Dat dit blanken zijn met een Europees uiterlijkquote:Op maandag 25 juli 2011 20:14 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Ok. Wat maakt dit precies anders dan de grappen over Japan des tijds?
Gastslotje (met een T) is als een mod van een ander forum iets slotquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Nu vraag ik me wel af wat een gasslotje is.
Ja, duh.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:35 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Gastslotje (met een T) is als een mod van een ander forum iets slot
Je was me voorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, duh.
Maar er staat gasslotje.
Inderdaad. Die grappen zijn gewoon smakeloos en niet gewenst.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:30 schreef Nikmans het volgende:
Hoewel dit natuurlijk een dieptepunt is
Mensen die iemand anders niets gunnen
Ze is even van het forum verdwenen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:07 schreef linpunt het volgende:
Ranzige collega
Sanasoufi loopt nu ook al andermans topic te verpesten omdat ze niet genoeg kwijt kan in haar eigen zeiktopics.
Omdat het een belachelijke uitspraak is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:30 schreef skrn het volgende:
Waarom word ik gemodereerd?
Links dat Wilders probeert zwart te maken dmv aanslagen Noorwegen
Als je het op die manier had geplaatst had je in ieder geval een punt gehad, Of de betreffende user dan 'na 2 zinnen afhaakt' is niet zo relevant, er zijn genoeg users die wel de moeite nemen om een hele post te lezen. Je had dan op z'n minst de kans dat een van die users een serieuze discussie aan zou gaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:49 schreef skrn het volgende:
Waarom? Ik wilde aangeven dat er genoeg mensen in Nederland zijn die Wilders' woorden over strijd tegen de Islam en tegen links letterlijk kunnen gaan nemen. Daar gaat het in mijn ogen ook om. De PVV is de enige main-stream partij die het regelmatig heeft over strijd en oorlog. Er zijn genoeg politici en opiniemakers de laatste jaren bedreigd (met de dood) zodra ze wat negatiefs over Wilders hadden lopen praten. De volgende stap is dus daadwerkelijk een fysieke aanval.
Dus mijn reactie kwam echt niet uit de lucht vallen. Alleen, ja, hij was persoonlijk gericht. Maar als ik het bovenstaande verhaal uiteenzet, ben ik bang dat men al bij twee zinnen al afhaakt.
Ik zal het de volgende keer laten. Goed?
Ik heb je topic opgeschoond en verplaatst naar General Chat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:09 schreef obsama het volgende:
poster/schilderij kopen
Kun je deze naar algemeen plaatsen ? Bedankt alvast
Daar ga ik niet over. Stuur maar een mail naar de forumadmins op forum(at)fok.nlquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:17 schreef mocroboy014 het volgende:
he opa bakkebaard kent da gij mij unbannen alsjeblieft
Dit: [Centraal] Het blije, kleine grote vreugdetopic #4 ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:01 schreef linpunt het volgende:
Het KLB-kleine-happy-moments ding in centraal is weg?
Dan is dat het..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dit: [Centraal] Het blije, kleine grote vreugdetopic #4 ?
Misschien is hij gewoon nog niet centraal gemaakt.
Done.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:12 schreef linpunt het volgende:
[..]
Dan is dat het..
Lieve, lieve mods, willen jullie dat doen?
Goed om te weten wat jij er van vindt.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:28 schreef Nikmans het volgende:
îk_vòél_mè_eéñzãám_éñ_ålléen_v ândäág_wíl_íèmånd_mét_me_prätè n?
Wat mij betreft een terechte klacht aangezien de TT precies de tekst is die onder die youtubefilmpjes wordt gepost, inclusief accenten en duizenden upvotes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |