quote:
monobrauw?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Miss moet Samzz mijn wenkbrauwen morgen ook eens doen
deal, win-win-win voor alledriequote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Viro, we gaan een trio doen morgen ok? Jij, ik en Samzz
Ik ook hoor!quote:
Dat is juist tofquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:29 schreef Lutte het volgende:
Is het trouwens een drama als ik nog elk liedje voor meer dan de helft mee heb kunnen zingen?
Dan ben je een waardige mod die thuis hoort op fokquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:29 schreef Lutte het volgende:
Is het trouwens een drama als ik nog elk liedje voor meer dan de helft mee heb kunnen zingen?
Nee hoor.... ik ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:29 schreef Lutte het volgende:
Weet C_A dat ook?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook hoor!
Dan ook wel met jou dan, als we toch bezig zijn
Nee hoor, hebben wss meer mensen last vanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:29 schreef Lutte het volgende:
Ik word hier vreemd aangekeken dat ik het allemaal mee kan zingenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:29 schreef Lutte het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |