Haha, ja oke ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik ben gewoon iets minder kieskeurigquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:33 schreef Aisumasen het volgende:
Jawel, maar dood festival en schokkende delay op Alex's vocalen. Let maar niet op mij, ik ben kieskeurig.
quote:
Dank kan jij straks even pissen terwijl ik geniet van Wrongquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:40 schreef Aisumasen het volgende:
Maar "Wrong" lijkt me een zekerheidje, blijft geen andere song over op dit moment in de set helaas.
Haha, jah ik moet ook zappen voor fok en andere dingenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:41 schreef Aisumasen het volgende:
Geloof me, ik ben al meerdere malen weggezapt.
BBC zal de stekker er nu wel uittrekken... LOOOOL derde keer.
Dat of ze doen het omdat Nick aan het plassen is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:44 schreef Aisumasen het volgende:
Nee, ben er blij om. Festival-jokertje dus. Geniaal. Sheffield-flashback, kippenvel, ik ga het toegeven.
En ik wist het ook al inderdaad.
...compromis, omdat hij het eigenlijk tijdens "Wrong" wilde.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:46 schreef Kijana het volgende:
[..]
Dat of ze doen het omdat Nick aan het plassen is.
Jaja, dat zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:44 schreef Aisumasen het volgende:
Nee, ben er blij om. Festival-jokertje dus. Geniaal. Sheffield-flashback, kippenvel, ik ga het toegeven.
En ik wist het ook al inderdaad.
Oh, zo bedoel je het. Jah dat was inderdaad nogal een inkoppertjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:50 schreef Aisumasen het volgende:
Nee, hetzelfde als jij zei, en in dit geval omdat de introductie hetzelfde was als in Sheffield. Zo kondig je geen niemendalletje van het nieuwe album aan, dus dat was vrij duidelijk.
Teller blijft steken btw.
Nahhh.. Ander niemendalletje genaamd "505". Met een of andere andere gitarist genaamd Miles Kane.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:59 schreef tim. het volgende:
[..]
Ah, helaas. Dat saaie, bijna zeurderige nummer?
Als je 505 bedoeltquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:59 schreef tim. het volgende:
[..]
Ah, helaas. Dat saaie, bijna zeurderige nummer?
Haha, nu wil ik ookquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:00 schreef Aisumasen het volgende:
Ik had niet gedacht dat ik het opnieuw zou kunnen bekijken, maar dat wordt in de herfst dus alsnog naar de arena's om opnieuw mee te galmen met "Mardy Bum". The fuck...
Instant classic set.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |