SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moesten het zelf betalen omdat Nina geen geld meer wou van haar ouders.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:39 schreef MoiMoi85 het volgende:
En die muziek waar Nina en Noud op gingen dansen, echt van dat jaren 90 muziek. Ik vond het ook helemaal niet zo'n Nina bruiloft. Ook dat er alleen getuigen bij waren. Heel simpel eigenlijk....
Ik ook, maar we zullen zien in het nieuwe seizoen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat die scene met Nick een grapje was. Hij was niet gek en heeft onterecht vast gezeten.
Nu lijkt het alsof dat niet zo was.
Slechte TT btw : Hey gekkie was beter geweest.
daarom heb ik de shortie niet gekekenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:45 schreef droomvrouwtje het volgende:
Hmm jammer dat het einde precies het zelfde was als in de shorty..
Je overdrijft weer schielijk, het is maar een soap. Wees niet zo'n dramaqueen.quote:
Maxime gaat er niet uit en Nick noem ik niet psycho. Ik zou iemand anders rustig psycho kunnen noemen maar die zit dan weer niet in GTST.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Maxime haar excuses aanbieden aan Nick? Pullleaase. Die gast heeft haar bijna vermoord.
Nick is altijd al een beetje een psycho geweest ... Sjors verkrachten, een huurmoordenaar op Jack afsturen .. en dat was zelfs voordat Maxime in de serie kwam, dus daar kun je haar niet de schuld van geven.
Ik ben zo bang dat Maxime eruit gaat.
Jaaaaaa, we weten het nu wel. Ik heb heus wel over die TT nagedacht voor dit deel, maar bedacht me dat deze een redelijk duidelijke 'Dit is het topic waarin de cliff op het scherm kwam' TT moest hebben. Voila.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je overdrijft weer schielijk, het is maar een soap. Wees niet zo'n dramaqueen.
[..]
Maxime gaat er niet uit en Nick noem ik niet psycho. Ik zou iemand anders rustig psycho kunnen noemen maar die zit dan weer niet in GTST.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jaaaaaa, we weten het nu wel. Ik heb heus wel over die TT nagedacht voor dit deel, maar bedacht me dat deze een redelijk duidelijke 'Dit is het topic waarin de cliff op het scherm kwam' TT moest hebben. Voila.
Geen idee, maar ik vond het wel een nice touch dat ze nu een datum noemden die gelijk was aan de tv-uitzending. Laat weer eens zien hoe ze met die tijd hebben zitten fucken. Ik herinner me een tijd dat kerstmis werd gevierd in Meerdijk en het hier al januari wasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
Ben ik trouwens nou zo gek of leek die ambtenaar vd burgelijke stand niet verdomde veel op Paula/Colette Maas
Ja sorry, maar anders moet ik het alsmaar blijven uitleggenquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:49 schreef MoiMoi85 het volgende:
Komt er ook nog een shortie voor de eerstvolgende aflevering? Nee zeker?
Was jij erbij dan? Mijn hart ging gewoon sneller kloppen tijdens deze aflevering. Het klopt nu nog steeds sneller dan normaal.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je overdrijft weer schielijk, het is maar een soap. Wees niet zo'n dramaqueen.
[..]
Maxime gaat er niet uit en Nick noem ik niet psycho. Ik zou iemand anders rustig psycho kunnen noemen maar die zit dan weer niet in GTST.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |