quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:31 schreef ilovelamp het volgende:
Ik vermoed dat mijn collega het vieste, meest bacterie-rijke object in het universum is. Hij stinkt zo ongelooflijk erg. Draagt elke dag dezelfde met zweet bevlekte kleren, doucht aan zijn opgedroogde witte gel stukken te zien bijna nooit. Hij wast zijn handen niet als hij van het toilet komt. Laat altijd remsporen achter in het toilet, en schaam/konthaar en pisdruppels op de bril. Als iemand gebak oid meeneemt, raakt hij altijd alles aan met zijn smerige handen. En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Klacht: stinkende kut collega.
Dit en dan elke dag een ander briefje met een passende tekst.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:33 schreef Whipper het volgende:
Briefje in zijn postvak liggen; Ik zou Axe proberen
Herkauwerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:43 schreef Slacentrifuge het volgende:
Ik moest een beetje overgeven in m'n mond
Je leert je eten pas echt waarderen, als je het twee keer laat passeren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:43 schreef Slacentrifuge het volgende:
Ik moest een beetje overgeven in m'n mond
En die gore kontharen op de bril dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:44 schreef BzP het volgende:
Sorry ze hebben mn water afgesloten.... over 2 weken kan ik weer douchen
Excuses voor het ongemak
Gadverquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je leert je eten pas echt waarderen, als je het twee keer laat passeren.
nou ik denk niet dat ie het zelf niet weet hoor, alsof je jezelf niet kan ruiken of kan zien wat je achterlaat op de wcquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Waarom vertel je het niet aan die vieze collega dat je hem vies vindt en dat ie stinkt? Als ie het niet weet kan ie er ook niks aan doen of veranderen of durf je dat niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |