Gaaf, Cube 20XL is weer zo`n nieuwe he?, eerst had je de 30, dat is nu de 20XL geworden toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Yamaha Pacifica 112 en een Roland cube 20xl (wat trouwens een enorm ding is voor mij)
Dus nu kan je onder water zwemmen ?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:17 schreef wimjongil het volgende:
Gister m'n D-examen gehaald! Nu met de opnames aan het klooien... Nogal veel ruis helaas.
Met kleren aan!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus nu kan je onder water zwemmen ?cool !
geen idee, ik weet wel dat ie groot genoeg is voor mijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gaaf, Cube 20XL is weer zo`n nieuwe he?, eerst had je de 30, dat is nu de 20XL geworden toch?
Nee, volgens mij is het dit: De 20XL is de opvolger van de 20X, 30XL van de 30X en de 15XL van de 15Xquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gaaf, Cube 20XL is weer zo`n nieuwe he?, eerst had je de 30, dat is nu de 20XL geworden toch?
goed bezigquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:17 schreef wimjongil het volgende:
Gister m'n D-examen gehaald! Nu met de opnames aan het klooien... Nogal veel ruis helaas.
Jammer. Wat ik wel leuk vond aan het D-examen (klassiek trouwens), was dat het openbaar is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:32 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
goed bezigik ben nooit verder gegaan dan C...
Gewoon er voor gaan zitten! En de regels van akkoordopbouw gebruiken in het begin. Als ik piano speel ben ik constant aan het tellen. Basisnoot +3 +4 is mineur, Basisnoot +4+3 is majeur.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Met piano eigenlijk helemaal geen ervaring ik wil het wel leren maar nooit zin er echt voor te gaan zitten omdat het veel tijd kostHeb gewoon een midi keyboardje maar laatste keer dat ik die hier heb aangeraakt is ook weer 3 maanden terug ofzo.
De hand oog coordinatie is er wel van het gitaar spelen dus dat helpt wel, maar ik kan geen noot lezen, of geeneens 1 akkoord uit m'n hoofd doen, dus alles toon voor toon leren duurt teringlang
Iemand toevallig een tip voor een lesboek ofzo voor beginnend piano spelen ?
Van dat nummer is het trouwensmooi stuk
Mooi, heel mooi. Maar ergens doet me dit denken aan die muziek van The Sims.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Met piano eigenlijk helemaal geen ervaring ik wil het wel leren maar nooit zin er echt voor te gaan zitten omdat het veel tijd kostHeb gewoon een midi keyboardje maar laatste keer dat ik die hier heb aangeraakt is ook weer 3 maanden terug ofzo.
De hand oog coordinatie is er wel van het gitaar spelen dus dat helpt wel, maar ik kan geen noot lezen, of geeneens 1 akkoord uit m'n hoofd doen, dus alles toon voor toon leren duurt teringlang
Iemand toevallig een tip voor een lesboek ofzo voor beginnend piano spelen ?
Van dat nummer is het trouwensmooi stuk
Ik kan het een klein beetjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:08 schreef BurnaBoy het volgende:
En gewoon noten leren lezen.![]()
Zelfs ik kan datAls een van de weinige hierzo gok ik
ik weet het van muziekles op schoolquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Op snelheid lezen is wel kut hoor.quote:
Mij lukt het ook niet, ik weet amper wat welk akkoord is... (al begin ik het langzamerhand wel door te krijgen)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Maar jij programmeert alle akkoorden in en hoeft alleen maar de melodieën er over heen te spelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mij lukt het ook niet, ik weet amper wat welk akkoord is... (al begin ik het langzamerhand wel door te krijgen)
ooh zo, het lukt me alleen als je me een regel noten en een uur tijd geeft. dan ontcijfer ik hetquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:14 schreef BurnaBoy het volgende:
Mja ik ben er gewoon mee begonnen toen ik begon met gitaren mishandelen.
En ik kon het al een beetje omdat ik een ietsiepietsie orgel kan spelen.
En mijn leraar zei ook van leer maar is alleen maar handig. Tab begrijpt toch iedereen![]()
[..]
Op snelheid lezen is wel kut hoor.
Vastzetten aan je spatiebalk en dan toetsenbord op de grond. Spatiebalk kun je toch niet missenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik weet niet hoe ik mijn denkbeeldige sustain pedaal kan intrappen in FL studio (gebruik Kontakt player ervoor)
help
Zonder die demping klinkt het altijd gelijk mooier
Absoluut niet zelfs.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:24 schreef guitarist het volgende:
[..]
Maar jij programmeert alle akkoorden in en hoeft alleen maar de melodieën er over heen te spelen.
Als je toch met Led Zeppelin bezig bent kan Stairway to Heaven natuurlijk niet ontbreken!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:55 schreef CoiLive het volgende:
Weet iemand nog leuke nummers/riffjes om te oefenen? Het liefst riffjes die een beetje raar tempo hebben zoals Black Dog van Led Zeppelin (geweldig nummer trouwens). Het mag geen metal zijn, want daar houd ik niet van (tenzij het echt te gek is
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |