Ja, nogal onduidelijk. Maar het gaat vooral om die laatste zin.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Ok.
Ik heb de OP niet echt begrepen omdat die zo onduidelijk was.
het is vast ironisch bedoeld.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:41 schreef gamezz het volgende:
[..]
Sluitpost lijkt me duidelijk. Die OP slaat totaal nergens op. Alsof allochtonen schuld hebben aan zulke incidenten.
Gezien zijn andere posts niet. Maar dan nog zou dat niets veranderen, het blijft een kuttopic.quote:
als het ironisch is dan is het kunst man. hele topic doorgelezen en volgens mij is het gewoon ironisch / trol. dit soort aanslagen voorkomen door maar toe te geven aan de ideeen van degeen die de aanslag pleegt is imo nml zo onlogisch als het maar kan.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:02 schreef gamezz het volgende:
[..]
Gezien zijn andere posts niet. Maar dan nog zou dat niets veranderen, het blijft een kuttopic.
poep pies plas.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat zijn dit voor grappen, waarom wordt mijn topic met wijze les gesloten?
Nou moet je niet zo negatief reageren, we weten best dat jij inmiddels incontinent bent, en ook onder de douche poept. Maar je hoeft je niet te schamen zelfs volwassen mannen en vrouwen doen het (ja ik heb ze betrapt).quote:Op maandag 25 juli 2011 11:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
poep pies plas.Misschien hebben ze op www.kleuterforum.nl nog wel een accountje voor je over.
Je andere drie topics lopen alledrie niet. Een vierde is dan totaal overbodig dunkt me.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:37 schreef DutchErrorist het volgende:
Nou moet je niet zo negatief reageren, we weten best dat jij inmiddels incontinent bent, en ook onder de douche poept. Maar je hoeft je niet te schamen zelfs volwassen mannen en vrouwen doen het (ja ik heb ze betrapt).
Nee even serieus, waarom mag mijn topic niet open blijven?
Het is een wijze les die hoeft niet te lopen!quote:Op maandag 25 juli 2011 11:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je andere drie topics lopen alledrie niet. Een vierde is dan totaal overbodig dunkt me.
Vertel die wijze les dan maar tegen je buurtkindertjes. Of heb je nog steeds een straatverbod?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Het is een wijze les die hoeft niet te lopen!
Nee is die van jou al opgeheven dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vertel die wijze les dan maar tegen je buurtkindertjes. Of heb je nog steeds een straatverbod?
Nog drie maanden en ik mag weer van de reclassering in de buurt van de kleuterscholen komen.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Nee is die van jou al opgeheven dan?
Dat maak ik zelf wel uit meneer de mod.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nog drie maanden en ik mag weer van de reclassering in de buurt van de kleuterscholen komen.
Maar genoeg slowchat nu.
Zoals ook al in je DM staat. Ongevraagd foto's plaatsen doen we niet aan. Zeker niet als het alleen maar als doel heeft te bashen.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:59 schreef Ypmaha het volgende:
Volslanke dame die het niet echt goed begrepen heeft
leg uit
+1quote:Op maandag 25 juli 2011 20:04 schreef .Henk. het volgende:
Zieke grappen over noorwegen ==> Niet cool http://forum.fok.nl/topic/1688011
Bedankt. Topic is dicht.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:04 schreef .Henk. het volgende:
Zieke grappen over noorwegen ==> Niet cool http://forum.fok.nl/topic/1688011
Dat dit blanken zijn met een Europees uiterlijkquote:Op maandag 25 juli 2011 20:14 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Ok. Wat maakt dit precies anders dan de grappen over Japan des tijds?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |