Haha, het begint wel erg voorspelbaar te worden inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:48 schreef Aisumasen het volgende:
Hey, Alex gaat op z'n knieën bij "Still Take You Home".
En dan tóch weer kijken...
Nog op 0quote:
...geef 'em nog 2 minuten.quote:
Toch zonde, ik wil eigenlijk wel Reckless Serenade horen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:59 schreef Aisumasen het volgende:
Het eerste moment in de set waar nog wel eens gevarieerd wordt. En het is "She's Bore-a-Storms".
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:00 schreef Arn0 het volgende:
"That's Where You're Dull"
"She's Bore-a-Storms"
De leuke woordspelingen stapelen zich op
Ik hou het niet echt bij, maar betekent niet gelijk dat die niet gespeeld wordt toch? Al was de kans natuurlijk sowieso al klein. Maar dat was bij "Suck It And See" ook...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:00 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Toch zonde, ik wil eigenlijk wel Reckless Serenade horen...
Neeh ik ook niet hoor, maar dit was iig mogelijkheid nummer 1. Naja we zullen zien wat we te zien krijgen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:02 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik hou het niet echt bij, maar betekent niet gelijk dat die niet gespeeld wordt toch? Al was de kans sowieso natuurlijk al klein. Maar dat was bij "Suck It And See" ook...
Plus, laat ik daarover duidelijk zijn, ze komen echt HEEL erg goed over, wordt nu ook bij het grote festival-publiek de nare "Humbug"-smaak weggespoeld. Zeer goede setlist. Meest definitieve SIAS-opname tot nu toe.
Ja, kijk je via ExpatShield trouwens? Dan vind ik het nog knap, loop je niet eens zo veel achter.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:10 schreef Jacobuspower het volgende:
We geven overal wel echt precies tegelijk commentaar op
Jah via ExpatShield, gaat tot nu toe allemaal primaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:12 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, kijk je via ExpatShield trouwens? Dan vind ik het nog knap, loop je niet eens zo veel achter.
Damn, "Brick By Brick", de magie van de Monkeys is terug, blijkt steeds weer. En de teller staat op 2.
Jah dat vast en zeker. Als T in the Park het niet zelf doet, zijn er vast genoeg mensen die het opnemenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:11 schreef Kijana het volgende:
Dit komt wel allemaal op Youtube neem ik aan?
Serieus, ik heb járen gewacht op zo'n oplossing als ExpatShield. Ben de persoon die mij tipte eeuwig dankbaar. En ik had nooit verwacht dat het zo goed zou werken. Channel 4 live kijken, zonder problemen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:14 schreef Jacobuspower het volgende:
Deze Tha Knows propte ie er wel erg snel tussen trouwens
[..]
Jah via ExpatShield, gaat tot nu toe allemaal primabedankt voor de tip.
Dat: If you like him why don't you tell him you like him is ook wel typisch Alex he
Gewoon blijven proberen hèquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:17 schreef Jacobuspower het volgende:
Die overgang tussen Happy Birthday en The View
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |