allemaal familie in North Vancouver, heeft er geen één Facebook
Hoezo?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:27 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Duidelijk de verstandige tak van de familie.
quote:'He was a managing director of a printing company'
Wat nou, België is toch niks?quote:
Vanwaar uw hobby, speldenprikken uit te delen jegens de onfortuinlijke ambachtsscholier?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gespuis met je niet bestaande landsvlag.
Welnu, ik zit weder in eenzelfde schuit dus het mag.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Vanwaar uw hobby, speldenprikken uit te delen jegens de onfortuinlijke ambachtsscholier?
Wel hoorquote:
Sigme is op zeker bereid, er één ter uwer baat te slachten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel hoor![]()
Menig aangenaam uurtje verpoosd![]()
Maar daar gaat het niet om, ik wil die kip terug
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was er vorige week nog, er is weinig Belgisch aan België, het moge een godswonder heten dat ze nog bestaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel hoor![]()
Menig aangenaam uurtje verpoosd![]()
Maar daar gaat het niet om, ik wil die kip terug
Nee, dank uquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Sigme is op zeker bereid, er één ter uwer baat te slachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |