Ik wil welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat hou ik niet vol dus dan maar niet in bb huis.
Ik zit all1 in dit topic en kijk geen tv oid. Dus als er zo iets komt moet ik t hier vernemen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil wel
Dus duimen dat er een nieuwe BB komt....
(er gingen wel wat geruchten namelijk)
Met C_A in een BB huisquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil wel
Dus duimen dat er een nieuwe BB komt....
(er gingen wel wat geruchten namelijk)
ow wel kijken dan hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zit all1 in dit topic en kijk geen tv oid. Dus als er zo iets komt moet ik t hier vernemen.
Wel met pikante scene's dan hoor.. Anders hoeft het ook niet..quote:
Halloquote:
Gewoon doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
Nog even mijn trainingsbroek wassen voor morgen....
geen zin om in mijn blote kont rond te huppelen zondagochtend
Gezellig naakt ontbijten met zijn allenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
Nog even mijn trainingsbroek wassen voor morgen....
geen zin om in mijn blote kont rond te huppelen zondagochtend
Zit je met je knie ineens tegen de lul van iemand anders.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gezellig naakt ontbijten met zijn allen
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gezellig naakt ontbijten met zijn allen
Momenteel ikke, maar over 8 minuten klaar..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
Wie verzacht mijn hoofdpijn met oorstrelende muziekjes?
Ik! Rap en Skihutquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
Wie verzacht mijn hoofdpijn met oorstrelende muziekjes?
Ik vind dit anders niet goed voor iemand met hoofdpijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Momenteel ikke, maar over 8 minuten klaar..
Ik heb geen lulquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit je met je knie ineens tegen de lul van iemand anders.Veel plezier daar.
Haterquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind dit anders niet goed voor iemand met hoofdpijn
Ik niet!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wie gaan er morgen dan naar die meeting
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Top, geef je een seintje hier?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Morph, ik ben eerder, al dan niet op tijd klaar..
ik ook nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet!
Oh wacht dat vroeg je niet.
Och, homofoob is voor mietjesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee jij niet nee maar als je als vent daar aan tafel zit zou dat zomaar kunnen gebeuren.
Jij gelooft niks tot het bewezen is he?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar moeten we het morgen even over hebben
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Inderdaad, wil keihard bewijs zienquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, homofoob is voor mietjes.
[..]
Jij gelooft niks tot het bewezen is he?.
Wil je een full-exam of is even m'n jurk omhoog houden genoeg?quote:
Het volledige pakketquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je een full-exam of is even m'n jurk omhoog houden genoeg?.
Als in, een keiharde peners, of weet jij dingen van mij die ik niet weet?quote:
Dat zou Geniaal zijn!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:00 schreef Samzz het volgende:
He, misschien kunnen we morgen ook wat nieuwe jingles voor de radio inspreken!
Thanks! Goed gedraaidquote:
Ik hoorde poison, toen werd ik nat. Nu hoor ik LL Cool J en nu zo droog als de Kalahari.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Thanks! Goed gedraaid
Horen jullie LL Cool J?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoorde poison, toen werd ik nat. Nu hoor ik LL Cool J en nu zo droog als de Kalahari.
Helaas was Poison geen 90'squote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoorde poison, toen werd ik nat. Nu hoor ik LL Cool J en nu zo droog als de Kalahari.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Thanks! Goed gedraaid
Horen jullie LL Cool J?
Danke!quote:
Welk bericht?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heeft iedereen trouwens mijn bericht begrepen enzo?
welk bericht?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Welk bericht? Ik was even mn wc aan t bevuilen net.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Over morgen (bijna) geen DJ's en zondag avond misschien een verrassing aan mijn kantquote:
Mehquote:
dat jurkje doe je morgen ook aanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh.
Ik heb net m'n jurkje nog even aan gehad, staat toch wel heel schattig hoor.
Morgen zijn er ook bijna geen luisteraars.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Over morgen (bijna) geen DJ's en zondag avond misschien een verrassing aan mijn kant
dat hoorde ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Over morgen (bijna) geen DJ's en zondag avond misschien een verrassing aan mijn kant
scherpquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Morgen zijn er ook bijna geen luisteraars.
quote:
Jij vermaakt je wel met Gup toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Morgen zijn er ook bijna geen luisteraars.
Jij bent toch heel schattig?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh.
Ik heb net m'n jurkje nog even aan gehad, staat toch wel heel schattig hoor.
Jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat jurkje doe je morgen ook aan
Dat ben ik ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent toch heel schattig?
Zo, nu heb ik wel weer genoeg geslijmd.
Ik wel hoor.quote:
Ben ik normaal zo erg dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ben ik ook! En ja, zo ken ik je niet
.
Gelijk zeggen waar het op staatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Morgen Samzz ontmoeten.. Nu word ik toch zenuwachtig
Dankjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Jofu?
Lekker gedraaid trouwens
Mijn verzoekjes
Whehehe
Nee, valt reuze mee hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben ik normaal zo erg dan?
Ik zeg toch wel vaker lieve dingen?
whehe, iets met een psychische aandoening?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wel hoor.Oh en die kan ik ook zelf aan en uit zetten dus kan ik ook nog even dj spelen voor mezelf.
Haha, wacht nu maar gewoon af hoe die er uit komt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn beste vriendin zegt dat je een slaapzak niet in de droger moet doen
Morgen dus nieuwe slaapzak kopen
Tegen de rand van de bedstee geknaldquote:
Jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond onze TT leuker
(ok dat zei ik niet hardop)
Ach gossie, zal er morgen eenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tegen de rand van de bedstee geknaldEn nu zit er een wondje op en is m'n neus dik!
!
Arm neusjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tegen de rand van de bedstee geknaldEn nu zit er een wondje op en is m'n neus dik!
!
als het maar niet op mijn hamburger of sate komt, dan vind ik alles bestquote:
Owneequote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
!
Op je rokje/topje mag wel?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als het maar niet op mijn hamburger of sate komt, dan vind ik alles best![]()
[..]
OwneeDat doet au....
Maar je doet je jurkje aan.... alle ogen zijn gericht op je jurkje en niet je neus
Ja ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja
Vinden jullie het een beetje leuk?
Waarschijnlijk gaan alle ogen naar m'n tieten ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als het maar niet op mijn hamburger of sate komt, dan vind ik alles best![]()
[..]
OwneeDat doet au....
Maar je doet je jurkje aan.... alle ogen zijn gericht op je jurkje en niet je neus
quote:
Ik zal niet staren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan alle ogen naar m'n tieten ja.. Dat is al eens eerder gebeurd en het was heen gênant.
Nee doe dan maar in mijn gezichtquote:
Zie je die neus valt niet opquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan alle ogen naar m'n tieten ja.. Dat is al eens eerder gebeurd en het was heen gênant.
Doe maar nietquote:
ook, maar ik kan dit wel waarderenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Jij wacht vooral op Skihut denk ik
Zo erg? Valt wel mee toch? Huppel is er ook, en Carool, en Faye, en Knetter.. Genoeg epic om naar te kijkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan alle ogen naar m'n tieten ja.. Dat is al eens eerder gebeurd en het was heel gênant.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook, maar ik kan dit wel waarderen
Ik en Outpost76 zijn heulemaal niet gek ofzo hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
whehe, iets met een psychische aandoening?
U vraagt wij draai... spuiten..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee doe dan maar in mijn gezicht
[..]
Zie je die neus valt niet op
Ik stond vanmiddag op de roltrap en de vent voor me zat heel opzichtig in m'n decolleté te starenquote:
Nee, dat zeg ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik en Outpost76 zijn heulemaal niet gek ofzo hoor.
Was met een andere meet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo erg? Valt wel mee toch? Huppel is er ook, en Carool, en Faye, en Knetter.. Genoeg epic om naar te kijken
Dat is wel irritant ja..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stond vanmiddag op de roltrap en de vent voor me zat heel opzichtig in m'n decolleté te starenWow. Zegt ie. Toen draaide ik me weg, want het was ongemakkelijk, ging hij meedraaien en blijven kijken
.
Dat is hij wel maar ikke niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het MPD'tjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik krijg straks een minderwaardigheidscomplexquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo erg? Valt wel mee toch? Huppel is er ook, en Carool, en Faye, en Knetter.. Genoeg epic om naar te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja vooral die radio stem van je :-)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja
Vinden jullie het een beetje leuk?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik krijg straks een minderwaardigheidscomplexAlle tieten zijn epic. Hoor ik net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik krijg straks een minderwaardigheidscomplexDan hoor jij ook bij de Epics.. Samzz zit ook daar ongeveer dacht ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
gelukkig maar.... ik werd bangquote:
Okquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan hoor jij ook bij de Epics.. Samzz zit ook daar ongeveer dacht ik..
Skihut muziekquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je bent te laat Benny
Maar over 3 kwartier skihut muziek
Zet je pet schuin op je hoofd en rap meequote:
Lijkt me niet nodig. Als 't maar tieten heeft, dan is het goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gelukkig maar.... ik werd bang
[..]
Ok
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig. Als 't maar tieten heeft, dan is het goed.
Tuurlijk niet.. Gewoon die vriend aan de kant, hup!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
Uhmzz liefdesverklaringen???
dat gaat een beetje moeilijk
Jofu geilt op Samzz, dat ligt er zo dik bovenopquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
Uhmzz liefdesverklaringen???
dat gaat een beetje moeilijk
Nieteens.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jofu geilt op Samzz, dat ligt er zo dik bovenop
Fixed.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jofu geilt op alle vrouwen in t topic, dat ligt er zo dik bovenop
je snapt het nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. Gewoon die vriend aan de kant, hup!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je snapt het niet
Ik kan moeilijk een liefdesverklaring doen aan iemand die zelf de dj is
Liefde voor de DJ kan best hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je snapt het niet
Ik kan moeilijk een liefdesverklaring doen aan iemand die zelf de dj is
Het is waar, je kunt er niet omheenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Zal het niet doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stond vanmiddag op de roltrap en de vent voor me zat heel opzichtig in m'n decolleté te starenWow. Zegt ie. Toen draaide ik me weg, want het was ongemakkelijk, ging hij meedraaien en blijven kijken
.
Het is niet waarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is waar, je kunt er niet omheen
Toch grappig. Er zijn vrouwen die helemaal geen mooie tieten hebben.quote:
Een spreid je win kansten idee?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja... want meeste kans dat er 1 dan wel wilt
Klopt!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch grappig. Er zijn vrouwen die helemaal geen mooie tieten hebben..
Of 2 ....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja... want meeste kans dat er 1 dan wel wilt
Snel van begripquote:
Dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh? Is dit een openbaring van jouw kant?
Bij mij ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snel van begrip. Dat is morgen wel anders denk ik
.
Geniale teksten als Eminem mee doetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Shut your mouth you dirty slut, I know you want it in your butt
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik chill em hard op D12 en Dre+Eminem
Ik ook!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik chill em hard op D12 en Dre+Eminem
Doe je ook je hand op en neer?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook!Zit hier als een negert te knikken met mn hoofd
Als het goed gebeurt, dan gebeurt dat vastquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de hoop dat de vrouwen de beentjes spreiden
Ja maar niet in de playlist helaasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:25 schreef Vicente83 het volgende:
Heb je ook Still Dre? Die is ook lauw...met die lowriders ;-)
Ah toe, doe het voor de metalheadsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja maar niet in de playlist helaas
Oke ik vervang wel een nummer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah toe, doe het voor de metalheads
quote:
Je hebt pijn en je hebt pijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
HOUSE OF PAIN
Ik hoop voor de meet dat dat morgen niet zo is
1 grote SM kelder daarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
HOUSE OF PAIN
quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
HOUSE OF PAIN
Morgenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het goed gebeurt, dan gebeurt dat vast
ja ik vind het ook jammerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo jammer dat ik er niet bij kan zijn morgen
Alsof Myr nog tegenkan houden met zelf teveel drank opquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar we mogen geen seks hebben van Myr
Iemand moet haar dus afleidenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Viro is er dus die beschermd je wel.
Die is zo blauw als een smurf dan. Dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ditquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat 't vooral Eminem is, dat is een van de weinige rappers die ik kan verdragen.
Was je weg dan?quote:
Alleen niet op haar bed, tenzij ze er zelf onderdeel van is, trouwens.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is zo blauw als een smurf dan. Dus dat komt wel goed.
Yeah, bazenfilm! Komt nog een nummer van langs!quote:
Vorig jaar langs 8th Mile Road gereden, toen had ik pas in de gaten waarom die film zo heettequote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Yeah, bazenfilm! Komt nog een nummer van langs!
Whehehe dat is in de film toch ook wel duidelijk?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:34 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Vorig jaar langs 8th Mile Road gereden, toen had ik pas in de gaten waarom die film zo heette
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:34 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Vorig jaar langs 8th Mile Road gereden, toen had ik pas in de gaten waarom die film zo heette
Goed werk heeft tijd nodig, Samzz....quote:
Juup is lekkerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, ik moet morgen met Myr boodschappen doen, zijn er nog biermerk verzoekjes?
Samzz? C_A? Grolsch en Juup neem ik aan?
Volgens mij gaan we met z'n allen aan de Hertog.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, ik moet morgen met Myr boodschappen doen, zijn er nog biermerk verzoekjes?
Samzz? C_A? Grolsch en Juup neem ik aan?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we met z'n allen aan de Hertog.
Dat weet ik. Maar ik wist niet dat 't zo lang zou durenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed werk heeft tijd nodig, Samzz....
De aardappels zijn bijna geschild. Daarna koken.
Heel de nacht afkoelen, nog in stukjes snijden, spul erbij en klaar is het.
Ik verwacht dat het morgen net voordat ik moet vertrekken wel klaar is.
Ik weet het ik moet me schamen, maar heb de film tot op heden nog niet gezienquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehe dat is in de film toch ook wel duidelijk?
Wutt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:36 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Ik weet het ik moet me schamen, maar heb de film tot op heden nog niet gezien
DVD lenen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:36 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Ik weet het ik moet me schamen, maar heb de film tot op heden nog niet gezien
Oh, kan ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we met z'n allen aan de Hertog.
Ja tot ik klaar met draaien, dan gaan we andere dingen doenquote:
Je bewaard wel een stukje als jullie eerder daar zijn dan ik hè?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik wist niet dat 't zo lang zou duren.
De monchou-taarten zijn wel klaardie staan in de koelkast.
Anders krijg je 30 verschillende biermerken en iedereen lust HJ.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Juup is lekker![]()
Ik krijg al het bier wel naar binnen, behalve Heineken
lol, doe eens even stoppen en opnieuw starten danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
Waarom zegt VLC dat dit Alice Cooper - Insane clown posse is?.
Ja, voor jou sowieso. Dat heb ik beloofdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bewaard wel een stukje als jullie eerder daar zijn dan ik hè?
Hier staat t goed hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
Das ook weer waar jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders krijg je 30 verschillende biermerken en iedereen lust HJ.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
Yo, tot straksquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:39 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Ik ga d'r ff vandoor. Zie je na 9en wel.
Okquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja tot ik klaar met draaien, dan gaan we andere dingen doen
quote:
Jij vindt Heineken lekker?quote:
Volgens mij schenkt hij dat in zn kroegquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok
[..]
[..]
Jij vindt Heineken lekker?
Ja ik moet ook nog wassen enzo maar ehmquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok
[..]
[..]
Jij vindt Heineken lekker?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, voor jou sowieso. Dat heb ik beloofd.
owquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij schenkt hij dat in zn kroeg
Ik drink 't ook niet. Ik krijg er hoofdpijn van.quote:
Ik vind het pisbierquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink 't ook niet. Ik krijg er hoofdpijn van..
Dat heb ik juist met Grolschquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink 't ook niet. Ik krijg er hoofdpijn van..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |