Die zijn niet van mij, ik scheer mn anus elke dag netjes...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:50 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
En die gore kontharen op de bril dan?
Het valt op een gegeven moment wel op als het alleen is wanneer hij van het toilet komt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:34 schreef Whipper het volgende:
Je bent overigens wel behoorlijk betrokken met deze 'stinky' meneer. Je bent er tenslotte van op de hoogte dat hij konthaar heeft, en dat de remsporen en pisdruppels van hem zijn. Of zijn jullie de enige 2 collega's binnen het bedrijf?
Vanwege deze inside information die jij hebt, vermoed ik een beginnende relatie. >>>> R&P
Of ben jij hem toevallig?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:37 schreef LompeHork het volgende:
Als ik TS zijn postgeschiedenis bekijk, vermoed ik een kutuser. Ik denk dat het niet aan de collega ligt, TS ruikt zijn bovenlip. Derhalve geen klacht.
Dan ben jij 't niet, anders had TS wel bloed op de wc-bril gezienquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:58 schreef BzP het volgende:
[..]
Die zijn niet van mij, ik scheer mn anus elke dag netjes...
Al doet t wel een beetje pijn zonder warm water nu
TS, lag er bloed op de bril?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:44 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Dan ben jij 't niet, anders had TS wel bloed op de wc-bril gezien
Ja even tijdens de film opnamesquote:
Hoor ik dit te snappenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja even tijdens de film opnames
Op de filmset.
Oh gin het niet over mij?quote:
Vooral in de bus, ranzige ellende.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:14 schreef Ritmo het volgende:
Zeer terechte klacht. Mensen die stinken/onverzorgd zijn zouden strafbaar moeten zijn![]()
Geil, met zo'n collegaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja even tijdens de film opnames
Op de filmset.
Dank je.quote:
fakking vetquote:
Die witten stukken "opgedroogde gel" in je haar worden wel een stuk dubieuzer met deze kennis.quote:
Dubieus? nee hoor, is opgedroogd zaad van mijn 10 beste vriendenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:31 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Die witten stukken "opgedroogde gel" in je haar worden wel een stuk dubieuzer met deze kennis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |