De 2 is 40w, 12"quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel, toch? Mustang 1 is 15 watt toch?, Mustang 2 30 dacht ik, Mustang 3 is meteen 75 watt geloof ik...
Ah, daarom zit er bij de 2 een cd-rom met Amplitube Fender?[quote]quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een mustang II kun je volgens mij ook op je pc aansluiten om met de effecten te klooien. Met een mustang I kan dat niet.
Geen ideequote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik weet zelfs het verschil niet tussen de I en II (behalve de specs), hoe wist jij dat?
Voor de koelkast: wat staat eronder?
EDIT: laat maar, ik zie het nu ook.
Inderdaad;quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
De 2 is 40w, 12"
de 1 is 15 (of 20) 8"
3 en 4 weet ik niet
-edit- @brother: Volgens mij kan de 1 ook via USB verbonden worden aan je PC
VS265 combo, 130 watt door 2x12". Gaat gruwelijk - en veel te - hard voor in huis.quote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
De 2 is 40w, 12"
de 1 is 15 (of 20) 8"
3 en 4 weet ik niet
-edit- @brother: Volgens mij kan de 1 ook via USB verbonden worden aan je PC
Via wat?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:46 schreef Braddie het volgende:
Werkt dat Amplitube wel fijn overigens zo via via?
Het was een reactie op Iemand91, maar er waren al reactie`s tussendoor gekomen.quote:
Het programma blijft precies hetzelfde werken, alleen kom er dan wel een redelijk degelijk signaal van de gitaar de computer binnen. Dus dat is al een hele hele hele verbetering dan de gitaar aansluiten op je interne geluidskaart.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het was een reactie op Iemand91, maar er waren al reactie`s tussendoor gekomen.
Mijn vraag was of dat Amplitube via zo`n Fendertje wel een beetje fijn werkt?, ik vind het gewoon zo op de computer niet fijn werken.
Dat dus. Dan heb je behoorlijk veel last van ruis en latency en is echt behoorlijk bagger.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:38 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Het programma blijft precies hetzelfde werken, alleen kom er dan wel een redelijk degelijk signaal van de gitaar de computer binnen. Dus dat is al een hele hele hele verbetering dan de gitaar aansluiten op je interne geluidskaart.
De latency is vaak nog wel redelijk op te lossen met, volgens mij, ASIO4ALL drivers. De ruis en andere pruttel is inderdaad bagger.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat dus. Dan heb je behoorlijk veel last van ruis en latency en is echt behoorlijk bagger.
20ms is prima te overzien, het enige probleem dat je nog hebt is de bagger kwaliteit van de normale line/microfoon ingang van een computer. Ik heb het je al een keer eerder gezegd; Als je het leuk vindt om dingen op te nemen koop dan een goede usb geluidskaart (interface) en ook goede speakers om mee terug te luisteren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:53 schreef Braddie het volgende:
Via dat Asio heb ik nog 20ms vertraging, 10 ms performance 10 ms recording, 20 ms overall.
Een Line 6 GX is echt geen vermogen tegenwoordigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:34 schreef CoiLive het volgende:
[..]
20ms is prima te overzien, het enige probleem dat je nog hebt is de bagger kwaliteit van de normale line/microfoon ingang van een computer. Ik heb het je al een keer eerder gezegd; Als je het leuk vindt om dingen op te nemen koop dan een goede usb geluidskaart (interface) en ook goede speakers om mee terug te luisteren.
Die waart wel mooi, jammer dat ik nu echt 0 budget heb de komende jaren...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:19 schreef savale het volgende:
[..]
laatste pagina, vorige topic misschien?
huh? interne geluidskaart gebruiken om je gitaar op aan te sluiten? das nie handig!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:38 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Het programma blijft precies hetzelfde werken, alleen kom er dan wel een redelijk degelijk signaal van de gitaar de computer binnen. Dus dat is al een hele hele hele verbetering dan de gitaar aansluiten op je interne geluidskaart.
Amen to thatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:34 schreef CoiLive het volgende:
[..]
20ms is prima te overzien, het enige probleem dat je nog hebt is de bagger kwaliteit van de normale line/microfoon ingang van een computer. Ik heb het je al een keer eerder gezegd; Als je het leuk vindt om dingen op te nemen koop dan een goede usb geluidskaart (interface) en ook goede speakers om mee terug te luisteren.
Ik heb hier een EDIROL (by Roland) UA-25EX, had eerst heel kort een ander, maar die deed het niet met win 7 64bit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Een Line 6 GX is echt geen vermogen tegenwoordigGebruik hem zelf iedere dag. Prima ding
Line6 Pod XT live bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:34 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik heb het je al een keer eerder gezegd; Als je het leuk vindt om dingen op te nemen koop dan een goede usb geluidskaart (interface) en ook goede speakers om mee terug te luisteren.
Ik ben nu al fan van buizenbakgevallenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:17 schreef savale het volgende:
Ik ken je budget niet, maar dit is echt zo'n tof ding: 1watt buizen (gaat hard zat)
(is demo van de versie zonder reverb)
heeft een emulated output waarmee je direct je line in van je computer in kan.
Had je een muts op en met een PRS gitaar gespeeld, zoals in het filmpje ?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:32 schreef TeleluvR het volgende:
Die menig deel ik dan weer niet... ging naar de muziekwinkel destijds in de volle overtuiging dat ik em mee zou nemen, op basis van alles wat ik gehoord en gezien had op fora en youtube, maar het was het gewoon absoluut niet
Qua geluidskaart zit ik tegenwoordig wel *Redelijk* heb geen standard intern chipje meer, maar werk nu met een Creative X-Fi. Klinkt prima, maakt mooie opnames, Qua speakers ben ik het met je eens, mijn oude Bose Hifi speakers raken wel een beetje op merk ik, wat is goed?, ik hoor veel positieve geluiden over de MFB serie van Philips, en ook over de Samson Resolv serie hoor ik leuke dingen..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:34 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Creative is rotzooi als je een beetje kwaliteit wilt opnemen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Qua geluidskaart zit ik tegenwoordig wel *Redelijk* heb geen standard intern chipje meer, maar werk nu met een Creative X-Fi. Klinkt prima, maakt mooie opnames, Qua speakers ben ik het met je eens, mijn oude Bose Hifi speakers raken wel een beetje op merk ik, wat is goed?, ik hoor veel positieve geluiden over de MFB serie van Philips, en ook over de Samson Resolv serie hoor ik leuke dingen..
Maarja, iets met bomen en een groot bos.
Say whut?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wacht nogsteeds op een PM van jou uiteraard, had het in het vorige topic al aangekaart.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb serieuze intresse, zoek nog een goed gitaarpedaal, hoeveel moet het pedaal opbrengen? of wil je het eventueel ergens tegen ruilen?
quote:
Oeps, foutje van mijn kant.. zal eens even met het thuisfront overleggen of het eventueel mogelijk is, en dan hoor je dat uiteraard!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Say whut?
Wat zou daar in moeten staan dan? De prijs? Die heb ik al genoemd.
Vorig topic? Scroll even omhoog..
[..]
[..]
Hoe was Vegas?quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Sommige clubs daarentegen waren wat minder betaalbaar
[ afbeelding ]
Dus dan ga je ergens maar wat goedkoper drinken en dan krijg je dit
[ afbeelding ]
ja, de prijzen zijn daar echt 3x niks vergelijken bij hier. Dat zuigt echt. Maar ik vind dat piano filmpje echt ziek goedquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja die Schecter en LTD/ESP prijzen liepen heel erg verschillend zo. En Gibson en Fender was eigenlijk de dollar prijs hetzelfde als de euro prijs.
Die SG die ik wil (61 reissue) was daar 1300 dollar, hier 1300 euro.
Ik ging naar de Guitar Center en ik deed:
Jij kan best goed piano spelenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja die Schecter en LTD/ESP prijzen liepen heel erg verschillend zo. En Gibson en Fender was eigenlijk de dollar prijs hetzelfde als de euro prijs.
Die SG die ik wil (61 reissue) was daar 1300 dollar, hier 1300 euro.
Ik ging naar de Guitar Center en ik deed:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |