Jup ik ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:35 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/dd80736e-70ae-42b5-897b-74236435f8b2/
Ik vind het toch wel een leuk lief liedje
Het komt wel aardig in de buurt met die van zowel seizoen 8 en seizoen 14, vooral qua chaos en paniekquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:07 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Jup ik ook.
Zomercliff was stukken beter dan vorig jaar, maar dat mensen deze vergelijken met die van seizoen 14 :s. Die was toch wel stukken beter. Het hele verhaal was toen veel beter opgebouwd etc.
Daar ben ik het wel mee eens ja, maar qua spanning vind ik het minder. Hier gebeurt het 'ineens', daar was het maanden opgebouwd. Hoe kon het trouwens dat die tent instortte? Vond ik een beetje vreemd, maar wellicht heb ik iets gemistquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het komt wel aardig in de buurt met die van zowel seizoen 8 en seizoen 14, vooral qua chaos en paniek
Dat was wel vreemd ja, alhoewel de verhaallijn van kiere-Wiet al een tijdje geleden is opgebouwd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:09 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja, maar qua spanning vind ik het minder. Hier gebeurt het 'ineens', daar was het maanden opgebouwd.
Financiële problemen bij Endemol, vandaar ook dat het licht niet beschikbaar wasquote:Hoe kon het trouwens dat die tent instortte? Vond ik een beetje vreemd, maar wellicht heb ik iets gemist
Dan nog hoort zo'n tent niet in te storten. Ik hou het op de financiële problemen van Endemolquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:14 schreef Frey het volgende:
In de paniek stootte iedereen overal tegenaan. Jack werd er ook flink tegenaan gekwakt door Wiet.
Dat kan zomaar veranderen door...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:23 schreef Frey het volgende:
Je onderschat nog steeds de kracht van Jack die met zijn superlichaam tegen de boel aan smakte.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:37 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Ludo Sanders onderhandelt met Endemol.
Maar die cliff was beter door de ontwikkeling: in deze cliff kwam het pas echt los op het einde, in die van seizoen 14 al vrijwel aan het begin.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vond deze cliff persoonlijk trouwens veel beter dan die van seizoen 14.
Die vond ik zo gemaakt ...
Vooral Laura die zei: "Iedereen laag blijven en naar het midden van de kamer."
Dat vind ik echt jammer. Het acteerwerk kwam op mij een beetje nep over, terwijl ik het anders een heel spannende cliff had gevonden.
Ik zou willen dat ik zo'n lieve zus had als Sjorsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:23 schreef Starlie het volgende:
Ik vond het maar een baggerclif!! En Sjors is zooo vreselijk als ze tegen Wiet praat!!!
En nou maar hopen dat we weer zoiets krijgen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vervolg op de cliff van seizoen 14: de brand in Scala
Oh yeahquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:51 schreef Frey het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat we weer zoiets krijgen.
Als De Koning van Meerdijkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:54 schreef Frey het volgende:
Ben toch benieuwd wanneer we Jef weer zullen zien en hoe.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:56 schreef PeterKelder het volgende:
Ik weet uit betrouwbare bron dat Tanya Jef heeft laten opdraaien voor drugssmokkel oid:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |