We gingen zoenen als ik d'r kon ophalen ergens, en dat kan.quote:
Aaaaahw, arme jijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik word hier vreemd aangekeken dat ik het allemaal mee kan zingen
Toch niet aan het werk?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik word hier vreemd aangekeken dat ik het allemaal mee kan zingen
Oh, goed geregeldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We gingen zoenen als ik d'r kon ophalen ergens, en dat kan.
Zoals ik al zei is het eigenlijk 1 hele lange trackquote:
Maar jingle er doorheen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is het eigenlijk 1 hele lange track
Headbangen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik spring en ik dans door de kamer heen
Nee dat was het begin van een nieuwe track aan het eind van de huidige... ik fade hem out maar je hoorde een heel klein stukje George Baker Selectionquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:32 schreef Samzz het volgende:
Nu ontmoet ik eindelijk Virusje en zie ik eruit als Rudolph the rednosed reindeer.
VLC geeft duidelijk aan X-raydio - Bam door je speakers aan, en die hoorde ik ook deelsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee dat was het begin van een nieuwe track aan het eind van de huidige... ik fade hem out maar je hoorde een heel klein stukje George Baker Selection
Ik draaide echt gene jinglequote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
VLC geeft duidelijk aan X-raydio - Bam door je speakers aan, en die hoorde ik ook deels
denk aan je jurkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:32 schreef Samzz het volgende:
Nu ontmoet ik eindelijk Virusje en zie ik eruit als Rudolph the rednosed reindeer.
Ik ben gewoon goed bezig!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:32 schreef Viro het volgende:
Valt mij op dat mensen die VDJ gebruiken om de zoveel tijd verbinding met stream verliezen. Melting is tot nu toe de enige waarbij het niet is voorgekomen.
Mensen die SAM of OTS gebruiken verliezen nooit verbinding met stream tenzij ze wat flikken
OTSquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:32 schreef Viro het volgende:
Valt mij op dat mensen die VDJ gebruiken om de zoveel tijd verbinding met stream verliezen. Melting is tot nu toe de enige waarbij het niet is voorgekomen.
Mensen die SAM of OTS gebruiken verliezen nooit verbinding met stream tenzij ze wat flikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |